Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

The longer follow-up time allowed us to report a 3-year survival rate for patients in Cohort 1, which read out at 71 per cent. When reporting data for single cohorts, missing data, on top of the fewer patients included in the analysis, can result in relatively large changes to the survival rate. Only one patient died between years 2 and 3, but since three patients were not followed beyond 2 years, the rate had dropped from 80 per cent to 71 per cent.

4 Likes

Er det starten på førjulsrallyet vi begynner å se?

Kan nesten ikke vente på stemningen her på forumet om den dagen resultatene kommer. Fytti for en reise der kan bli. Gjeldsten sitter faktisk på 20% av aksjene. Han kan bli en Holden mann.

2 Likes

Blir gøy å se hva som skjer med kursen om noen større ønsker seg inn. Få som selger for tiden. Opp 8% på 1.7 mill omsettning

så med en pris på X00kr (fyll inn selv) aksjen og hans 7 mill aksjer… Wow!

Gjelsten er rangert på 14. plass på Kapitals liste over Norges rikeste med en reell formue på 13,5 milliarder kroner.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

Jeg tenker på verdens basis​:sweat_smile::sweat_smile:

Børspause. Selgerne streiker.

Ja, det så så tynt ut på salgssiden, så jeg tenkte jeg skulle vise hvor prisen burde ligge… :smiley:

7 Likes

Utrolig at noen faktisk selger og da mener jeg uansett kurs

1 Like

:bullettrain_side: Choo Choo. All on board

1 Like

Lurer meg på hva som skjuler seg bak dagens aggressive omsetning. Samt hva som skjer ved sluttauksjonen. Børsmelding?

Skjønner at noen må fòre FOMOistene på vegen oppover, men det får holde med å drysse litt godbiter som de får løpe etter.

Sjøl driver jeg ikke med den slags “positiv forsterkning” (kjent fra bl.a. trening av hunder).

1 Like

Få aksjer tilsalgs og FOMO’en begynner vel å slå inn mer og mer vi nærmer oss nyttår uten melding.

Er min antagelse

Som hundeeier ventet jeg på 77,40 i går og dit kom den.

1 Like

Det eneste som er nytt er at vi kommer en dag nærmere news. Blir nesten litt høydesyke snart pga kraftig stigning uten news, selv om den har vært oppe over 100 før.

Fortsatt fine 70% opp til ATH, bare at det denne gangen vil befinne seg et underliggende press som ikke slipper fullstendig taket før det kommer nyheter som avdekker om kursen virkelig skal til himmels eller til evig pine.

4 Likes

Er ikke fravær av news hele bakteppet for at FOMO’en begynner å kicke?

For hver dag, hver uke, uten news, vil denne FOMO’en bare blir sterkere imo.

Dette er faktisk en av få aksjer hvor no news = jubel og fest.

4 Likes

Alkurat nå ja. Ikke til vanlig :blush:

Er vel litt mer enn 40% opp til ATH? Den stod vel i 160kr 27.sep 2021

Vil driste meg til å si at det er 70%

1 Like