Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Astra zeneca som jeg trodde og brexit var nok en del av problemet for de gå dagene vi gikk over tiden. Gratulerer til alle medeiere. Tror vi sitter på ett gullegg

2 Likes

The notorious 10.

Vi samarbeider vel med 3 av de​:fireworks::fireworks::fireworks:

5 Likes

Tar gjerne litt kred for denne. Fikk to likes på det opprinnelige innlegget :pleading_face:

“OM det AstraZeneca som er det nye BP, Lynparza som er medisinen, og BRCA mutert bryst- eller eggstokkreft som er indikasjonen, så representerer dette et fantastisk potensiale for Ultimovacs.”

32 Likes
5 Likes

Polygon er the GOAT.

3 Likes

Det bør komme en kraftig økning i kursmål her. To nye studier og (svært) gode resultater i NSCLC. Noen som tør gjette hva det blir?

3 Likes

150 - 250, så fremt ikke ikke analytikerne omsider skal begynne å justere LOA / antall indikasjoner iht. at UV1 er en vaksine som i teorien kan / skal benyttes i 80 - 90 % av kreftformer (telomerase), da. I så fall, så vet jeg ikke hva slags enda høyere tall de ender opp med.

Tror vi fortsatt at lungekreft kommer i tillegg, @polygon? :wink:

4 Likes

Ulti fortsetter å levere, bare litt på overtid denne gangen, men for en leveranse da :slight_smile:

100 i dag er vel oppnåelig?

CB fra start :wink:

Med en mor med ovariekreft er dette det beste som kunne skje. Ultimoooo :heart_eyes:
Det er ett ekstremt potent marked om dette lykkes.

7 Likes

Det er en SELVFØLGE at Merck ønsker å gjøre en studie med Pembro og UV1 i NSCLC! :grin:

12 Likes

Blir en fin femte studie det, og bør vel helst starte den om ikke alt for lenge også mtp readout på de andre.

Ja, det blir FOMO nå blant Big Pharma!

1 Like

Takker for 85 på åpning :sunglasses:

Gratulerer med melding, jeg kom meg inn igjen på 85kr nå. Puh… :sweat_smile:

1 Like

Dette er virkelig fantastiske nyheter folkens! Og jeg tror altså dette med BRCA-mutasjoner er en veldig viktig del av rasjonalet, fordi dette tråkker opp veien for UV1 som profylaktisk vaksine. Som jeg har skrevet før, så mener jeg at størrelsen på indikasjonen i seg selv ikke er så viktig for verdsetting av selskapet. Men når DNB, ABG og andre analytikere ikke klarer å tenke utenfor rNPV-boksen, så er det uansett flott at dette er en kjempeindikasjon.

9 Likes

Var du ute IGJEN :joy:

5 Likes

Lynparza(olaparib) er vel deleid av Merck og AZ. Sånn sett er jo dette et samarbeid med 2 stk BP! :grin:

Ser for meg at det kan bli et studie til innen for prostatakreft med UV1 og Lynparza(olaparib) også

3 Likes

da fuk. Ser for meg overskriften: Aktive brukere på børsforum flipper aksjer.

2 Likes

Er bare en inside joke, siden @anon50125742 alltid har solgt rett før bullmelding :smiley:

1 Like