Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Fikk kjapt svar også :slight_smile:

12 Likes

mcg går også an

image

1 Like

Hold Alt tasten nede samtidig som du skriver 231, da får man tegnet for mikro, såpass bør profesjonelle skribenter beherske!

Eventuelt bare copy paste fra google :stuck_out_tongue_winking_eye: Ikke alle har en num-pad for å skrive alt-koden, som forøvrig er 230 eller 0181, ikke 231 på windows-maskiner.

Jeg har Android og skulle gjerne hatt dette tegnet til en post jeg jobber med. Er det noen som kan sende det til meg på PM?

2 Likes

Innlegget er sletta.

Markedet har reagert forbausende lite på gårsdagens melding. Kanskje fordi mange antar at safety er en “obligatorisk” melding? Vel, for TET som plattform er safety det mest essensielle.

Ellers kjøpte tidligere CEO litt aksjer her på gårsdagens liste,

9 Likes

Ultimovacs gikk opp 2% mens børsen var ned 1%?

Ultimovacs også over den fallende trenden, må vel over 120 for å bekrefte en ny trend. :slight_smile:

7 Likes

For de som evt. skulle ha noen spm. til Q4 webcast.

6 Likes

Jeg har tenkt litt på dette med guidingen til Ultimovacs. Designet og teoretisk/planlagt innrulleringstakt som ligger bak NIPU bekrefter den alternative hypotesen (at UV1 har effekt) bare to måneder etter ferdig innrullering. Og vi har all grunn til å tro at INITIUM er designet veldig likt. De guidet opprinnelig INITIUM ferdig innrullert 4q21, og avlesning 2H22. Det er altså 9-12 måneder. Jo lenger vi må vente på resultater, jo flere events kan vi forvente å finne i kontrollarmene. Jo lenger vi må vente, jo bedre er altså resultatene. Kan det være at man har tatt veldig hardt i med når man har guidet avlesning av INITIUM? At man altså har guidet et tidspunkt som innebærer veldig gode (eller til og med veldig, veldig gode) resultater, og ikke et tidspunkt som bare bekrefter de alternative hypotesene?

4 Likes

Er poenget ditt at det er lite, passe eller mye i forhold til et chart? :wink: Aksjen gikk ingenting på rallyindekser her for litt siden.

Mitt poeng er at man nå kan forvente å få safety validert i ett av selskapets to main assets. Det burde i utgangspunktet være kursdrivende, uten at jeg er overrasket over begrenset effekt gitt at dette ikke noe er folk flest “skjønner” og/eller når sentimentet i sektoren er svakt.

2 Likes

Hvordan fungerer innrullingen? Jeg tenker om jeg fikk en kreft type som ultimo kunne hjelpe meg med kunne jeg da kontaktet dem og vips så fikk jeg være med eller er det en større prosess?

Tenker at ultimo har jo vært i media en god del hvor det blir skrevet om veldig gode resultater og da er det vel naturlig at de som er uheldig og får kreft ønsker seg ultimo som behandling. Det ville i alle fall jeg ønsket, men kan man få være med? Om det er en enkel prosess f.eks første mann til mølla prinsippet så burde de lett kunne rekruttere nye pasienter raskere en guidet?

Har kan du lese litt om hvordan kliniske forskningsprosjekter fungerer.

Kort fortalt må du oppfylle et sett kriterier for å kunne delta i ulike studier. Ultimovacs har flere aktive såkalte fase-2 studier i ulike kreftformer (“indikasjoner”). For å delta må du ha “rett” kreftdiagnose, samt oppfylle kriteriene.

Researchers follow clinical trials guidelines when deciding who can participate, in a study. These guidelines are called Inclusion/Exclusion Criteria . Factors that allow you to take part in a clinical trial are called “inclusion criteria.” Those that exclude or prevent participation are “exclusion criteria.” These criteria are based on factors such as age, gender, the type and stage of a disease, treatment history, and other medical conditions. Before joining a clinical trial, you must provide information that allows the research team to determine whether or not you can take part in the study safely. Some research studies seek participants with illnesses or conditions to be studied in the clinical trial, while others need healthy volunteers. Inclusion and exclusion criteria are not used to reject people personally. Instead, the criteria are used to identify appropriate participants and keep them safe, and to help ensure that researchers can find new information they need.

1 Like

Er det noen som har en oversikt over rekrutteringen for fase 2 studiene til Ultimovacs? Og gidder å poste den her? Gjerne med utviklingen over flere kvartaler. :innocent:

Det er denne guidingen vi forventer oppdatert 17. Feb, sant? Altså får vi oppdatering rundt innrullering og (ev.) ny forventet avlesning?

1 Like

Ja, da mener de at de vil vite nok til å kunne si når de forventer avlesning av INITIUM, og evnt hvordan de andre studiene har blitt påvirket av pandemien, dersom de kan se det nå.

Blir jo spennende å høre hva de mener. De har virkelig hatt en vanvittig suksessfull periode igjennom hele Covid-19-pandemien. Noe mange kanskje glemmer.

6 Likes

Glem små kurssvingninger. Er du aksjonær i U har du kjøpt lodd i landets mest spennende selskap i denne sektoren.

5 Likes

Opprinnelig Q4 21. Men hva er estimert ferdig innrullert?

👮‍♂ Unnskyld, hva? :oncoming_police_car: