Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Måtte bare redigere litt :slight_smile:
image

11 Likes

Hvor var du da ultimo falt 62% jevnt fordelt hver dag i ett år fra november 2021 ut 2022?

Da satt jeg investert i et marked som har f*stet alle vekstaksjer, inkludert biotek :ok_hand:

Nå er heldigvis ikke 2022 over helt enda, da.

image

11 Likes
4 Likes

image
Herfra kan det kun gå en vei.
I høyden to.

Har sendt inn spørsmål til Helland om hun kjenner noen i Drammen som kan svare på hva som skjer med Lungvacc, så du trenger ikke sende inn noe @vegar_beider :smiley:

1 Like

image
Fikk dama mi til å kjøpe Ulti ved emisjonen men nå er hun så rasende på Lungvac at hun har faktisk meldt flytting til Drammen for å finne de ansvarlige :cold_face:!

2 Likes

Neste uke gjenstår folkens men starten er treg for L som en skillpadde i motvind. Tror rett og slett at ressursene nå er allokert på det viktige - det som kommer. Husk en ting - U er et lite selskap og driver veldig kostnadseffektivt. Om starten på enda en studie tar litt tid så er det ikke noe problem slik omstendighetene er. Bedre med gode forberedelser som gir best mulig grunnlag for gode resultat enn unøyaktighet som en kan bli møtt med ved godkjennelsen, jfr. Hva som skjedde med O denne uka.

Det er ikke Ultimovacs som styrer studien, det er Drammen sykehus. Ultimovacs kan påvirke veldig lite utover å slutte å stole på hva studieledene sier de kan få til.

3 Likes

Jeg skjønner hva U referer til, men hva er L og O???

Jeg tipper Lungvac og Onco.

1 Like

Jeg er med igjen🥳

4 Likes

Du vet at grafen forsetter nedover under 60 ikke sant :smiley:

Nei😂

2 Likes

Virker som at det er liten selgervilje i Ultimovacs på en dag hvor mye bio er ned kraftig, noe som gir mening om man tenker på at det er litt under en måned til vi får oppdaterte data fra 30 pasienter som har fått vaksinen i kombinasjon med det mestselgende kreftlegemiddelet i verden - Keytruda.

Jeg vil tippe det kommer to data readouts den neste måneden;

  • Top line på 3 års OS i fra kohort 1
  • Oppdaterte data på alle 30 pasientene på melanomkonferansen, presentert av studieleder (?)

Etter dette burde markedet virkelig få øynene opp for at INITIUM og NIPU er next up - så får vi se hva som skjer da :wink:

Det er rett og slett ingen grunn til å selge Ultimovacs nå for de som eier, og om man tror på at vaksinenen virker er det mange grunner til å kjøpe.

7 Likes

Da har Norda dekket shorten i Ultimovacs. Håper de er stolte av å ha tjent ca. 10 millioner kroner på bekostning av det som med god sannsynlighet er fremtidens kreftbehandling.

6 Likes

Dekker vel en promille eller to av papirtapet i NYKD den siste tiden.

1 Like

Klart det er :white_check_mark: Penger er penger på vei mot løpets mål. Hadde du sittet i posisjon hadde du gjort det samme sjæl. Å tjene penger på veien betyr ikke at de ikke har tro på produktet.

At de dekker burde tyde på at de ser dette som en low - og også at jeg tok feil i at posisjonen var en hedge mot posisjonen i NYKD - det hadde ikke vært logisk å dekke nå om de ikke hadde tro på at UV1 kom til å lese av positivt, særlig siden makro og verdensbørsene er så ødelagt som de er nå.

Jeg tror de tenker at perioden fra nå og fremover mest sannsynlig vil være en bullperiode for ULTI - og som jeg beskrev i posten over her så er jeg ikke uenig.

3 Likes