Trodde du var legit, men du er kanskje bare et troll?
Farlig å hinte om noe negativt her. Blir fort mutet. Men jeg lurer jo bare. Kjipt av deg å kalle meg troll fordi jeg sikkert har dumme spørsmål.
UV1 sluttet faktisk å virke på formiddagen idag
Det er vanskelig å komme til annen konklusjon når man ser på innleggshistorikken.
Nå må dere ikke se på kursen minutt for minutt, virkelig? Oppsiden er svært stor og kursen vil nok danse 3-4-5-10% uten at det betyr noe. Trenden er opp og kursen glir fint oppover dag for dag, trenger vel neppe å si at den lille oppturen siste tiden bare er begynnelsen.
Det er kjipt av deg å utnytte det at jeg liker å svare folk som ønsker å forstå ting.
Opp 3,32% i dag - hva er problemet?
Tror noen solgte seg ned i U til fordel for Nykode.Her var omsetningen 13.8 mil og 7.3% opp
De kom med gode data for noen dager siden mot livmorhalskreft
Det er ikke noe problem, men en del tenkte nok den skulle fyke over 100 i en fei nå
Tipper det kommer denne uken
De slapp vel ganske middels nyheter slik jeg leser det men ok.
Satt å regnet litt og kom til at hvis man sitter med samme antall aksjer som da kursen var 60,- så måtte kursen gå 5% for å tjene det samme kronebeløpet som i dag 3,32%.
Eller sagt på en annen måte: 3 kroner fra 60,- er 5%
Sikkert noen som trenger slik nerd lærdom også
Nykode presenterte nye kliniske data igår. Hvor gode disse dataene er, ser jeg det stilles spørsmål ved på Nykode-tråden.
Det er fortsatt umodent, men på et eller annet tidspunkt vil noen nødvendigvis begynne å regne på hva gode data er verdt. Selv denne tråden har ikke drevet med slikt, enda.
Du har vel noen å slenge ut
Nei, da blir det så dårlig stemning
The global cancer immunotherapy market was valued at USD 104.96 billion in 2021 and is expected to expand at a compound annual growth rate (CAGR) of 7.2% from 2022 to 2030.
1000 milliarder kroner i fjor altså.
Og:
The oncolytic viral therapies & cancer vaccines segment is likely to be the most demanding segment during the forecast period. The rising demand for novel treatment regimens, rise in demand for cancer vaccines, and surge in funding from government and non-government sectors to develop novel oncology vaccines are anticipated to spur segment demand in coming years.
Keytruda omsatte for mer enn 3 milliarder kroner i uken i 2021, for eksempel.
Jeg mener å huske at noen i Ultimovacs sa at UV1 potensielt kan brukes alle steder hvor immunterrapi kan benyttes? Altså sammen med for eksempel Keytruda og de andre sjekkpunkthemmerne som finnes og vil finnes på markedet. Gitt at det fungerer selvsagt. Fordelen ved at UV1 nærmest ikke gir ekstra bivirkninger er her stor.
Så kan man tenke seg verdien av en lisensavtale, som også vil forlenge patenter. Dette ser ikke markedet ut til å forstå.
Nå må ikke du bli brun på tunga da
Gitt UV1 virker med flere CPI’er - er det da sannsynlig UV1 vil ende opp hos flere aktører eller er det eksklusivitet/oppkjøp som er mest sannsynlig? Er det i det hele tatt praktisk mulig å lisensiere UV1 til flere aktører samtidig?? (Kjenner dette kan jeg lite om).