Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Friske investorpenger inn i ultimovacs og et profitabelt Biotec Pharmacon gir et velkomment puff til den norske biotechindeksen

Nei, nå er det på tide at dette selskapet får flere enn fire aksjonærer på TI!

Tre potensielle registreringsstudier, som man mest sannsynlig får en konklusjon på om bare to år, bunnsolid finansiert, og en MCAP på skarve 1,4 milliarder. Går dette veien, så blir UV1 standard sammen med 80% av behandling med sjekkpunkthemmere, et marked som er et helt tullete stort tall!

4 Likes

Vi er 5(silent partner) :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

You have my axe!

2 Likes

Nå vet jeg ikke helt hvordan du regnet ut antall (om det er via aksjeporteføljen her på TI), men throw me on the list too. Og flere aksjer skal det bli, om PCIB lander ca som jeg håper på :smiley:

3 Likes

Det antallet slang jeg bare ut basert på hvor mange som skriver i de to trådene. Hyggelig at det er et antall “silent partners”. Om flere også hadde vist seg i ordrebildet, så hadde det vært enda hyggeligere :slightly_smiling_face:

3 Likes

Silent liten partner her også.

2 Likes

Dere er velkommen til å like og dele innlegg dere føler har substans så budskapet vårt om Ultimovacs som børsens “mest undervurderte aksje” når frem til flere :wink:

2 Likes

Her er også en liten “silent partner”. Følger interessert med på hva dere som har greie på dette skriver. Skal bli flinkere til å trykke “Liker” :wink:

3 Likes

En del vil kunne mene at det ikke er for tidlig når man tenker på at de har tentativt guidet enda flere studier og partnerskap med big pharma og at de skal ha avlesninger fra melanomastudien i kombinasjon med Pembrolizumab nå i Q4. Selv om det primært er en safetystudie tipper jeg det er håp om at vi kan se noen tegn til klinisk effekt i 1 års OS.

Den lave free floaten, den veldig gode gjennomsføringsevnen, og og den stabile eierstrukturen gjør at jeg ser for meg at Ultimovacs faktisk kan prises på en litt annen måte enn de biotekene på Oslo Børs som guider på best case scenario og til stadighet bommer.

Er det noe som straffes på OSE så er det forsinkelser.

3 Likes

Som @Fornybar skriver, så kommer det garantert til å skje ting de neste to årene før PFS readout i de to pågående studiene, men selv om det ikke hadde vært tilfellet så er det likevel sannsynlig at man aldri ser dagens kurs igjen. Nettopp påtroppet CEO har satt seg som mål å gjøre selskapet mer kjent for norske og utenlandske investorer, slik at flere om kort tid vil forstå at dette selskapet er priset alt for lavt i forhold til den veldig realistiske muligheten det er for at UV1 blir en godkjent medisin. Og blir UV1 medisin, så kommer den til å ta et ekstremt stort marked, og gjøre dagens prising til en vits.

6 Likes

Synes hollenderne tar seg god tid med nedsalget. Har de tid, har jeg det også.

1 Like

Ja, med den omsetningen som er om dagen, så kommer de til å plage oss en del uker til.

I am fine with that. I have decided to build my position in Ultimo over the coming weeks/months to try and match my positions in Bgbio, pci and trvx.

3 Likes

Hollenderne kom inn på emien rundt 39, men kursen skal nok ikke helt dit. Får følge med på kurs/omsetning.

Bikker vi syv(!) omsatte aksjer den første halvtimen? Det er action i denne aksjen altså!

1 Like

Da er omsider status på NIPU oppdatert til ‘recruiting’ på clinicaltrials

…sånn bare for at denne aksjen ikke skal bli fullstendig glemt :neutral_face:

13 Likes

I actually dont mind Ultimo playing in the shadows on the chat and doing their good work behind the scenes. God help us if it becomes anything like the PCI chat, which is now almost basically unreadable.

6 Likes

Kursen begynner å bli grei. Mangler bare 150k på omsetningen.

Teknisk sett så vil jeg tro det skal ned til 38 minst.