Mulig man kunne fått en bit av Hubro gjennom en utlisensiering og
Mulig det, men det er en haug av store selskaper med tykkere lommebok som i dag bruker Montanide eller GM-CSF som deres “dirty little secret”, og som virkelig kunne tenke seg noe tryggere. I en fremtid med flere og flere kombinasjoner oppå hverandre, så blir safety bare viktigere og viktigere.
Helt åpenbart. I det hele tatt veldig spennende og en veldig positiv milepæl for selskapet.
Veldig bra det her, men jeg synes de sløser litt med godsakene…
Fra Dow Jones Newswires i Infront terminalen i dag:
Å nesten bruke én kilo per pasient høres for mye ut… - det skal selvfølgelig være 960 microgram. Har informert IR om at bruken av Unicode-tegn for micro (µg) som regel ikke plukkes opp korrekt av nyhetsbyråene.
Feil på NewsWeb.no også, selv om der blir det “(960 ?g)” så man skjønner at noe mangler.
Morsomt når et biotek overrasker med å gjennomføre studier fortere enn antatt. Vet ikke om noen andre av de norske som har klart det
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
mcg går også an
Hold Alt tasten nede samtidig som du skriver 231, da får man tegnet for mikro, såpass bør profesjonelle skribenter beherske!
Eventuelt bare copy paste fra google Ikke alle har en num-pad for å skrive alt-koden, som forøvrig er 230 eller 0181, ikke 231 på windows-maskiner.
Jeg har Android og skulle gjerne hatt dette tegnet til en post jeg jobber med. Er det noen som kan sende det til meg på PM?
Innlegget er sletta.
Markedet har reagert forbausende lite på gårsdagens melding. Kanskje fordi mange antar at safety er en “obligatorisk” melding? Vel, for TET som plattform er safety det mest essensielle.
Ellers kjøpte tidligere CEO litt aksjer her på gårsdagens liste,
Ultimovacs gikk opp 2% mens børsen var ned 1%?
Ultimovacs også over den fallende trenden, må vel over 120 for å bekrefte en ny trend.
For de som evt. skulle ha noen spm. til Q4 webcast.
Jeg har tenkt litt på dette med guidingen til Ultimovacs. Designet og teoretisk/planlagt innrulleringstakt som ligger bak NIPU bekrefter den alternative hypotesen (at UV1 har effekt) bare to måneder etter ferdig innrullering. Og vi har all grunn til å tro at INITIUM er designet veldig likt. De guidet opprinnelig INITIUM ferdig innrullert 4q21, og avlesning 2H22. Det er altså 9-12 måneder. Jo lenger vi må vente på resultater, jo flere events kan vi forvente å finne i kontrollarmene. Jo lenger vi må vente, jo bedre er altså resultatene. Kan det være at man har tatt veldig hardt i med når man har guidet avlesning av INITIUM? At man altså har guidet et tidspunkt som innebærer veldig gode (eller til og med veldig, veldig gode) resultater, og ikke et tidspunkt som bare bekrefter de alternative hypotesene?
Er poenget ditt at det er lite, passe eller mye i forhold til et chart? Aksjen gikk ingenting på rallyindekser her for litt siden.
Mitt poeng er at man nå kan forvente å få safety validert i ett av selskapets to main assets. Det burde i utgangspunktet være kursdrivende, uten at jeg er overrasket over begrenset effekt gitt at dette ikke noe er folk flest “skjønner” og/eller når sentimentet i sektoren er svakt.
Hvordan fungerer innrullingen? Jeg tenker om jeg fikk en kreft type som ultimo kunne hjelpe meg med kunne jeg da kontaktet dem og vips så fikk jeg være med eller er det en større prosess?
Tenker at ultimo har jo vært i media en god del hvor det blir skrevet om veldig gode resultater og da er det vel naturlig at de som er uheldig og får kreft ønsker seg ultimo som behandling. Det ville i alle fall jeg ønsket, men kan man få være med? Om det er en enkel prosess f.eks første mann til mølla prinsippet så burde de lett kunne rekruttere nye pasienter raskere en guidet?