Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Faen at de ikke klarer å lese, 37.5 og 381 mnok er en vesentlig forskjell.

Den er grov. Må korrigeres asap. Går altså konkurs i Q3. Er det noen som skal ha inngang?

Det er ganske rått hvordan de har lyktes rekrutteringen hittil og bare øker på til tross for pandemi og whatnot.

11 Likes

Legger denne her:

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20210820_5

3 Likes

Både de Sousa og Bjørnheim mener vi legger for lite vekt på safety når vi ser på data. Og det stemmer sikkert. CPIer heftige greier i utgangspunktet.

7 Likes

Hvis de kan gi oss noen tall (dvs et markedspotensiale som åpner seg på grunn av god safety) så begynner vi nok fort å forstå. De må jo huske på at vi kan lite om det her…

4 Likes

DU tror kanskje efficacy er det samme som efficiency?

Da lærte visst jeg meg et nytt ord… :woozy_face:

3 Likes

38 aktive siter pr nå sier de Sousa! Da går dette veldig bra!

3 Likes

Da har de startet recruiting på alle senterne i clinicaltrials, som ble oppdatert i starten av mnd?

EDIT: Aktive siter er vel kanskje ikke det samme som at de har startet å rekruttere

2 Likes

Er det bare meg eller er dagens rapport overhode ikke oppfattet i markedet ? De leverer på alt. Fantastisk rekruttering safety osv… dette må da snart folk våkne opp til. Ett biotec selskap med enorme resultater som er on track?

5 Likes

Er så enig! Svært overbevisende! :clap:
Dette ser jo egentlig for godt ut til å være sant. :sweat_smile:

Hva er det med Ultimovacs? Alt pleier jo å rase i kurs etter nyheter!!! Gode eller dårlige.

Vi er ned 0,21% etter en bra uke med fin oppgang, dette samtidig med et mildt sagt meget dårlig makro bilde, akkurat nå er S & P futures ned 0,61% - vil ikke kalle utviklingen i dag å “rase i kurs” -

Tror forøvrig mange må lese denne rapporten både en og to ganger - selv om sentimentet er positivt er ikke alt lett å forstå - ikke for undertegnede i det minste.

Må bare takke ledelsen for en utmerket og overbevisende presentasjon!
Gode resultater, utmerket safety, og bra rekruttering!

Blir uhyre spennende å følge selskapet i de kommende måneder og år!

4 Likes

“Vi vil fortsette å formidle vår fremgang til investorer og potensielle
samarbeidspartnere når vi bygger vårt lederskap innen kreftvaksiner og immunonkologi.”
Carlos de Sousa, administrerende direktør

4 Likes

Tror Q rapporten er den som holder oss oppe nå. Ellers hadde det nok gått enda lenger ned, mtp. børsklimaet de siste dagene!

2 Likes

En aktive site er vel en som rekrutter. de Sousa sa uansett både «active and enrolling». Så 38 siter som rekrutter nå. Da må jeg oppdatere min tabell til noe enda mer positivt:

Q2 2020 Q3 2020 Q4 2020 Q1 2021 Q2 2021 Q3 2021 Q4 2021
Åpne sites 3 3 10 17 24 38 38
Rekruttert i Q 3 9 12 16 28 46 46
Rekruttert pr. site 1 3 1 0,95 1,2 1,2 1,2
Rekruttert totalt 3 12 24 40 68 114 159
10 Likes

Det liker jeg å lese.

Ok, bare stusset litt ettersom det ble nevt at de siste senterne var i Juli og at de har oppdatert clinicaltrials etter dette( 8 aug) men forsatt endel som ikke står som rekrutterende. Dette er uansett små forskjeller og jeg vet ikke om status på clinicaltrials faktisk er når de har fått inn en pasient