Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

@Boykie har du noen gode ressurser eller vet du hvilke immunterapier som er godkjent i kombinasjoner? (to immunterapier eller immunterapi og chemo/mab, etc )

1 Like

Fin oversikt her fra juni:

Trykk på + tegnet ved siden av ønsket CPI for godkjente indikasjoner ink kombo.

3 Likes

Takk. Fant en annen her: https://www.cancerresearch.org/immunotherapy/timeline-of-progress

Av det jeg finner så er det i hovedsak ipi og nivo, samt andre sjekkpunkthemmere i kombinasjon med kjemoterapier som er godkjent…

9 Likes

Forsiden på BioStock. Selskapet synliggjøres i hvert fall.

6 Likes

BUMP!

2 Likes

God gjennomgang!

1 Like

Startet å kjøpe meg litt opp i Ultimovacs i dag. Syntes rett og slett Q presentasjonen og det de har fått til så langt, er veldig overbevisende. Blant annet kombinert med en solid kapitalbase og eierstruktur. Takk ellers for mye god informasjon på Ultimovacs trådene.

Blir særdeles interessant når BP partner og indikasjon på enda en ny fase 2 studie sluttføres og offentliggjøres i løpet av Q4. Noen som har en formening om hvilken aktør det kan være? Har det vært noe snakk om en mulig CPI leverandør?

1 Like

Har blitt diskutert opp, ned og i mente både her og på chatten :stuck_out_tongue: er vel blitt konkludert med at ingenting er konkludert, og man nesten bare får vente å se.

2 Likes

Ja, blir jo ikke akkurat så lenge å vente lenger nå. Spennende blir det!

Ja, hørte jo CEO i dag. “different classes of drugs in combination”. Nå har de garantert fått med seg at vi spekulerer i indikasjonen, så at de nå sitter classes forteller meg at det er noe annet enn en sjekkpunkthemmer.

Så, jeg har ikke filla peiling. Kanskje de bare er sykt upresise og inkonsekvente.

3 Likes

Ultimo deltar på Jefferies Virtual London Healthcare Conference i disse dager (17 - 19. november).

3 Likes

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-150

Oppsummering Ultimo fra ca 26:00

1 Like

Styreleder sier rett ut at CEO allerede nå snakker med potensielle samarbeidspartnere ifbm. fase-3 for de randomiserte fase-2 studiene.

Sier videre at de arbeider målrettet for å få på plass en solid og god partner.

9 Likes

I KNEW IT

(komplett setning)

Det gir så latterlig mening når de ansetter den ekspertisen de faktisk har.

Det gir så mening når man tenker på at de setter big pharma opp mot hverandre, og valideringen de allerede har fra BMS.

Det gir mening når man ser effekten UV1 virker å ha som immunprimer og det racet som er mellom big pharma for å ha den beste immunterapien å tilby.

6 Likes

“Det gir så latterlig mening når de ansetter den ekspertisen de faktisk har.”

Kan du utdype hva du tenker/mener? :blush:
(noen må ha det inn m teskje)

Viser til et av de tidligere innleggene mine om den saken. Det faktum at hun trer til side og at de straks henter inn kapasiteter på områder som har med dealmaking, oppkjøp og valueringer (for å kunne forhandle) tyder på at ting har forandret seg litt i diskusjonen med big pharma, synes jeg.

Det er bare et spørsmål om tid i mine øyne. Enten kommer det allerede nå eller så holder Ultimovacs ut til de har data fra RP2’ene.

7 Likes

Setter flaske bra bobler på at BP er på døra før read-out fase-2.

2 Likes

Kunne jo være fristende å vedde i mot, siden om jeg taper, så har jeg råd til veldig mange kasser champagne. …ja, vi gjør vel det da - en sånn med årstall på da? :smile:

7 Likes

Gutsy med champagne problems, husker jo hvordan det gikk i Nano :sweat_smile:

1 Like