Hva jobber dere (ikke) med??
Jobb? Min jobb er å spre det gode budskap
Ultimovacs Announces Presentation of UV1 Immune Monitoring Data at Cancer Immunotherapy Annual Meeting
“The data shows that the patients’ UV1-specific immune responses may be embedded in immune memory, providing the potential for dynamic long-term defenses against cancer”
Den setningen kan man med hell lese og smake på et par ganger.
Eller som det står i posteren beregnet for et annet publikum: “Persisting IRs were detected in several patients, demonstrable up to 7.5 years after the first vaccination, often with proliferative responses exceeding those observed during the immunization period.”
Rene ord for penga
N = 51.
Ultimovacs leverer, leverer OG leverer, @vegar_beider
Rasjonalet for effekt av UV1 + ICI er så vanntett at selv ikke kanonene på Oscarsborg kunne senket det om det kom seilende inn Oslofjorden.
Men likevel får vi enda en dag med: Vaksine som meget sannsynlig både kurerer og hindrer kreft? Nei takk - det blir jo inflasjon!
Min store oppgave her i livet er å gjøre mitt aller beste for å finne informasjon som motbeviser ideen jeg har om at UV1 vil gi effekt sammen med sjekkpunkthemmere. Alt jeg finner som publiseres rundt kreftvaksiner bare bygger på rasjonalet.
Figure 4: Across all trials, immune responders had prolonged survival compared to non-immune responders (mOS, 54.8 months vs. 23.4 months, log-rank p-value 0.05)
P-verdi 0,05
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Ja, best å vente til bioteks har inntekter før man kjøper seg inn.
Anbefaler deg å kjøpe etter avtalen for UV1 er på plass. Så slipper du klinisk risiko. Kursmål 21.000,- eller var det 36.000?
Du er en sjarmerende type (troll) men du har et poeng i at hva som helst kan skje siden finansmarkedene er i krise.
Mangler ikke på luftige kursmål hvertfall.
En avtale om UV1 som sender kursen til 36.000 hadde vært kult.
Kanskje det kommer til 17. mai så blir det ei ekstra med sjampis?
Köper på 30kr med kursmål 100 000;- Köp rek
Dagens fun fact
Immune responders har svært lang overlevelse sammenlignet med noen immun responders.
Hvor mange av pasientene i f ase 1/2 som fikk uv1 hadde immun respons? Denne prosenten vil cel sannsynligvis være rimelig lik i initium etc.
Ingen som svarte deg…
På posteren står det: The IR rates were 91%, 67%, and 82% for the melanoma, NSCLC, and prostate cancer trials, respectively.
På US-pembro studien, så har vi vel ikke dette tallet, tror jeg. Men man kan sikkert regne med at det er rundt 90% et sted. Jeg er ikke sikker på om de måler dette i INITIUM i det hele tatt. Det er jo klinisk effekt som er målet (og det som primært måles), og immunrespons er jo bare et signal om dette.