Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Ikke undervurder den kollektive intelligens. Uansett er det litt underholdende og noen ganger faktisk også interessant - særlig når kohorten er stor. Så kjør på, mekkere.

NIPU hadde 78 pasienter ved Q1 og 92 ved Q2.
Hvor mange tror vi er rekruttert ved Q3?

  • Under 100
  • 101-104
  • 105-107
  • 108-111
  • Over 111

0 stemmegivere

Tror dette er et usikkert kvartal med hensyn til rekruttering. Grunnen er at det er ferie i juli og august og det kan føre til lavere aktivitet. Ser av q3 rapporten 2021 at det ble rekruttert 7 stk i Q3.

Er dette representativ rekruttering skal U havne på 99 rekrutterte etter q3.

Så innrullerte de 21 i q4 i 2021 slik at NIPU etter all sannsynlighet blir ferdig innrullert i Q4 uansett da det er 118 med i studien.

2 Likes

Godt poeng det med ferie @Birgitte , det har ikke jeg tatt hensyn til i mitt anslag. Men så er kurven min heller ikke brattere på slutten enn den var med færre siter for noen uker/måneder siden. Vi får se. Det som hadde vært fint er jo om INITIUM og NIPU leser av nogenlunde samtidig.

Sånn til det du skriver på slutten der: De rapporterer altså per q-rapport dato (eller helt presist dagen før), og ikke per faktiske q. Om de på torsdag sier at det er 99, så får vi altså neppe 19 til, og LPD før nyttår.

Edit: Jeg tenkte Q2 pres var før midten av juli der Chirkni, så :+1:

1 Like

Fint at ferien alt er innrapportert på Q2 da. Vi får innrullering fra medio august til nå på Q3 :+1:

5 Likes

Det ligger noen faktorer der som kan påvirke, og så har det vel litt med tilgangen av pasienter å gjøre så vi får se på torsdag.

Jeg er mest nysgjerrig på TET og framgangen i det prosjektet. Kanskje har de noe spennende å si, kanskje ikke.

Den desidert viktigste studien (INITIUM) er ferdig rekruttert og jeg bryr meg kun ca 10% om NIPU ser ut til å treffe polygons estimater eller ikke. Og enda mindre om det er 8, 14 eller 21 i DOVACC. Det er rett og slett kjempe-uviktig sett opp mot at det for hver dag som går er enda en dag nærmere en kjempeverdifull data-avlesning som kommer til å transformere selskapet - i positiv eller negativ retning.

Ellers håper jeg de forklarer hvordan alle data som tikker inn rundt UV1/rasjonalet virker å peke i samme retning, enten det er in vivo, UV1-103, biomarkører eller langtidsoppfølging av tidligere studier. Det er rett og slett en imponerende samling indisier på effekt.

  • Kortsiktig tåler den fint å korrigere ned mot MA20 og fremdeles beholde kortsiktig opptrend. På lengre sikt tåler den dypere korreksjoner enn det vil jeg si. Øynene er festet på readout nå og jeg vil tro at kjøpslysten vil komme puljevis fra nå og mot readout, med størst trykk i 2023.
8 Likes

Er det golden cross du viser i chartet ditt også Forny? 50 dagers på vei over 200 dagers!

brudd av nedtrend, lagt seg over en linje og får støtte på 85-88. Det ser ut itil å dannes et flagg her. +goldencross kanskje snart (jeg aner den som en indikator after the fact, men i praksis, så er du da i det minste utvilsomt i en opptrend om det er viktig for deg)

Ja, opptrend er viktig for meg og min økonomi :slight_smile: :money_mouth_face:

Kanskje er det vel ikke, samtlige versjoner av kryss, inkludert gylne, er imminent.

nei, du spår ikke fremtiden med TA, kursen kan gå rett i dass og dra ned snittet… => ingen golden cross

Sant nok, men da må Sausen si noe skikkelig dumt på Q-presentasjonen så ikke de kryssene skjer :sweat_smile:

bilde

Hvilken farge mener du SMA50 har :wink:?

Du er her
image

1 Like

Det fungerte utmerket som Death Cross ved forrige krysning så jeg syns det skal fungere fint som Golden Cross nå:

3 Likes

Ultimovacs til folket, Anne gjør en god figur.

12 Likes

Og sier hun elsker de entusiastiske aksjonærene!

1 Like

Finner den på spotify også.

150 kr 1 desember-15 des?

1 Like