Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Jeg vet dette ble tatt opp i en podcast på Radium, men jeg greier ikke huske hvilken.
Jeg antar at det er slik at de forventer at 8x injeksjoner + 300ug og synergi med CPI’s skal virke veldig godt i pasientene, og at det som så ut som litt flere AE’s ved bruk av 700ug unngås.

Det kan hende du kan kommentere hvor dette ble omtalt, @Neladner, siden du var CEO da det ble bestemt, men jeg forstår det veldig godt om du lar selskapsspesifikke ting bli kommentert av ny CEO/IR.

1 Like

Du har helt rett, det føles ikke riktig for meg å svare på dette.

Hilsen

Øyvind Kongstun Arnesen

Sendt fra
E-post
for Windows 10

3 Likes

image

Kommer det analyse av Ultimovacs fra Edison?

2 Likes

Kanskje det? En del av ny CEO sitt fremstøt for å tiltrekke seg flere utenlandske investorer?

Fått sin egen side foreløpig i hvert fall:
https://www.edisongroup.com/company/ultimovacs/2946

5 Likes

Ja, det er jo veldig interessant. Ett logisk tidspunkt for å gjøre en analyse ville vel kanskje vært etter slipp av den nyeste randomiserte studien - uansett hva den er i.

1 Like

We are supposed to find out about the new study/indication/partner before end Sept arent we? Very exciting times. Must say, keep up the great work @polygon and @Fornybar, every time you two get on a roll, I get an itchy buy finger :slight_smile:

4 Likes

Ja, de har nevnt Q3 veldig ofte, og veldig nylig også - så det har ikke skjedd noe som har endret deres oppfatning av det. Men - man vet aldri på hvilke måter coronapandemien kan påvirke industrien, så om det drøyer ut i Q4 burde man ikke bli særlig bekymret.

Jeg skjønner godt at du blir ivrig etter å kjøpe, for det blir jeg og (og jeg kjøper også) hver gang jeg forstår noe nytt om Ultimovacs. :smiley: Jeg forstår nå hvorfor Gjelsten og de store investorene i Ultimovacs har gått fra å investere i selskapet med hjertet til å investere med hodet. (Ref: Arnesen i Radium podcast)

… Ellers må jeg påpeke at jeg spekulerer i ting som hvilken populasjon TENDU-studien retter seg mot, og hvilken big pharma og indikasjon de skal lansere i Q3. Jeg prøver dog å vise hvorfor jeg tenker som jeg gjør, men det betyr ikke at jeg har rett.

24.9.2020, 8:46 · Cision

BioStock: Ultimovacs on track to develop universal cancer vaccine

Cancer’s heavy burden on society has created a strong demand for new innovative therapeutic solutions. Over the last decade, immunotherapy has emerged as one of the most promising fields within oncology, and several biotech and pharma companies are exploiting this promise by developing immunotherapy-based drugs. Norwegian Ultimovacs is one of them. Their immunotherapy technology may work as a vaccine for treating all forms of cancer. BioStock takes an in-depth look at the company.

Read the full article at biostock.se:

This is a press release from BioStock - Connecting Innovation & Capital.

11 Likes

Med ett ble det mye mer sannsynlig at de har bestilt analysedekning av Edison, og.

Er VAKSINE årets ord i 2020?

“The company’s strategy is to combine its vaccine with checkpoint inhibitors and other classes of IO”

Nok et indisie på at den kommende studien ikke er med en CPI.

4 Likes

ja, jeg er på nippet til å bli overbevist om at jeg ikke vet noenting :smiley:

Tipper på TNBC med et antistoff rettet mot HER2.

Skudd fra hoften :wink:

2 Likes

Eg sitter med følelsen At en har for lite aksjer , men eg har ikke noe eg har lyst å selge :thinking:

1 Like

Det er vel sånn at TNBC nettopp er HER2 negativ, og derfor ikke har effekt av en HER2 targeted drugs. Men Lynparza fra AstraZeneca (en PARP-inhibitor), som jeg nevnte lenger oppe, er en godkjent medisin i TNBC. Det spennende med denne er at den også er godkjent i arvelige BRCA-mutasjoner. Som igjen kan være et springbrett for Ultimo for UV1 som en profylaktisk vaksine.

30% av TNBC-pasienter har BRCA-mutasjoner i følge denne studien:

3 Likes

Hei, hvem har sagt at vi var ferdig med 51!

Det kan se ut som det har gått opp for pittelitt flere at Ultimovacs mener alvor med å vise seg frem.

  • Ny studie + ny big pharma-kollaboratør i Q3
  • Safety og 1 års OS i melanoma med UV + Keytruda - top line resultater - All rådata tilgjengelig for selskapet 1. oktober.
3 Likes

Skulle vare mangle etter bull artikkelen i Sverige i dag, håper den løsner sikkelig nå oppover.

Så får en se om den stabliserr seg før en øker på med flere aksjer / eller den løsner såpass en må sikkre litt.

Det var da voldsomt til utvikling…

Mange blir nok overrasket hvor fort det kan gå når interessen våkner, en fair pris som er over 100% opp og med så få selgere i aksjen.

4 Likes

Bra, men tar ikke helt av heller, klar for mye mer enn dette !:grinning:

3 Likes