Jeg håper taktikken går bra. Risikoen er jo der for at det blir ett kjøpspress fremmot nyttår. Men sitter med en følelse av at biptec investorer har blitt litt skuddredd etter bomskuddene i nanov PCI og trvx. Hvor mye oppgang taper man på å se an resultatene fra initiium ift til å gå inn idag?
For å sammenligne med onco. Den gikk fra 12 til 25 på EMA beslutning. Deretter falt den til 20 kr samme dag eller så. Det var enorm risiko og man tapte vel 80 % for å slippe risikoen. Da kunne man kjøpe risikofritt på nyheten.
Hva tenker dere ultimo går på om det kommer en melding der de møter endepunktene? 160 kostet den for 1/2 år siden. At vi er nærmere 100 kr innen desember for så å gå 60-80 % til nærmere 180 kr?
Det blei selvfølgelig spekulasjoner. Men det hadde vært veldig gøy å vært inne den dagen det kommer en melding om nettopp uv1 in combination with… Has reached all it’s endpoints…
Det er få selskaper så man unner mer en oppgang enn uktimovacs. Poenget mitt er ikke at oppsiden ikke er enorm. Men bare at news verdsettes litt lite på Oslo børs og ofte gir gode kjøp.
Så jeg håper at planen lykkes. Onco leverer med EU godkjenning fda løsning og en partner. Selger onco og kjøper inn uktimovacs i november. Men jeg vurderer å kjøpe litt før den tid så jeg ikke går glipp av fomo før read out.