Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

De har jo lenge snakket om at klinikerne gledet seg veldig til å presentere mer data fra UV1-103, og de har de siste kvartalspresentasjonene fortalt at skal på konferanse med disse, samt at det kommer en publikasjon. Vil tro ledelsen har innsikt i dataene, og at de er under embargo til den muntlige presentasjonen/publisering.

Noen må gjerne korrigere.

1 Like

Var det mtp. kjøpet til CEO nå nylig?

Poly spurte deg vel krakken ang at «ledelsen visste resultatene» på dataene som slippes, men ser du har editert innlegget ditt å fjernet det.

Kanskje de får noen andre til å utarbeie presentasjonen så sier Carlos: vamonos let’s wing it.

Hæ konkis hva prater du om?

Det er ikke selskapet som presenterer. Det er Dr. Yousef Zakharia fra University of Iowa som gjør det. Tipper han er studieleder.

Det er ikke viktig om de kjenner dataslippet eller ikke, imo, men ting tyder i hvert fall på at de ikke har sett noe unormalt i de dataene de har sett til nå.

Slutt å gjør deg til a, men samme kan det være nå. Du har jo slettet det!

Anonym bruker på chatten med noen relevante betraktninger.

1 Like

Jeg forstår heller ikke hva du mener @anon6994212. Husker ikke at jeg har spurt @fornybar om dette. Jeg er ganske sikker på at selskapet vet data allerede. Det blir spennende med oppdaterte kliniske data, men det jeg tror denne presentasjonen handler mest om, er å vise på hvilken måte immunresponsene korrelerer med og forklarer de kliniske responsene. Man underbygger at UV1 er årsaken til at så mange av pasientene i UV1-103 får redusert tumorbyrde og lever lenger, og at ekstremt mange flere blir målbart kreftfrie sammenlignet med historisk kontroll.

For klinikerne er dette mye mer interessant enn om det døde en eller to til i kohort 1 mellom 24 og 36 måneder. Det er også dette de skal gå enda mer i dybden på i de 20 ekstra pasientene som nå rekrutteres til INITIUM - for FDA og EMA er også veldig opptatt av dette når de evt. vurderer enn betinget godkjenning av UV1 basert på INITIUM.

Et poeng det ikke har blitt snakket så mye om, er det at grunnen til at Ultimovacs valgte å gjøre denne utvidelsen, vanskelig kan tolkes som noe annet enn at de ser en høyere sannsynlighet nå enn da de planla INITIUM for at FDA og EMA etterspør data av denne typen. Og det må igjen bety at selskapet ser en høyere sannsynlighet for AA nå enn for tre år siden. Pga. nettopp data fra UV1-103 som har kommet i mellomtiden.

5 Likes

Sorry pol. Det var chilli som spurte på krakkens innlegg som han editerte. Vi går videre.

1 Like

Støtter denne anonyme brukeren. Ser ut som en grepa kar som evner å se det store bildet mens det stormer.

2 Likes

Vært litt borte nå spør; presenteres nå i oktober de 20 ekstra pasientene rekrutter til Initium, eller de 20 puss eventuelt de 10 ekstra med keytruda, eller kommer eller kommer begge de foreløpige studieresultatene nå i Oktober.!

I oktober presenteres mer dypgående data fra UV-103 (N = 30 og UV1 + pembrolizumab) på en konferanse. Her blir fokus på hvordan UV1 er årsaken til respons og redusert tumorbyrde.

De 20 ekstra som rekrutteres til INITIUM skal bidra til en enda mer robust datapakke til bruk i dialog med FDA og øvrige regulatoriske myndigheter. De 20 vil ikke påvirke resultatet av studien, men benyttes til å supplere resultatene med enda mer informasjon som underbygger at UV1 gjør akkurat det det ser ut som at vaksinen gjør: forsterker effekten av SOC/CPI.

2 Likes

Som jeg trodde men godt å få bekreftet.
Har så mye annen å holde styr på og alderen er ikke akkurat noe pluss etter hvert :laughing:!

1 Like

Det kommer også 3 års oppdatering OS på 20/30 pas i midten av oktober.

Det er vel samme studie… men jeg tar kanskje feil.

image

6 Likes

Velkommen til algohandlen, men hvem er eieren av programvaren ?

Pareto tilbyr algo-handel til alle med konto der i hvert fall. :slight_smile: Kanskje dem?

Hvor var du da man kunne handle Ultimovacs til 60 kroner i 2022?

8 Likes

I MPCC:
image
image

2 Likes