Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Fordi det har vært månedsvis med nedsalg fra fidelity på 70ish.

De er nå så og si tomme og du skal begynne å akkumulere store mengde aksjer nå? Dårlig håndverk.

Så sannsynligvis skal de ikke ha store mengder :slight_smile:

1 Like

At det kommer oppgang når det kontinuerlige nedsalget de siste ørten månedene fra én aktør var overstått, har vært meldt et tresifret antall ganger av undertegnede alene :sweat_smile:

12 Likes

Takk h3nk1,bet meg merke i dine kommentarer om nedsalget og en kraftig rekyl på høsten.
Det gikk troll i ord,dine kommentarer skal man lytte til

Å spå kursen tør jeg aldri, men at det legges til rette for en (fortjent) oppgang når et så langvarig salgstrykk opphører, dét er sikkert. Interessant timing nå som det kommer 2x meldinger med viktige data innen kort tid, samtidig som de som ikke eier må ta stilling til når de skal bygge eksponering prior til avlesning av INITIUM/NIPU. Lav float gjør seg gjeldende igjen.

Edit:

@Chrkni det er ikke helt dårlig håndtverk, de cirka 50.000 kjøpt på kurs 59 var direkte fra kontoene til Fidelity utenfor børs :wink:

3 Likes

:man_shrugging:t2::woman_shrugging:t4:

Jeg skrev jo at dersom de skal begynne å akkumulere stor mengder aksjer , så er det ekstremt dårlig håndverk.:+1::+1:

3 Likes

Ikke om kursen er 200 10. februar og de kjøpte den opp til f.eks 120 igjen :man_shrugging: :wink:

1 Like

Jo, det synes jeg…. Men, men jeg lar flisespikkeriet ligge for nå :slight_smile:

Perfekte innganger får man aldri, og det er jo mye enklere å kjøpe når man ser lyst på ting enn når det ser mørkt ut.

Husk at ved å kjøpe nå og utover har man blant annet kommet over “peak risk”-perioden ifm chartet til polygon, en stor selger i et uklart børsmiljø er ferdigsolgt, og man har mer visibilitet ifm krig og børs i vinter og fremover.

Jeg synes absolutt ikke ideen med å øke nå og utover er dårlig håndverk, for det er nettopp det jeg forventer markedet vil gjøre frem til avlesning. Større og større sannsynlighet for gode data vil jo i ett effektivt marked prises inn, og da er det aktører som de vi har sett som sannsynligvis gjør det :slight_smile:

My two cents, uansett.

12 Likes

Enig med deg Fornybar. Risken minsker for hver dag og det må prises inn i høyere kurs fremover.

Er det pån igjen med børspause eller, passerte 20%, 20.9.

Ut med søpla.

11 Likes

Celina er hakket penere eneste som er feil her​:joy::joy:

5 Likes

Hahahaha. Fantastisk. Håper hun er inne å lusker på forumet​:joy::joy::joy::heart::heart::heart:

1 Like
12 Likes

Kan hende denne landet i innbokser rundt om og bidro til litt kjøpere i dag.

Edit;

@theroger merket seg at de er er inspirert av en av homerun-foilene til selskapet:

6 Likes

3 Likes

Føler meg litt tjukk i huet. Men kan du forklare denne sliden?

Hadde det beste for Ulti vært om de inngikk en avtale per krefttype istedenfor en generell avtale med f.eks. BMS?

Den aktøren som holder på nå styrer hele showet. Kattens robotlek med musen. Bergenseren som ville gjøre et pek mot sin nemesis?