Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Merk at Tradingview fanger opp blokker (salg utenfor børs) på daily, men ikke på kortere tidsskalaer. Hvis du endrer til 4h og summerer får du samme volum som på dn: 77 952 + 115 469 = 193 421

1 Like

Når jeg skriver Ultimovacs i søkefeltet på Nordnet, så dukker det opp to resultater. Et med amerikansk flagg og et med norsk. Noen som vet hvorfor det dukker opp et med amerikansk flagg?

Ultimo har vært tilgjengelig OTC i USA lenge. Dette betyr IKKE at Ultimovacs planlegger børsnotering i USA - bare så det ikke blir et rykte.

2 Likes

1204 ATH.

6 Likes

Taperlisten i dag , blir vel slik med få aksjer i omløp. Begge veier

Er noen timer til close (og aksjekurser går aldri opp i en rett linje).

Sant nok, det er fredag også, kanskje noen tar gevinst inn mot helgen

Den sluttauksjonen :sweat_smile::grimacing:

3 Likes

Blir nok litt fart i åpningsauksjonen på mandag også. Et slikt volum omsatt over 120 er uansett et flott utgangspunkt for nyhetene som står for tur denne høsten.

God helg!

Edit:

Mer korrekt:

18 Likes

Kronikk i siste utgave av Den Norske Legeforenings Tidsskrift omhandler meso. Trodde artikkelen skulle nevne Oncos, men viste seg å lede frem til NIPU-studien. Relativt sober artikkel. Fremstår som en slags oversettelse av engelske artikler pluss norske forhold pluss NIPU.

Bra å se de sponsa legene lage litt reklame for UV1 i det minste.

1 Like

+27 = 1231.

6 Likes

Svenskene rømmer :joy_cat:

Uten navn

3 Likes

Det blir jo ikke mindre spennende når vi får vite mer om TET i H2. Plattformteknologien er fortsatt ikke hensyntatt av analytikerne (eller markedet).

6 Likes

You know what this means… :rocket::rocket:

Jansrud?

1 Like

Hvorfor i helvete har du bilde av meg fra vinterferien på Hafjell?

Siden noen fant det for godt å flagge innlegget, så repeterer jeg de tre faktaopplysningene som stod der: ny toppidrettsutøver på vei inn, Tvenge straks på topp 20 og ny ATH svenske aksjonærer med 1235.

16 Likes

Det var jo ikke akkurat en ubetydelig økning fra Tvenge på dagens liste. Hele 75.000 aksjer. :raised_hands:

1 Like