Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

De sousa må på banen. Nye 1000 aksjer hadde sendt signal til markedet

Om at?

1 Like

Mannen har kjøpt…hva er det nå, 6-7 ganger på ett år? Synes han har sagt klart nok i fra hva han mener om kursen.

13 Likes

Det er jo flere som kan kalle seg innsidere som er litt fraværende da.

Åpenbart hvilket signal et innsidekjøp gir vel. At aksjen er fundamentalt billig. Og tenker på ander enn CEO, han har gjort sitt.

Det har ingen innvirkning på aksjekursen hvor mye, og hvor ofte sjefen kjøper aksjer. De som styrer algomaskiner leseŕ også på div forum, og foretar ofte raid innen div aksjer for å finne ut hvor mye de kan loppe investorene for.
Belåning og SL og daytradere loppes i hopetall, for det er bare algobørs som gjelder.

Denne var på 40-50kr for ikke lenge siden, så at folk ikke skjønner at den detter fra 130kr er jo litt merklig. ULTI er kanon de, men de ligger bak flere andre i utviklingsløpet og prises mye høyere.
Når dem også nå smalt til med forsinkelse så faller den som alle andre har fått gjennomgått tidligere.

1 Like

Hvem andre er det de ligger bak i utviklingsløpet?

Ligger bak hvem da?! Man skal søren meg lese mye

Gratulerer med innlegget med lavest kvalitet hittil i 2022. Hvem kan overta stafettpinnen?

4 Likes

Den faller nok for at noen vet noe - virker det ikke!?

Vant jeg?

Lol. Du ba om det, h3nkus

1 Like

Beklager men du falt ned på sølvplass :bouquet:

1 Like

Photocure er vel på 98 så de er faktisk verdt litt over 20kr mer enn Ulti.

1 Like

Alle glemmer Medistim, de er over 200!

1 Like

Hvorfor kjøpe så dyrt når man kan handle billig #trvx

2 Likes

Bra å se sissner øke litt og flere andre på topp 50.

Mulig bunn? Farlig å si men kan virke som noen større skal inn og da vil salgspresset avta. Ender kanskje i pluss i dag selv på en dag som dette (får vi håpe)

Er ikke det absolutt dummeste punktet å tro at det kanskje finnes en bunn. Får se hvordan det utvikler seg de neste dagene. Krysser fingrene og takker universet for at Ultimovacs hentet penger på 125 ,-

For min del er fokuset nå på å plassere pengene i selskaper med historikk på å levere, verdifulle value inflection points og penger til å nå dette. Ultimovacs checker alle punktene og er derfor en kandidat. Det kan bli verre før det blir bedre, men Ultimovacs har i hvert fall en god sjanse til å bli en vinnerkandidat utover våren; jeg forklarte rasjonalet mitt i en post lenger opp. Vi snakker om gode verdifulle muligheter som vi ikke vet om kommer, og uttalte dataslipp som vi vet med høy sikkerhet at kommer.

3 Likes

Tror du det er mulig vi også får mPFS oppdatering på cohort 2 i Pembro-studien på ASCO?

Jeg tror det er mulig, ja. Hvordan de rapporterer var obviously ikke gitt da Bjørheim var på Radium for noen dager siden, noe jeg fant ganske interessant. For ett år siden sa nemlig Jonas Einarsson at de ville rapportere de to studiene i lag i fremtiden, men nå sier Bjørheim at det avhenger av om de finner ut av om dosen med GM-CSF har en vesentlig effekt eller ikke, og om man kan behandle kohortene som en lik behandling eller ikke. I mine øyne kan det tyde på at det kan være en liten forskjell mellom å gi 37,5ug og 75ug GM-CSF sammen med UV1, og om man skal tolke resultatene numerisk så er det en forskjell på oppsiden.

Får se da, hva de oppdaterer på ASCO, men jeg har store forhåpninger om at det fortsatt validerer UV1 og legger større forhåpninger til INITIUM. Jo lengre tids oppfølging vi får som ser bra ut, jo bedre er det for forhåpninger til UV1.

1 Like