Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Jeg tror ikke BP 1, 2 (eller 3) sitter på hendene når det er snakk om en universell kreftvaksine, og de har innsyn i datapakken som er i ferd med å bygges opp. Jeg tror Gjelsten, Hagen, Sundt og @polygon havner i penga innen utgangen av 2021.

De rigger om styret, kommuniserer betydelig mer offensivt og ansetter en dealmaker fra Amgen - tydeligere indikasjoner på at ting er i bevegelse får man ei.

2 Likes

Et annet moment som gjør at det kan bli mulig for f.eks Bristol Myers Squibb å ta steget før readout er denne økte dosen med GM-CSF. Resultatene på immunrespons og sikkerhet ved 150ug GM-CSF vil de ha rundt nå, og hvis det åpner for en like kraftig immunrespons på 300ug UV1 som vi så i de 6 NSCLC-pasientene som fikk 600ug…

De resultatene er jo noe som sannsynligvis vil la seg overføre til UV1 + nivo og ipi og. Just speculating.

1 Like

Tror du er inne på noe her. Dermed ikke tilfeldig at nye personer i ledelse ser ut til å være dedikerte for “business”!
Dess bredere potensiell anvendelse bak teknologi, dess tidligere vil BP kunne komme på banen. Dette er ikke et smalt område der man må lete etter en mulig partner som tilfeldigvis har det smale område som sin satsing.
En universell kreftvaksine er omtrent så stort som det kan bli.
BP har nok av kompetanse til å anslå sannsynlighet for suksess lenge før de obligatoriske testprogrammer er fullført!

Har du 7,6 millioner kroner du ikke vet hva du skal gjøre med?

KUN DENNE UKEN: BLACK WEEK TILBUD PÅ ULTIMO-AKSJER

På vegne av ANNEMVAX AS tilbys det 150.000 aksjer i en dårlig skjult salgspost på 51,- kroner.

Har du lyst til 0,5 prosent av selskapet uten å flytte kursen oppover?

NÅ HAR DU SJANSEN.

Mvh. Matlei-Megler-Med-Telefonskrekk ASA

19 Likes

Du klarer å lage en fin en med skogsturken Henke, jeg vet du har det i deg :wink:

1 Like

Takk til @Fornybar for Twitter-rage og meme-magic. En for bøkene dette :trophy:

Tilfeldig timing? Neppe.

2 Likes

Men …der… var hun ferdig! :smile:

1 Like

Det eneste jeg forstår av dette er at jeg er ren amatør. Dvs ingen ting.

1 Like

Skjult post trukket? Eller solgt som en blokk?

Trukket (enn så lenge).

1 Like

Da er det duket for nyheter :wink::popcorn:

6 Likes

bilde

1 Like

2 Likes

Pene credentials

4 Likes

Hahaha, jeg er bare innom for jeg bare MÅTTE poste denne (men maestro h3nk1 var her før meg)

Guess what, det ligger en skjult post på 52,80. Kanskje en ny runde med tweets og forum raljering løfter kursen noen kroner til?

image

1 Like

Tar det i morgen :wink:

Den skjulte posten på 52,80 er allerede slukt.
Minner om at det er ganske normalt for de fleste som selger noen aksjer å skjule deler av ordren. Jeg gjør det f.eks. nesten alltid selv.
Dermed ingen grunn for å dramatisere dette. :smile:

Tydelig hvor hovedtyngden av omsetningen idag gikk :slight_smile:

(Fra Infront terminalen)

Da var det nok 52,8 selgeren som solgte den ned med hele 157 aksjer i sluttauksjonen for å sitte igjen med følelsen av å ha solgt for høyere kurs enn den sluttet på i dag :slight_smile:

Den er fryktelig kjedelig om dan, men det skjer vel noe før jul er jeg ganske sikker på.

3 Likes