Veldig enig med deg i utviklingen, og det er i ettertid ikke overraskende at et så surt makroklima som vi har hatt de siste månedene har greid å presse aksjen ned til 200 dagers handlende snitt.
Når man aksjonærer kjøper et selskap samtidig og kursen øker er det en story de kjøper. Pga fravær av fundamentale endringer de siste månedene er akkurat den mest synlige storyen konsolidering etter en enorm opptur. Etter 4. kvartal den 17.02.22 ( gitt at det ikke kommer overraskende nyheter før det) vil nok storyen skifte til et fokus på data og inflow av nye aksjonærer og tradere vil begynne. Da har man mest sannsynlig følgende
data i pipeline for 22/1H23, og for meg representerer det flere gode value inflection points:
- TET safety data for dosenivå 2 - mars/april?
- Langtidsoppdatering på AACR/ASCO på pembrolizumabstudien (ORR, OS) april/juni
- Top line 3 og 2årsdata kohort 1 og 2 i august/september (Slås sannsynligvis i lag til èn oppdatering)
- TET safety readout av alle dosenivå - sannsynligvis Q4/1Q23
- Readout av randomisert hovedstudie INITIUM - sannsynligvis 1H23
Oppsummert; for MIN del, så ser jeg solide rasjonaler for inngang her i fra og opp til emikurs med tanke på mange gode VIP’s plassert utover hele 2022/23. I tillegg kommer annen selskapsbygging som vi ikke vet noe om.