Jo mer jeg tenker på det, jo mer lander jeg på at muligheten virkelig er enorm fra disse nivåene. Har du tatt en langsiktig posisjon eller bare vurderer du det? Vil si at value proposition er ganske enorm om dagen, men som all biotech så er det jo binært vedr. readout. Jeg gjør virkelig mitt beste for å finne ut av hva som kan peke mot at det ikke vil være en forskjell, og jeg greier ikke å finne noe overbevisende. På samme måte som CMO, hehe, og han har jo noen hundre ganger mer kunnskap enn meg igjen.
Sånn som det ser ut nå så tror jeg en optimal strategi er å bare holde det man ønsker å eie av en mulig suksess. Man vet rett og slett aldri når readout kommer. Entusiasmen i markedet vil komme tilbake når børsene snur litt, og når det blir er for vanskelig for meg å spå.
Jeg har ikke fått sett hele webcasten enda grunnet andre forpliktelser, men vil se igjennom den i kveld. Jeg mistenker at de virkelig forsøkte å svare på de spørsmålene de ser er litt misforstått eller uoppklart, og jeg vet de har gjort en overbevisende jobb.
Etter det tror jeg at jeg logger av Tekinvestor så lenge jeg får til. Det er på tide med en extended sommerferie, og jeg føler jeg har bidratt så godt jeg kan til at dette forumet burde ha fått opp øynene for muligheten som ligger i Ultimovacs - også det binære.
Enrollment complete tikker inn i løpet av de neste månedene, så er det klart for TENDU og 3 og 2-årsoppfølging, og samtidig jobber de med artikler som skal beskrive det mekanistiske rundt vaksineringen enda bedre. Og med det kunne gi høyere confidence på at avlesningen blir bra. De planlegger for fase 3-studie, men om det fungerer å vaksinere er vaksinen(eller selskapet) kjøpt opp på flekken.
Jeg blir sannsynligvis å finne på twitter, nå er det på tide at finanstwitter også får høre om tidenes sjanse.
https://twitter.com/fornybarbio