Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Sannsynligvis skal han jobbe mye med villhunder i Indonesia i 2022 og vil forsikre seg om at han ikke får stivkrampe når han blir bitt.

1 Like

Jeg prøver meg på en tolkning, så får jeg helt sikkert høre det hvis jeg er på bærtur:

TET-plattformen bruker noe som ligner på stivkrampebakterier og baserer noe (all?) immunresponsen på at immunforsvaret allerede kjenner igjen stivkrampebakterien på bakgrunn av det vanlige barnevaksinasjonsprogrammet. Så hvis man har gitt seg selv et påfyll av stivkrampevaksine så vil man muligens respondere bedre når fremtidige kreftvaksiner basert på TET kommer på markedet.

1 Like
9 Likes

Legger hodet på blokka foran årets to siste uker.

8 Likes

Selv professoren er enig.

12 Likes

Luke 17. Julekalenderen i expressen :christmas_tree: :christmas_tree: :christmas_tree:

16 Likes

Sara i julekalenderen også faktisk :slight_smile: Luke 17. Kommer Sousa i luke24?

Skikkelig bra. Dette selskapet har potensiale både for en bra samarbeidsavtale med Big Pharma og inntreden av store profesjonelle biotekinvestorer.

Vaksine om 2 år, det går fort.
2022 bli utrolig spennende med nyheter på rekke og rad.
Grøss og gru, enda flere positive nyheter vil nok føre til ATL

Financial calendar

Ny site rekrutterer i INITIUM (oppdatert 17/12), totalt 33 av 39.

Edit:

Liten svenskeoppdatering, siden det er lenge siden.

Vært små endringer til tross for et relativt brutalt + nedsalg historisk dårlig sektorsentiment (og nei, NORDA er ikke glemt). Antallet begynner så smått å stige igjen i retning ATH.

11 Likes

Supert h3nk1. Her er det jo åpenbart en teknisk mulighet for ATH breakout i antall svensker i aksjen. Som vi ser fra tidligere ATH breakouts så kom det inn kraftig volum og Einarsson fikk endelig råd til Lambo.

Learjet neste?

5 Likes

Vanskelig å si noe på analysen. Lambodørbrudd opp inn i konsolidering og brudd opp gjennom 17 luke i julekalenderen (Expressen luke 17) er et av de mest reliable kjøpssignalene som finnes.

7 Likes

Litt av den lille shorten i Ultimovacs sannsynligvis tilbakelevert. (Dette er lister man får tilgang til som betalende medlem av Tekinvestor)

6 Likes

Ellers så står det bra til med aksjen når det eneste man finner på småprat er memes.

5 Likes

image

12 Likes

Kjekk kar😉

Første grønne uke siden midten av september. Betyr ikke at den neste blir grønn, men det er en start :man_shrugging::+1:

8 Likes

bilde

God jul medaksjonærer og kosmonauter :santa:t2:

19 Likes

Litt lesestoff om TENDU til romjulen :slight_smile:

http://admininfo.helse-sorost.no/digitalfornying_/MKBSttteinformasjon/Urologi%20071,%20072,%20073%20TENDU-101.pdf

http://hsorhf.prod.fpl.nhn.no/digitalfornying_/MKBKurbibliotek/urologi%20071.pdf

4 Likes