Tvenge fortsetter å øke, vi får bare håpe han skal ha mye, mye mer
Er du stadig sterk i troa?
Tror 80 er mer sannsynlig nå enn 120.
Tror på kurs 420, 69 dager etter kvartalsrapporten.
Har troen på en overbevisende Q2 i morgen. De skal bl.a. gå nærmere inn på den knallgode kohort 2 dataen. Om man ser på den siste tids innside-kjøp, og generelle kommentarer fra Ultimovacs så gleder jeg meg til fremleggelsen, og videre tanker.
Nå blir det spennende å se om folket posisjonerer seg til i morgen, mot slutten av dagen.
I dag tidlig var det noen som bestemte seg for å lempe ut en større post og har lagt litt «listen» for resten av dagen - sånt skjer.
Folk kommer til å ville selge i morgen også, men magefølelsen sier at flertallet vil inn
Nei det generelle markedet i Asia, US, og Europa er ned så det skal en overaskende god presentasjon til for at man ser kr 120 før helga.
Solgte en mindre post i morges på 101 som jeg tenker kjøpe tilbake på lavere kurs i dag eller i morgen.
Da går vi for en overraskende god presentasjon
Rekruttering over min forventning i INITIUM
Her er det faktisk helt sannsynlig at de ikke blir forsinket i det hele tatt!
Første dosekohort i TENDU har passert safety.
Her var det mye godsaker!!! Geez. Alt går på skinner jo
Noen på chatten som fortsatt ikke tror det er mulig. Her er min tabell. Det var altså 24 sites åpne ved utgangen av Q2. Nå er det 27. Dersom de klarer 1,2 per site per kvartal fremover også, så klarer de akkurat å nå 154 innen utgangen av Q4.
Q2 2020 | Q3 2020 | Q4 2020 | Q1 2021 | Q2 2021 | Q3 2021 | Q4 2021 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Åpne sites | 3 | 3 | 10 | 17 | 24 | 34 | 38 |
Rekruttert i Q | 3 | 9 | 12 | 16 | 28 | 41 | 46 |
Rekruttert pr. site | 1 | 3 | 1 | 0,95 | 1,2 | 1,2 | 1,2 |
Rekruttert totalt | 3 | 12 | 24 | 40 | 68 | 109 | 154 |
Har du resten av tabellen og?
Du mener de andre studiene? Nei. Med NIPU blir det umulig fordi Helland fortsatt(!) ikke har giddet å oppdatere clinicaltrials, slik at man ikke vet helt sikkert hvordan det er med sitene.
Klassisk
Og samlet kontantbeholdning var 37,5 millioner faktisk
Det riktige tallet er altså 381 millioner
Faen at de ikke klarer å lese, 37.5 og 381 mnok er en vesentlig forskjell.
Den er grov. Må korrigeres asap. Går altså konkurs i Q3. Er det noen som skal ha inngang?
Det er ganske rått hvordan de har lyktes rekrutteringen hittil og bare øker på til tross for pandemi og whatnot.
Både de Sousa og Bjørnheim mener vi legger for lite vekt på safety når vi ser på data. Og det stemmer sikkert. CPIer heftige greier i utgangspunktet.
Hvis de kan gi oss noen tall (dvs et markedspotensiale som åpner seg på grunn av god safety) så begynner vi nok fort å forstå. De må jo huske på at vi kan lite om det her…