Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Melding kan selvfølge komme i romljula, men sannsynligheten for tirsdag eller onsdag er vell størst? :partying_face::grin:

2 Likes

Unektelig spennende etter at de Sousa gjentatte ganger refererte til nyheten som kommer i Q4. Sannsynligheten er sikkert størst for at de vil få det unna før jul, men i disse tider så må man nok ta høyde for utsettelser.

Utsettelser er meget usannsynlig etter Sousas uttalelser (men ikke noe er sikkert, ref PCIB :scream::joy:)

De har en dato å følge - enten har de Juleferie ifra den 24 Desember, eller så jobber de neste uke… PB har mange å ta av, så vi må ikke fortvile selv om vi må pakke opp en pakke noen dager etter “dagen”

Sousa gjør ikke samme feil som Per, tror det er for mye på spill og erfaring til at det skjer…
Sousa brillierte med flere uttalelser rundt BP og melding rundt dette…

På husk kommer meldinger ifra Ulti til alle tider, ingen rød tråd :santa::grin:

1 Like

Følg litt med på hva som skjer i psyken nå folkens, og ikke mist fokus. Denne nyheten om hvilken indikasjon de skal inn i er veldig spennende, og gir en viktig knagg ifht hvilke big pharma de ser på som ekstra aktuelle for utlisensiering av UV1 til. MEN - fokuset bør være på å bygge selskapet og aksjonærverdiene videre i 2021 - med patenter, data, nye studier og TET osv.

3 Likes

Jeg håper selvsagt at meldingen kommer på denne siden av nyttår, men er uansett ikke noe melding alá den vi ventet på i PCIB. Her er det “kun” snakk om å avsløre partneren og indikasjonen, ikke en type lisensavtale med cash som de fleste av oss håpet PW skulle servere oss i sommer.

Men samtidig håper jeg virkelig at CEO har de mange ordene om Q4 i behold, så vi slipper å få en slik type mistillit til ledelsens uttalelser som vi har sett i PCIB siden i sommer.

2 Likes

Mulig med litt dårlig nett, at den står i fax kø :joy: (for de som husker)

1 Like

Husk at om denne meldingen vi venter på kommer nå rundt juleferietid, så kan det hende at det blir først på nyåret at større investorer posisjonerer seg i forhold til meldingen.
Man bør ikke dermed bli overivrig for å ta gevinst. Det blir som regel et salgspress når en slik lenge forventet melding endelig kommer. Selger man da, kan man ofte oppleve at kursen begynner på ny oppgang noen dager etter.

3 Likes

Hvorfor på denne siden av nyttår? Vil du har større formue? Må gjerne vente noen dager inn i det nye året for min del.

1 Like

En stigning på 20-30%, skal jeg klare :joy::smiling_face_with_three_hearts:

Den eneste grunnen til at jeg vil ha meldingen på denne siden av nyttår er fordi CEO har vært så tydelig på at den kommer i Q4, senest på DNB og Radium forrige uke. Derfor hadde jeg satt pris på at dette faktisk var fundamentert i at de visste at nyheten kom i Q4, og at den da kommer. Det handler mest om tillit, siden signalene har vært så veldig tydelige fra ledelsen.

Men som jeg forsøkte å forklare lenger oppe, så har jeg ingen øvrige problemer med at meldingen kommer i januar. Forøvrig er jeg i en fase i livet hvor man bekymrer seg veldig lite for formuesskatt. Så akkurat den biten gir jeg blaffen i. :wink:

9 Likes

Fortell🙄

Ultimovacs annonserer en 75 pasienters randomisert fase 2-studie i H&N-kreft for pasienter i førstelinje/med tilbakevendende kreft indikert for behandling med Keytruda.

Pasientene vil bli randomisert 2:1. 50 får UV1 og Keytruda, og 25stk kun Keytruda.

Primærendepunkt: Seks måneders PFS, forventet i 2023. Det vil si at de skal lese av hvor mange prosent av de innrullerte som IKKE opplevde sykdomsprogresjon før seks måneder er gått.

Ingen ekstra finansiering nødvendig.

Dette er studie nr 4. Nr 3 er fremdeles ventet å bli annonsert innen året er omme.

12 Likes
8 Likes

Ulti + Trvx = sant?

Etter i går var ikke ultimo min største investering etter at en annen steg og ultimovacs gikk litt ned. Så måtte kjøpe litt ekstra nå:snowman::star_struck::partying_face: god jul venner. Håper på en ny vacci algeta case her.

1 Like

Er vel en rød tråd i både ulti targo og hubro som vil synliggjøre seg etterhvert…?:thinking::thinking:

2 Likes

Herregud så pent. +124% i år, og et spennende år i 2021 foran seg.

Hva skjer med kursen hvis de tildeles ytteligere patenter og lenger patenttid?

8 Likes

Kursen går da i 1000 :bomb:!

Det er nok litt vanskelig å ta inn over seg hvor vesentlig denne siste meldingen fra Ultimovacs faktisk her.

Her har vi gått og ventet på veldig spennende melding fra Ultimovacs om det tredje studiet deres, så kommer det helt ut av det blå ramlende melding om et FJERDE studie som er forskerinitiert (forskere tar større del av kostnaden) pluss at det følger offentlig nondilutive funding?

Så her får altså Ultimovacs 50 nye pasienter behandlet med UV1 i en randomisert studie (25 kontroll) i en helt ny indikasjon, tilnærmet gratis?

Mindboggling.

Og i følge Nordnet er market cap fremdeles kun 2,5 milliarder, sett opp mot vaccibody som vel var verd 5-6 før de fikk genentech avtalen?

8 Likes

Så denne meldingen er som en ventepølse å regne?

9 Likes