Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Noen som har tid på hvor lang tid soc brukte på sin studie?

Hva med at du kjører en stat-tråd på twitter hvor du forklarer litt, @polygon?

6 Likes

Når øker man uten melding? For tidlig enda? Kanskje vente til slutten av januar?

Ja nå er det nok bare å selge alt

5 Likes

Jepp.

Hvordan er spåkone trackrecorden din egentlig?

Pleier du å treffe?

Det er meg og lilli Bendriss for å si det sånn.

I sterk, sterk fare for å bli oppfattet som arrogant, men likevel: Før man poster et innlegg, så kan det være greit å spørre seg selv om det man har skrevet er såpass interessant at det er verdt at fire hundre andre mennesker bruker noen sekunder av sitt liv på å lese det.

27 Likes

Merkelig at den faller 4%. Lavt volum med allikevel

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

4 Likes

For bare sitere Qui-Gon Jinn: “Patience, my blue friend. You’ll have your winnings before the suns set, and we’ll be far away from here.”

10 Likes

Man kan alltids ta diskusjon i etterpåklokskapens navn om det var verdt å ta risikoen ved å være investert i forkant, men det vet man først når fasit ligger for dagen (størrelsen på kursoppgangen). Det som derimot er merkelig er å bry seg om kursutviklingen fra dag til dag når vi uansett vil få en børsmelding som minst vil bety dobling eller halvering av kursen avhengig av om utfallet er positivt eller negativt.

2 Likes

Jeg hadde forventet kursoppgang mot nyttår så derfor er utviklingen merkelig. For meg i alle fall

Jeg tror enkelte konverterer balansen sin fra aksjer til cash før nyttår og tilbake etter…

Merkelig på det viset at man blir forundret, ser den. Samtidig blir oppsiden og nedsiden i så liten grad påvirket av rådende kurs at det for meg blir mest som et gjesp om kursen i dag er kr 110 eller 140.

4 Likes

Jeg ser ikke om denne podcasten fra DNB Healtcare har blitt delt her på tråden tidligere (fra 21/12 -22
https://soundcloud.com/user-972208711/dnb-healthcare-2022

Denne episoden med Kongstun Arnesen er også interresant å få med seg igjen. 3 år gammel.
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-108

1 Like

Gjør dine egne vurderinger og ta ansvar for egne investeringer. Slutt å skriv tull på forum !!

22 Likes

Väl talat, Zappa!

Jag blev just medlem på det här utmärkta forumet på grund av mitt stora intresse för Ultimo. Det är, i mitt tycke, den mest intressanta nordiska aktien jag sett på länge. Det säger jag som erfaren 40-årig daytrader som vanligtvis lever på snabb aktiehandel. Men i fallet Ultimo har jag valt att ligga långsiktigt med en ansenlig summa. Uppsidan vid goda besked är nästan oöverblickbar. Men den som inte pallar trycket bör ägna sig åt annat.

Tack till forumet i övrigt för väldigt intressant läsning och analyser!

42 Likes

Velkommen @FinnKajser :slight_smile:
Jeg kan anbefale deg i tillegg et rimelig innsider medlemskap for tilgang til daglige askjonærlister og tilgang til insiderchat der mesteparten av praten skjer.

3 Likes

Tack, Otard! Det har jag gjort nu.

6 Likes