Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Nei, ikke det jeg mente. Jeg mener typoen Carlos snakker om i starten av kvartalspresentasjonen.

Skrivefeilen som CEO refererte til var vel at avlesning av INITIUM og NIPU er guidet og forventet iløpet av H1-23, ikke Q1-23 som det stod enkelte steder i presentasjonen?

1 Like

Jupp og jeg er ikke så sikker på om det var en skrivefeil, mer en glipp :wink:

Og at Polygon og Binder sine estimater på når avlesning (og resultater) mest sannsynlig stemmer overens med Ultimo sine egne beregninger og antagelser.

2 Likes
2 Likes

We update our valuation of Ultimovacs to NOK7.2bn or NOK209/share (NOK6.90bn or NOK202/share previously), including a net cash position at end-H122 of NOK486.3m. We have rolled our model forward and updated our FX rate assumptions. Considering H122 results, we have revised our financial estimates, but our underlying long-term assumptions remain unchanged. With a cash position of NOK486.3m at H122 and cash burn rate of NOK78.4m in H122, we estimate a cash runway for the company into H124, past key clinical readouts.

Hva gjør dollar-Ling nå?

1 Like

Renter og dollars utjevner vel hverandre så det går opp i opp.

Det var vel ingen som hørte på de når de hadde 202 som kursmål. Hvorfor høre på de nå?

1 Like

Jøss, får vi ikke dele kursmål en gang nå.

Ingen trenger å høre på noen, men om du tror ingen større aktører rører på seg gjennom høsten for å komme i posisjon, så tar du feil.

Ultimovacs sine kursmål går opp, kursen går ned, selskapet er finansiert.

Hmmmm, might be on to something.

1 Like

image

3 Likes

Hvor mye har dette fondet igjen? De skal ikke være med på avlesning eller hva er det egentlig de driver med?

De skal ikke være med på avlesning. De holder på med å selge seg ut. Jeg vil tro de har litt under 200k igjen :slight_smile:

Ingen vet om de er ferdige eller om de skal helt ut. Hvis sistnevnte er det under 200k nå. De har holdt på et halvt år og er i praksis hele salgssiden, hele grunnen til at man er så fjernt fra fornuftige kurser.

Eneste jeg vet, er hva som skjer når de er ferdige gitt den minimale floaten som skal fordeles på alle som ønsker posisjon gjennom H2.

8 Likes

De Sousa

Presentasjonen 51.00

If we have positive data that will be transformation

Dvs

Game changer i kreftbehandlingen😀

Det er ikke småtteri som står på spill
i U nå folkens

This. MEN - så er det jo rett og slett umulig å vite. Kan komme positiv readout i Q4 i år og Q3 til neste år og. Hadde ikke fått med meg at de kalte dette en typo, men det endrer ikke så mye egentlig.

Tilsvarer dette kremting under presentasjon? :thinking:

??? Jeg er ikke tunghørt.

Det som var veldig hjelpsomt fra gårsdag er at Carlos sier at en partner avtale er 6-12 med unna etter publisering av resultater. 2023 kan bli litt av ett år for selskapet.

Han snakket generelt om hva som er mest vanlig i slike prosesser / business development i sektoren. Avtale(r) kan også komme før, eller dagen etter resultater. Men, mest utbredt er altså etter avlesning.

Gitt hvor radikalt gode resultater vil være, ville det overrasket meg om ikke ting gikk raskt / at det allerede gjøres due diligence fra en eller flere aktører.

Et poeng han også understreker er at de kan være agnostiske hva gjelder valg av eventuell partner. Etablerte CPI-selskaper, selskaper som utvikler next-gen CPI, eller selskaper uten CPI for den saks skyld.

Han nevner også “the usual suspects” så om dette gir gode resultater så tipper jeg merch eller Bristol m.