Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Får du jobbet noe, @Forsk ? :grin:

Fortsetter vi opp eller er det pump og dump svensker på news?

Blir spennende å se

Æ har alltid ment svensker er dumme men når de nå hamstrer Ultimo må man kanskje vurdere om…:slight_smile:

1 Like

Blir uansett fint med en verifisering av de gode resultatene. Håper vi

Edit: forbedring(er)

16 Likes

#denfølelsen når aksjen er så sterk som den er om dagen og man vurderer å ta gevinsten - for så å titte på det fundamentale i selskapet og bare være «velkommen etter, dette er en fornuftig reprising»

Det er lett å bli revet med, men det føles bare så…. riktig at Ultimovacs trader oppover.

7 Likes

Ultimovacs Begins Dosing of Second Cohort in Phase I TENDU Study Investigating Prostate Cancer-Specific Therapeutic Vaccine

40 Likes

Selv concorde smiler nå. 157,2 Gratla til alle inne å en stor takk til «innsiderene» :handshake: For et forum :dart:

14 Likes
6 Likes

Allerede???
UV1 virker på >85% av alle krefttyper. Tar TET plattformen resten da ell?

Det er nesten så jeg må poste denne igjen; Only U er det man trenger i portefølgen:

1 Like

Ive been buying Ultimovacs since march last year… wish I bought more… my best stock to date. I had TP set to 350 Im thinking to change to 50% 350 and leave the rest to 650-1000kr

4 Likes

4 Likes

Det var voldsomt til reaksjon i dag da.

“Artig” hvordan alle medier, inkludert FA ikke får med seg at dette er mikrogram, ikke gram - som er 1 million ganger feil…

Jøje meg, nesten en halv kilo, gitt… :laughing:

Sånn går det når den originale pressemeldingen bruker “fancy” Unicode tegn som ingen klarer å konvertere - her er originalen:

3 Likes

Jeg fikk TDN til å rette det ihvertfall :slight_smile:

1 av 2 maskiner siste 3 måneder :dart:

5 Likes

Nøyaktig 1 år siden jeg satte barnetrygden i noen ultimovacs aksjer til datra…

12 Likes

Herlig utvikling på Ultimovacs…

Nesten 500% opp siden Oktober 2019, godt enkelte unngår shorting og motstand…

Gjelsten og Hagen & co

Oslo børs ass…

Mvh

1 Like

Volummussolini er fornøyd. Reprising har funnet sted. Svenskene er happy. Chatten er forundret.

Mvh. :beers:

Edit:

Om bare dollaren holder seg nå, så blir det bra.

8 Likes