Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Sara sitt nye prosjekt? Var ikke det gjennom et nytt selskap?

Føler for å dra fram timelinen min igjen for å illustrere hva han mener men de fleste har vel sett den og kjenner den ut og inn. :smiley:

Husker den ikke så bare å reposte :smiley:

Det @Legoland og jeg mener med at vi venter på Sara, er at vi venter på safety på klinisk dose i TENDU, som altså er kanskje den viktigste valideringen av at TET-plattformen som brukandes til det ultimate målet med UV1 - nemlig som en profylaktisk vaksine.

7 Likes

Don’t mind if I do.

For å forstå utsagnet og hva han legger i det så er det bare å ta en titt på mitt innlegg og egenlagede timeline som jeg postet for noen uker siden. I tillegg er det verdt å ta med seg at han nå nevner KEY value inflection points, og da sikter de de gigantiske VIP’ene som kommer med avlesning av INITIUM, NIPU, FOCUS, DOVACC og LUNGVAC. Det er ytterligere beskrevet av Edison i deres siste oppdatering, hvor de satt TP til 179,-

image

Dataene fra pembrolizumabstudien vil nok bli sett aktivt etter av mange, både langsiktige og tradere, og sannsynligvis (og forhåpentligvis) faller det seg på samme tid som INITIUM meldes ferdig rekruttert. Ny guiding av når de forventer top line fra INITIUM er meldt å komme på Q4-rapporten de sannsynligvis har i slutten av februar. Personlig forventer jeg at ade melder 1H23 for INITIUM, men Ultimovacs har levert på oppsiden før, så jeg er ikke 100%. 1H23 er uansett forventet i markedet nå etter Q3-presentasjonen.

Konklusjonen for min del er i hvert fall at 2022 kan bli veldig spennende, og inneholder viktige avklaringer og utvikling av selskapet. Helt opp til den enormt viktige avlesningen av INITIUM enten 2H22 eller kanskje 1H23.

4 Likes

Har derfor tenkt å få frisket opp tetanunsvaksinen utpå nyåret. Kan også bli en god investering.

1 Like

Lyst til å forklare hvorfor for en som ikke følger så godt med?

Sannsynligvis skal han jobbe mye med villhunder i Indonesia i 2022 og vil forsikre seg om at han ikke får stivkrampe når han blir bitt.

1 Like

Jeg prøver meg på en tolkning, så får jeg helt sikkert høre det hvis jeg er på bærtur:

TET-plattformen bruker noe som ligner på stivkrampebakterier og baserer noe (all?) immunresponsen på at immunforsvaret allerede kjenner igjen stivkrampebakterien på bakgrunn av det vanlige barnevaksinasjonsprogrammet. Så hvis man har gitt seg selv et påfyll av stivkrampevaksine så vil man muligens respondere bedre når fremtidige kreftvaksiner basert på TET kommer på markedet.

1 Like
9 Likes

Legger hodet på blokka foran årets to siste uker.

8 Likes

Selv professoren er enig.

12 Likes

Luke 17. Julekalenderen i expressen :christmas_tree: :christmas_tree: :christmas_tree:

16 Likes

Sara i julekalenderen også faktisk :slight_smile: Luke 17. Kommer Sousa i luke24?

Skikkelig bra. Dette selskapet har potensiale både for en bra samarbeidsavtale med Big Pharma og inntreden av store profesjonelle biotekinvestorer.

Vaksine om 2 år, det går fort.
2022 bli utrolig spennende med nyheter på rekke og rad.
Grøss og gru, enda flere positive nyheter vil nok føre til ATL

Financial calendar

Ny site rekrutterer i INITIUM (oppdatert 17/12), totalt 33 av 39.

Edit:

Liten svenskeoppdatering, siden det er lenge siden.

Vært små endringer til tross for et relativt brutalt + nedsalg historisk dårlig sektorsentiment (og nei, NORDA er ikke glemt). Antallet begynner så smått å stige igjen i retning ATH.

11 Likes

Supert h3nk1. Her er det jo åpenbart en teknisk mulighet for ATH breakout i antall svensker i aksjen. Som vi ser fra tidligere ATH breakouts så kom det inn kraftig volum og Einarsson fikk endelig råd til Lambo.

Learjet neste?

5 Likes

Vanskelig å si noe på analysen. Lambodørbrudd opp inn i konsolidering og brudd opp gjennom 17 luke i julekalenderen (Expressen luke 17) er et av de mest reliable kjøpssignalene som finnes.

7 Likes