Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Litt av den lille shorten i Ultimovacs sannsynligvis tilbakelevert. (Dette er lister man får tilgang til som betalende medlem av Tekinvestor)

6 Likes

Ellers så står det bra til med aksjen når det eneste man finner på småprat er memes.

5 Likes

image

12 Likes

Kjekk kar😉

Første grønne uke siden midten av september. Betyr ikke at den neste blir grønn, men det er en start :man_shrugging::+1:

8 Likes

bilde

God jul medaksjonærer og kosmonauter :santa:t2:

19 Likes

Litt lesestoff om TENDU til romjulen :slight_smile:

http://admininfo.helse-sorost.no/digitalfornying_/MKBSttteinformasjon/Urologi%20071,%20072,%20073%20TENDU-101.pdf

http://hsorhf.prod.fpl.nhn.no/digitalfornying_/MKBKurbibliotek/urologi%20071.pdf

4 Likes

Fat fingers?

1 Like

Kortsiktig ser det i hvertfall bra ut for at uke nr 2 skal bli grønn og :wink:

@Savepig Fat fingers som rensket til seg 45 000 opp til 115 i såfall :smiley:

2 Likes

45k til under 115 er knallpris spør du meg. Ikke ofte man kan få slikt volum uten å dytte denne 10+ prosent opp.

4 Likes

Sier vel litt om en villig selgerside også det da?

Ja…? Som sagt sjelden det er slikt volum tilgjengelig/synlig i boka. Noen merket seg det og handlet. Godt flisespikkende nyttår!

3 Likes

Datazinte ultimovacsere er en egen naturkraft, men det begynner å se veldig ut som en ok bunnformasjon dette:

7 Likes

image

2 Likes

Var selvsagt ikke ment som flisespikkeri, men greit å få med seg at selv på disse nivåene er det noen som er villige til å selge unormalt mye(som dere sier selv) aksjer på slike nivå.

Men takk for det, i like måte!

Når jeg tenker meg om kunne jeg omformulert meg til “Hvem faens idiot selger så mye på disse nivåene!?!?!?!?”

2 Likes

Den kunne du godt spart deg!

Et godt 2022 ønskes til alle.

Gleder meg enormt til å følge Ultimovacs i 2022. Jeg er rimelig sikker på at det vil komme spennende nyheter om TET, pembrolizumabstudien osv. På et tidspunkt vil nok også markedet begynne å se frem mot readout av INITIUM (sannsynligvis i 1H23) og vi så i år hvor fort det kan gå når kjøperne dukker opp en masse.

Godt nytt år alle!

34 Likes

Aldri så lite ralling i dag

2 Likes

Aldri så lite falling i dag

1 bokstav gjør hele forskjellen.