Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

brudd av nedtrend, lagt seg over en linje og får støtte på 85-88. Det ser ut itil å dannes et flagg her. +goldencross kanskje snart (jeg aner den som en indikator after the fact, men i praksis, så er du da i det minste utvilsomt i en opptrend om det er viktig for deg)

Ja, opptrend er viktig for meg og min økonomi :slight_smile: :money_mouth_face:

Kanskje er det vel ikke, samtlige versjoner av kryss, inkludert gylne, er imminent.

nei, du spår ikke fremtiden med TA, kursen kan gå rett i dass og dra ned snittet… => ingen golden cross

Sant nok, men da må Sausen si noe skikkelig dumt på Q-presentasjonen så ikke de kryssene skjer :sweat_smile:

bilde

Hvilken farge mener du SMA50 har :wink:?

Du er her
image

1 Like

Det fungerte utmerket som Death Cross ved forrige krysning så jeg syns det skal fungere fint som Golden Cross nå:

3 Likes

Ultimovacs til folket, Anne gjør en god figur.

12 Likes

Og sier hun elsker de entusiastiske aksjonærene!

1 Like

Finner den på spotify også.

150 kr 1 desember-15 des?

1 Like

En ting er hvertfall sikkert; det skal bli interessant å observere hvordan markedspsykologien påvirker kursen det neste halve året (gitt at det ikke kommer noen melding før heller enn senere) når sjansene for svært gode resultater nærmest øker eksponensielt med tiden som går. Kombinert med lav free float.

2 Likes

Det er fortsatt umodent, men på et eller annet tidspunkt vil noen nødvendigvis begynne å regne på hva gode data er verdt. Selv denne tråden har ikke drevet med slikt, enda.

Interesant om det kan bli en ny soc i melanom i første omgang. . Hva det utgjør årlig.

Slik jeg ahr forstått det er melanom den kreftformen som gir mest utslag av telomerase. Sånn sett håper jeg den kommer før nipu.

Forbilledlig disiplinert selgerside. Vil noen ha poster av noen størrelse, må man ta det som bys.

image

12 Likes

HÅNK! :trumpet:

Ser dere noen årsak/grunn til at den falt fra nesten 99,- tidligere i dag ned til 92,- nå?
Er det enkelt og greit bare normale svingninger på børsen?

Nothing to see here. Bare TI som selger ned pga en retail-pod.

(har ikke solgt selv, men vurderer å kjøpe dippen😉)