Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

6 Likes

:kissing_heart:

4 Likes

image

1 Like


3 Likes

Opptrend
image

Nedtrend
image

2 Likes

1 Like


.

6 Likes

Hahahahaha perfekt fortsett slik. Jeg kommer snart tilbake med en haug med Sek. Hvordan har dette blitt rapportert det lurer jeg på🤣 (sek= svenske kroner)

1 Like

11 Likes

Tror ikke folk tok humoren i min siste meme :smiley: (De kan skamme seg)

Du får gi beskjed når pengebingen er fylt opp med SEK så vi kan begynne å skrive innlegg igjen,. I
mellomtiden får jeg holde meg til wordpad.

Husk å lagre i Wordpad da Fornybar. Vi trenger noen gode innlegg etterhvert her i Dortmunder Wartehalle :wink:

1 Like

Jeg håper taktikken går bra. Risikoen er jo der for at det blir ett kjøpspress fremmot nyttår. Men sitter med en følelse av at biptec investorer har blitt litt skuddredd etter bomskuddene i nanov PCI og trvx. Hvor mye oppgang taper man på å se an resultatene fra initiium ift til å gå inn idag?

For å sammenligne med onco. Den gikk fra 12 til 25 på EMA beslutning. Deretter falt den til 20 kr samme dag eller så. Det var enorm risiko og man tapte vel 80 % for å slippe risikoen. Da kunne man kjøpe risikofritt på nyheten.

Hva tenker dere ultimo går på om det kommer en melding der de møter endepunktene? 160 kostet den for 1/2 år siden. At vi er nærmere 100 kr innen desember for så å gå 60-80 % til nærmere 180 kr?

Det blei selvfølgelig spekulasjoner. Men det hadde vært veldig gøy å vært inne den dagen det kommer en melding om nettopp uv1 in combination with… Has reached all it’s endpoints…

Det er få selskaper så man unner mer en oppgang enn uktimovacs. Poenget mitt er ikke at oppsiden ikke er enorm. Men bare at news verdsettes litt lite på Oslo børs og ofte gir gode kjøp.

Så jeg håper at planen lykkes. Onco leverer med EU godkjenning fda løsning og en partner. Selger onco og kjøper inn uktimovacs i november. Men jeg vurderer å kjøpe litt før den tid så jeg ikke går glipp av fomo før read out.

1 Like

Det der er egentlig et interessant spørsmål som sjelden/aldri diskuteres her inne. Personlig har jeg ingen aning, utover at det er transformativt for både aksjekurs og selskap. Nå som det er så lite som ~6 måneder til vi har fasit, så begynner det å bli innafor å drøse litt rundt denslags.

Hvordan skal man i det hele tatt verdsette UV1, når LOA plutselig øker kraftig/dramatisk for effekt i «alle» indikasjoner?

200 prosent opp? 500? 1000?

Hva blir en sannsynlig avtalestørrelse?

Her blir det egentlig «tenk på et tall» fordi det rett og slett vil være en verdenssensasjon om vaksinering får sin POC. Det blir ikke billig for CPI-aktørene å sikre seg en asset som forlenger patenter til minst 2036.

Budrunde blir det om noen skulle røre på seg også før r2p-avlesningene.

3 Likes

For å være helt ærlig hadde det ikke gjort meg noe om en av de store hadde punget ut med 1,9 milliarder dollar up front for 35 % av fremtidig fortjeneste og Ulti hadde beholdt 65 %. Jeg hadde gevinstsikret en del før avlesning og blitt med på et fortsatt sinnsykt potensiale med resten. Vinn vinn!

4 Likes

Går dette veien blir Ulti bli helt uten sidestykke i norsk/Nordisk biotek. Uten tvil.

6 Likes

1,9 milliarder dollar for 35 % priser hele selskapet til ca. 5,4 milliarder dollar. I fase 1/2! Altså før avlesninger av virkelig betydning?

I dag er Ultimovacs verdsatt til ca. 250 millioner dollar. Vi snakker altså om en potensiell tyvedobling før avlesning. Hva vil verdien av ulti være etter positive avlesninger?

3 Likes

Hvorfor hausse?

Helt unødvendig.

Tror dere Gjelsten, Hagen, Celine, T. Tvenge, Dælie mv hadde sittet i ro om de trodde alt gikk til helvete???

Bassiere og andre nisser får bare drive på. Så lenge stor - kameratene er rolig slapper jeg av.

Fordi de vet alltid mer enn oss småtullinger​:grinning::grinning::joy::joy:

Mhp prising av Ultimovacs, hvis Uv1 viser seg å forbedre effekten av cpi, dvs at UV1 i kombinasjon med cpi blir soc. Hvordan vil da UV1 bli priset i forhold til cpiene den kombineres med. 50 50 eller tur. Når Keytruda selges for 2.5 milliarder på ca ei uke som var nevnt her på forumet for litt siden, ja da blir vel kuleramma for liten!

Syltynt. Hagen blant annet har hatt tildels elendig uttelling på børsen i det siste. Hva andre foretar seg betyr fint lite. Ultimovacs er ikke annet enn en av svært mange investeringer hos nevnte aktører.

3 Likes

Fint med robuste eiere til finansiering av videre selskapsutvikling. Utover dét, så er nok de som følger selskapet tettest her inne er bedre innsatt i tingenes tilstand enn disse.

3 Likes