Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Aktörene på børsen har en tendens til å løpe etter. Så lenge ingen bjellesau løper først har de ingen å løpe etter. Ble selv lett andpusten da jeg strevde med å få mine, men oppdraget er utført og avventer nå bare den videre utviklingen.

Edit: At selskapet er fullfinansiert til 2H22 tar jeg med en klype salt. Forutsetningen er at @Neladner ikke har fått noen gode ideer det siste året. Skulle Carlos starte i jobben med en umiddelbar emi vil han få en dårlig start her i nord. Avventer først kurs rundt 60 før jeg anser faren for overhengende.

Med nåværende cahs burn er de jo i hovedsak det. Hvis de henter penger i markedet nå er jo det for å starte enda en randomisert studie, og noe jeg ønsker velkommen. :blush:

Samme her.

@Neladner klarte ikke å holde seg lenger. Han har noen gode ideer. Fint å ha kapitalsterke medaksjonærer. Jeg unner de alt godt!

2 Likes

Ding ding ding.

“The new Phase II clinical trial will strengthen the already extensive clinical program within Ultimovacs, containing three completed and one ongoing Phase I clinical trials and three Phase II clinical trials. The Phase II clinical trials will be in three different indications with more than 400 patients when fully enrolled, and with a close collaboration with two Big Pharma companies. The ongoing clinical trials represent a good platform for Ultimovacs towards a possible registration of the universal cancer vaccine UV1”

Jeg har ikke endret mening og ønsker dette velkommen! Finner vi et “større” biotechselskap på Oslo Børs når vi sier 4Q20?

Spent på studie, og veldig spent på partner.

Merck og pembrolizumab i NSCLC?

6 Likes

Vet ikke om jeg kommer til å tåle morgendagen. Har aldri opplevd utvanning som grunn til kursstigning før, men en gang må vel bli den første.

1 Like

Til hvilken kurs gjøres kapital innhentingen?

Har du hørt noe @TheObserver?

Accelerated bookrunning.

Vi får ikke fasiten før imorgen kl 8.

Oj! Vært ute i det fine været og ikke fått med meg dette jeg. Dette var jo en hyggelig avskjedsgave fra vår avtroppende CEO :blush:

Og nok en gang har de fått en ekstern sponsor! Og jeg har ingen problemer med å bli vannet ut +/- 15% med en liten rabatt for å dekke de kostandene som likevel kommer, samt styrke de øvrige finansene ytterligere. Og en ny BP som åpenbart ikke er BMS! Liker tanken om Keytruda i NSCLC @Fornybar - det hadde jo gitt mening! Og så kan man jo velge å tenke at @Neladner likte innlegget ditt først og fremst for det andre du skrev …eller ikke :wink: Men med en ‘Leading European Oncology Clinical Trial Group’ som sponsor, er det ikke sannsynlig med en smalere indikasjon?

Og helt greit at de utelukker rep. emi først som sist. Selvfølgelig avhengig av at rabatten ikke blir tosifret. Litt paradoksalt er det jo at utgangskursen er definert av en periode med tilnærmer null omsetning av aksjen. Men nå får vi vel håpe at det endrer seg.

2 Likes

Nei, jeg er ikke på listen i dette selskapet, men tipper 5 - 8 % discount.

1 Like

Så rundt 35 kr tipper jeg på emi kurs

1 Like

Inget problem å fylle hvertfall.
“The Private Placement is fully covered on pre-commitments and indications received during a market sounding process earlier today. As a result, from the time of this release only existing shareholders in the Company can expect to be allocated shares in the Private Placement.”

5 Likes

Pleier de ikke gå ut med kurs når den er fulltegnet? Er vel som det skrives over her trolig rundt emi kurs👍🏼

Det å nå få inn et nytt BP som veldig sannsynlig er Merck i et potensielt registreringsstudie er jo å legge grunnen på en helt fabelaktig måte for en konkurranse mellom BMS og denne om å kjøpe Ultimo i 2023 :smile:

3 Likes

Med tanke på en situasjon i fremtiden hvor to big pharma er interesserte i samme vaksine (UV-1) så er jo dette fantastisk. Så klart gitt at UV-1 forbedrer outcome gitt sammen med de aktuelle sjekkpunkthemmerne.

Hvilken indikasjon og hvilket big pharma det er snakk om her skal jeg ikke spekulere så veldig mye i, men en viss gudfar nevnte i nest siste Radium at “i non small cell, i hvert fall i USA, ser det ut som om det er kjemo + pd1/pd-l1 som blir standard of care” …

I rest my case.

1 Like

Tipper Sissener grabber til seg alt han kan få i denne emisjonen. Litt redd for at han selger litt for fort igjen. Det kan bli volatilt i morgen.

Enig i at det er god grunn til å tenke at dette stemmer. Det er standard of care i NSCLC.

Men det er også standard of care i Head and Neck Squamous Cell Cancer (HNSCC) og blir det også sannsynligvis straks i Classical Hodgkin Lymphoma (cHL) (https://pipelinereview.com/index.php/2020051474619/Antibodies/Mercks-KEYTRUDA-pembrolizumab-Superior-to-Brentuximab-Vedotin-BV-a-Standard-of-Care-in-Patients-With-Classical-Hodgkin-Lymphoma-cHL-in-Head-to-Head-Phase-3-Trial.html)

Ellers er Keytruda også godkjent i følgende:

Primary Mediastinal Large B-Cell Lymphoma (PMBCL)
Urothelial Carcinoma
Microsatellite Instability-High Cancer (MSI-H)
Gastric Cancer
Cervical Cancer
Hepatocellular Carcinoma (HCC)
Merkel Cell Carcinoma (MCC)

Igjen veldig stort fokus på våre største eiere, men det tror jeg vi bare må leve med.

Bare å gratulere Ultimo med svært vellyket emisjon. Ikke ofte man ser emier plassert uten rabatt.

12 Likes