Litt av den lille shorten i Ultimovacs sannsynligvis tilbakelevert. (Dette er lister man får tilgang til som betalende medlem av Tekinvestor)
Ellers så står det bra til med aksjen når det eneste man finner på småprat er memes.
Kjekk kar😉
Første grønne uke siden midten av september. Betyr ikke at den neste blir grønn, men det er en start
God jul medaksjonærer og kosmonauter
Litt lesestoff om TENDU til romjulen
http://hsorhf.prod.fpl.nhn.no/digitalfornying_/MKBKurbibliotek/urologi%20071.pdf
Kortsiktig ser det i hvertfall bra ut for at uke nr 2 skal bli grønn og
@Savepig Fat fingers som rensket til seg 45 000 opp til 115 i såfall
45k til under 115 er knallpris spør du meg. Ikke ofte man kan få slikt volum uten å dytte denne 10+ prosent opp.
Sier vel litt om en villig selgerside også det da?
Ja…? Som sagt sjelden det er slikt volum tilgjengelig/synlig i boka. Noen merket seg det og handlet. Godt flisespikkende nyttår!
Datazinte ultimovacsere er en egen naturkraft, men det begynner å se veldig ut som en ok bunnformasjon dette:
Var selvsagt ikke ment som flisespikkeri, men greit å få med seg at selv på disse nivåene er det noen som er villige til å selge unormalt mye(som dere sier selv) aksjer på slike nivå.
Men takk for det, i like måte!
Når jeg tenker meg om kunne jeg omformulert meg til “Hvem faens idiot selger så mye på disse nivåene!?!?!?!?”
Den kunne du godt spart deg!
Et godt 2022 ønskes til alle.
Gleder meg enormt til å følge Ultimovacs i 2022. Jeg er rimelig sikker på at det vil komme spennende nyheter om TET, pembrolizumabstudien osv. På et tidspunkt vil nok også markedet begynne å se frem mot readout av INITIUM (sannsynligvis i 1H23) og vi så i år hvor fort det kan gå når kjøperne dukker opp en masse.
Godt nytt år alle!
Aldri så lite ralling i dag
Aldri så lite falling i dag
1 bokstav gjør hele forskjellen.