Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Hvordan vet du det? Har du spurt?

Kontaktet selskapet om det samme og fikk bekreftet at den var helt lik.

14 Likes
10 Likes

Bekreftes at konferanse og publikasjon er på trappene for UV-103.

7 Likes

Her bommer vel Finansavisen kraftig på kontantbeholdningen.

1 Like

Sikker ?

image

2 Likes
11 Likes

Dobbeltsjekket, ref. utveksling i chatten hvor andre ikke fikk det med seg, og joda, 5 min 35 sek:

“And we are - as you know - in the process of presenting the full package of data from UV-103 at a conference and publication.”

8 Likes

Man skal jo ikke undervurdere at en aksje er stabil heller. Her er man jo sikret nedsiden kan det virke som. En ting er at den ikke går opp men den går heller ikke ned. Syntes de leverer godt.

1 Like

CEO satt av flere minutter til å gjennomgå det kompetitive landskapet i Q&A.

Oppsummert, så er hans konklusjon at selv om feltet er populert og det er mye som skjer, så er Ultimovacs veldig langt/lengst fremme i sin nisje. Det er to andre selskaper (Invectys og Inovio) som jobber i samme “space” som Ultimovacs (telomerase), og disse er langt bak Ultimovacs hva gjelder kliniske programmer og progresjon.

All in all, we have a very good position in the competitive space […] I think it is very important to clarify that although it is a very busy space, in reality, when you look at it a little bit more attentively, it is not complicated.

6 Likes

Man får en konsolidering av aksjonærbasen, og det bygges støtte i chartet. Gir et mye bedre fundament hvis og når gode nyheter kommer i fremtiden

5 Likes

Og Edison fortsetter å ha 202 kr aksjen som mål: We continue to value Ultimovacs at NOK6.90bn, or NOK202/share.
Det er jo bedre å være med fra kr 70,- til 202,- enn å hoppe på fra 150,- imo.

3 Likes

TDN og FA har kommet med rettelser nå, ihvertfall:

7 Likes

Gikk fort å få inn de 400M, Q3 kommer til å bli spinnvillt. Fra 2M i + i Q2 til 400M i pluss i Q3 på en times tid! :open_mouth: #finansavisenharalltidrett

1 Like

Veldig oversiktlig melding, gir god case-oversikt for meg som er ny :slight_smile:

2 Likes
12 Likes

“We estimate that mPFS for the control group (nivolumab + ipilimumab) will likely come in at some 12 months based on historical controls (CheckMate 67). Based on Ultimovacs’ phase I data in malignant melanoma, we expect mPFS in the experimental group (UV1 + nivolumab + ipilimumab) to exceed the control group by a decent margin. The company had recruited 68 patients when publishing its Q2 2021 report, 91 patients when publishing its Q3 2021 report, and 120 patients when publishing its Q4 2021 report. Based on these recruitment numbers, we speculate that INITIUM top-line data could be ready for presentation as soon as Q1 2023E.”

Her har Binder altså gjort en mer enkel og unøyaktig utgave av akkurat det jeg har gjort. Så da får Einarsson rive seg i håret av ham også :sweat_smile:

“Still, mPFS among study participants and, consequently, start of data analysis are uncertain. In addition, data analysis could take some months before the company is ready to present results.”

Det Binder mener her er altså ENDELIGE og komplette data. Som jo Carlos også sier de vil spare til å dele på konferanser. mPFS kan også meget mulig først nås nærmere 2024.

Og så er jeg jo veldig enig i analysen hans av UV-103, nemlig at man må se på alle 30 samlet, at OS er lovende, men at responsene er det som virkelig er imponerende - eller som han skriver “eclipses historical control”. Og det er det som gir den lange halen i OS som vi håper på!

10 Likes

Einarsson snakker som styreleder :wink:

Jeg regner med at det ikke bare var jeg som fikk med meg skrivefeilen som de snakket om endret i morges?

Ny oppdatering fra Edison; de har lagt til 7 kroner på valideringskursen fra i morres og mener nå at caset er verd 209 kr aksjen🤩

Det bekreftet altså @Funcomi10kr at ikke var en skrivefeil over her. Hvis det var dette du mente?