Hm? Nei, dette var en meme for å få ham til å øke ytterligere
Tok den nå
Ingen på topp 50 som har solgt de to siste dagene. Kun Nordnet,avanza og fond/ bank i usa
Husk at listene her har 3 dagers forsinkelse, om det er de du refererer til.
ah, så insider viser altså 3 dagers gamle lister?
Ja, datoen som står, minus 3 handelsdager.
Det finnes ikke mer oppdaterte lister tilgjengelig noen plass, og heller ikke mer komplette.
skjønner. Ingen som selger uansett
Dagen har blitt brukt til å realisere andre posisjoner for å sette personlig rekord i antall aksjer i Ultimovacs.
Med mindre man jobber i ABG Sundal Collier og har en kontakt i analyseavdelingen Får håpe de holder skottene tette i bankene…
Disclaimer: Dårlig humør.
Jeg hadde ikke brydd meg om litt shortmanipulering i mellom value inflection pointene, men norsk sektor er i en krise nå vi ikke har sett på flere år. En nedlagt studie, èn 100% emisjon og kurskollaps og en gigantisk rabatt i en “overraskende emisjon”. Skal Ultimovacs gå fra å være symbolet på at levering og progresjon lønner seg til å falle langt over 40% i korreksjonen blir sektoren en vits og kapital blir enda vanskeligere å skaffe i fremtiden.
Sååe, beskytt kapitalen og vis fingeren til shortkleggene.
Snudde opp ned på det meste for å få deltatt i den overtegnede emisjonen på 125 for kort tid siden. Nå er også det aller siste omkalfatret for å ha flest mulig aksjer for resten av året.
Sektoren har krakket, korreksjonen på indeksene har skjedd/foregår og det er lavt volum som attpåtil utnyttes av noe oppriktig pakk med base Andenæsgruppen/Norda/NYKD.
Gitt denne perfekte stormen, så er om ikke annet min teori at det er en kunstig skapt, kortsiktig og attraktiv kjøpsmulighet.
Det er nok av bemidlede navn på eierlisten, og det ville ikke gjort noe om enkelte av disse sørget for å beskytte den fundamentalt drevne og positive trenden aksjen fortjener.
Enig i det meste, men vi bør ikke undervurdere de reelle problemene som kan oppstå som følge av «kunstig» lav kurs. Etter å ha sett implosjonen i PCIB, de gjentatte problemene i NANO, kurskollapsen i Targo og det generelt dårlige klimaet for små bioteks, er vi også bare én dårlig nyhet unna å havne i samme spiral. Det er selvsagt veier ut av denne spiralen, og Ultimovacs har i motsetning til de andre selskapene levert på guiding(og gjerne litt på forskudd), men for å parafrasere en av Norges fremste: den viktigste nyheten er den neste, og vi kan ikke være sikre på at den jevne strømmen med gode nyheter vil fortsette. Frem til nå har resultatene vært meget gode, men det er nå randomiserte data skal begynne å tikke inn, så for min del har jeg redusert innsatsen til et nivå som jeg er komfortabel med(i størrelsesorden en ganske luksuriøs sydentur for familien), som vil gi en god gevinst hvis Ultimovacs fungerer i nærheten av det vi har grunn til å håpe på. Så får vi håpe at Ultimovacs skiller seg ut, og ikke bare ligger litt bak de andre i slakterkøen.
Du reduserte nå fordi avlesningene av fase-2 studiene begynner om pluss-minus 12 måneder?
Heldigvis reduserte jeg et stykke opp på tresifret, med den hensikt å kjøpe meg innpå de nivåene vi nå er på. Det er å kjøpe meg inn igjen jeg har revurdert.
Jeg forstår at psykologen i sektoren er defensiv og til dels traumatisert.
Når det er sagt, så forstår jeg ikke (på et generelt) plan hvorfor man selger et selskap som leverer (i hovedsak over forventning) gang på gang, fordi det kan komme en dårlig nyhet.
Det er case som leverer man fortrinnsvis øker i. Majoriteten av de andre selskapene i sektoren, som er populære her inne, har hatt NM i emisjoner, dårlig rekruttering og utsettelser. Samtidig ser man at de tviholdes på. Noe jeg ikke forstår.
Man ser heller ikke «flight to safety» i Ultimovacs. Noe jeg forstår like lite av på vegne av den risikovillige kapitalen som står bundet i nevnte NM.
I dette spesifikke tilfellet, hva kan komme som er negativt? Forskyvning av avlesning med 1 kvartal? Dårlige pembro-data? TET-feiler plutselig safety?
Alt kan skje. Det er alltid risiko. Og jeg skal være den første til å selge hvis selskapet slutter å levere.
Som sagt, jeg er enig i at Ultimovacs skiller seg ut i positiv retning. Jeg har vært med siden lavt 30-tall og opp til 160. Det eneste som har endret seg er min villighet til å gamble. Å selge 50% på ca. 150 viste seg å være smart. Jeg håper for alles del at ikke å kjøpe meg inn igjen riktig ennå viser seg å være tidenes bommert. Jeg kan leve med en middels payday.
Respekt for å innrømme salg. Jeg tror mange har gjort det du har gjort, og jeg tror mange får mindre og mindre lyst til å kjøpe tilbake jo mer den faller
Den spiralen du beskriver i disse andre selskapene er at de ikke har vært finansiert solid forbi et fundamentalt selskapstransformerende value inflection point - det er Ultimovacs! Det er den store og helt grunnleggende forskjellen. Det kan selvfølgelig komme en dårlig nyhet fra selskapet i løpet av de neste 12-24 månedene, men man skal ha veldig god fantasi for å forestille noe som vil hindre selskapet i å komme fram til avlesning av de fem randomiserte fase II studier med 650 pasienter med det selskapet har av cash nå.