Fat fingers?
Kortsiktig ser det i hvertfall bra ut for at uke nr 2 skal bli grønn og
@Savepig Fat fingers som rensket til seg 45 000 opp til 115 i såfall
45k til under 115 er knallpris spør du meg. Ikke ofte man kan få slikt volum uten å dytte denne 10+ prosent opp.
Sier vel litt om en villig selgerside også det da?
Ja…? Som sagt sjelden det er slikt volum tilgjengelig/synlig i boka. Noen merket seg det og handlet. Godt flisespikkende nyttår!
Datazinte ultimovacsere er en egen naturkraft, men det begynner å se veldig ut som en ok bunnformasjon dette:
Var selvsagt ikke ment som flisespikkeri, men greit å få med seg at selv på disse nivåene er det noen som er villige til å selge unormalt mye(som dere sier selv) aksjer på slike nivå.
Men takk for det, i like måte!
Når jeg tenker meg om kunne jeg omformulert meg til “Hvem faens idiot selger så mye på disse nivåene!?!?!?!?”
Den kunne du godt spart deg!
Et godt 2022 ønskes til alle.
Gleder meg enormt til å følge Ultimovacs i 2022. Jeg er rimelig sikker på at det vil komme spennende nyheter om TET, pembrolizumabstudien osv. På et tidspunkt vil nok også markedet begynne å se frem mot readout av INITIUM (sannsynligvis i 1H23) og vi så i år hvor fort det kan gå når kjøperne dukker opp en masse.
Godt nytt år alle!
Aldri så lite ralling i dag
Aldri så lite falling i dag
1 bokstav gjør hele forskjellen.
Veldig dumt at den faller så mye uten grunn. Er det ny short på gang?
Hadde håpet vi skulle fortsette oppover en stund. 2022 kan jo bli ett fantastisk år for oss investorer
Ulti er litt sånn… Kan åpne på 125 imorgen, plutselig.
Se på ukeschartet og hvordan den er over tid.
Den innledningen der beskriver ganske greit hvordan situasjonen er. Kunne gjerne tenkt meg å se denne paneldebatten for å høre de forskjellige synspunktene.
Det virker å være rimelig inngrodd i bransjen (ser på deg @Roc ) at vaksiner trolig ikke vil gi noe særlig effekt i en godt utviklet tumor, men jeg føler at det argumentet ser bort i fra at prosessen er utviklet til at vaksiner skal kombineres med nettopp sjekkpunkthemmere og andre immunterapier som slipper T-cellene lettere til (og gir økt ekspansjon). På den andre siden skjønner jeg at synergien må bevises, og at gode rasjonaler ikke betyr at det stemmer.
Da kan man jo tenke seg at UV1 også bør fungere veldig bra på pasienter med sirkulerende tumorceller. Små data og tilfeldigheter kanskje, men likevel spennende data.
Og en graf som viser dette:
Kilde:
Jeg synes rasjonalet for at UV1 vil vise synergier med sjekkpunkthemmere og annen immunterapi er klokkeklart. At de i tillegg har bygget vaksinen rundt peptider fra det kalalytiske setet (området i telomerase som utfører arbeidet) gir mer tro på at kreften ikke like lett vil kunne unnslippe t-cellene UV1 generer uten at telomerase blir uvirksomt og kreften likevel dør. Lang OS i pasienter med effekt vil kunne bidra til å gi støtte til den hypotesen.
Enn så lenge peker det vi vet på at vaksinering mot telomerase med UV1 vil kunne legge effekt til annen kreftbehandling og på den måten bli en viktig del av kreftbehandling de neste tiårene. At Ultimovacs som selskap bygger videre på TET-plattformen som leveringsmekanisme for fremtidens vaksiner gir meg sterk tro på at selskapet vil kunne være godt posisjonert dersom kreftvaksiner blir bevist å være effektive i rette kombinasjoner.
I det hele tatt er det mye som avgjøres det neste året og de neste årene, og jeg skal være en “stor” del av det hele så lenge dataene peker i den retningen.
Enig i alt, men vil føye til at TET-plattformen også kan anvendes i mer enn kreftindikasjoner. Rasjonalet som er at vi har en hel befolkning allerede primet for tetanus (stivkrampe) samt at antigen og adjuvans er del av ett og samme molekyl er ganske så spennende.