Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

En ting er hvertfall sikkert; det skal bli interessant å observere hvordan markedspsykologien påvirker kursen det neste halve året (gitt at det ikke kommer noen melding før heller enn senere) når sjansene for svært gode resultater nærmest øker eksponensielt med tiden som går. Kombinert med lav free float.

2 Likes

Det er fortsatt umodent, men på et eller annet tidspunkt vil noen nødvendigvis begynne å regne på hva gode data er verdt. Selv denne tråden har ikke drevet med slikt, enda.

Interesant om det kan bli en ny soc i melanom i første omgang. . Hva det utgjør årlig.

Slik jeg ahr forstått det er melanom den kreftformen som gir mest utslag av telomerase. Sånn sett håper jeg den kommer før nipu.

Forbilledlig disiplinert selgerside. Vil noen ha poster av noen størrelse, må man ta det som bys.

image

12 Likes

HÅNK! :trumpet:

Ser dere noen årsak/grunn til at den falt fra nesten 99,- tidligere i dag ned til 92,- nå?
Er det enkelt og greit bare normale svingninger på børsen?

Nothing to see here. Bare TI som selger ned pga en retail-pod.

(har ikke solgt selv, men vurderer å kjøpe dippen😉)

Trodde du var legit, men du er kanskje bare et troll? :joy:

1 Like

Farlig å hinte om noe negativt her. Blir fort mutet. Men jeg lurer jo bare. Kjipt av deg å kalle meg troll fordi jeg sikkert har dumme spørsmål.

1 Like

UV1 sluttet faktisk å virke på formiddagen idag

1 Like

Det er vanskelig å komme til annen konklusjon når man ser på innleggshistorikken.

1 Like

Nå må dere ikke se på kursen minutt for minutt, virkelig? Oppsiden er svært stor og kursen vil nok danse 3-4-5-10% uten at det betyr noe. Trenden er opp og kursen glir fint oppover dag for dag, trenger vel neppe å si at den lille oppturen siste tiden bare er begynnelsen.

Det er kjipt av deg å utnytte det at jeg liker å svare folk som ønsker å forstå ting.

1 Like

Opp 3,32% i dag - hva er problemet?

Tror noen solgte seg ned i U til fordel for Nykode.Her var omsetningen 13.8 mil og 7.3% opp
De kom med gode data for noen dager siden mot livmorhalskreft

Det er ikke noe problem, men en del tenkte nok den skulle fyke over 100 i en fei nå
Tipper det kommer denne uken

De slapp vel ganske middels nyheter slik jeg leser det men ok.

Satt å regnet litt og kom til at hvis man sitter med samme antall aksjer som da kursen var 60,- så måtte kursen gå 5% for å tjene det samme kronebeløpet som i dag 3,32%.
Eller sagt på en annen måte: 3 kroner fra 60,- er 5%
Sikkert noen som trenger slik nerd lærdom også :slight_smile:

Nykode presenterte nye kliniske data igår. Hvor gode disse dataene er, ser jeg det stilles spørsmål ved på Nykode-tråden.