Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Aha, takk for et oppklarende svar. Da satser vi på en rolig videre oppgang her fremover! :slight_smile:

det er i hvert fall håp for det, men ingen kan garantere kursen i et selskap på børs :slight_smile:

@vulkanen hehe, ja, det gjør jeg også. Men enkelte blir ganske provosert hvis man ikke poengterer at det også finnes nedsider og risiko så det er greit å nevne det i ny og ne.

Det håper jeg alle her vet :smiley:

Mtp at de forskjellige BP har studier som ender forskjellig dato, er det mulig at de før readouts/topline inngår opsjon på indikasjonen? for å forhindre at the winner takes it all? Mot en meget høy opsjonskostnad så klart :cowboy_hat_face:

1 Like

I DOVAAC studiet som ble offentliggjort i går er det vel første gang Ultimovacs kombinerer med en PDL-1 sjekkpunkthemmer, Durvalumab. Det eneste som mangler nå er vel at man også får laget et studie med UV1 og Tecentriq som også er en PDL-1 sjekkpunkthemmer og som eies av Roche.
Da vil Ultimovacs ha studier som omfatter de 5 sjekkpunkthemmerne som har størst salg i markedet. 3 PD-1 sjekkpunkthemmere og 2 PDL-1.

12.1.2021, 11:54 · Cision

BioStock: Ultimovacs announces collaboration with AstraZeneca

Ultimovacs announced this morning that it will be participating in a phase II study in collaboration with AstraZeneca, along with the Nordic Society of Gynaecological Oncology (NSGO) and the European Network of Gynaecological Oncological Trial Groups (ENGOT). The aim of the randomized clinical trial is to evaluate Ultimovacs’ proprietary universal cancer vaccine, UV1, in combination with AstraZeneca’s durvalumab and olaparib in patients with relapsed ovarian cancer.

Read the full article at biostock.se:

This is a press release from BioStock - Connecting Innovation & Capital.

4 Likes

Har du husket å sende inn spørsmål til podcasten, @h3nk1?

Teknisk støtte, ligger den på ca 76kr?

Ultimovacs ASA: Mandatory notification of trade by primary insider

22 Likes

Innsidekjøp OG twitring på en gang i et norsk biotech. Jeg tror jeg drømmer

image

23 Likes

bilde

:trophy:

7 Likes

Kjøpte 1000 aksjer. Har 380 000 opsjoner​:joy::partying_face::star_struck::cold_face:men han sender ett signal. Jeg tror vi sitter på skikkelig bombe i kreft pharma. Universal middelet. Den neste cpi.

Det er jo ikke all verdens til kjøp, men det sender en hyggelig nikk til aksjonærene om at nedgang på melding var ufortjent

3 Likes

Love it ja :rocket:

Det kan kun tolkes positivt uansett :grinning:

Positive nyheter på Oslo Børs betyr opp 0.1 % i morgen? :upside_down_face:

0,1 prosent opp hver børsdag blir ca 25 % på ett år😉

2 Likes

“Ultimovacs has four Phase II trials evaluating UV1, including more than 500 patients in total, supporting its universal potential across many cancer indications and as part of various treatment combinations.”

Universelt potensiale. Altså at dette ikke har fått mer oppmerksomhet i media er nesten litt merkelig.

1 Like

Dette sa han på den offisielle webcasten i går. Og i dag kjøper han aksjer. Siden de nettopp har fortalt markedet at studier vil komme og kan komme når de finner noe som passer, så er markedet like informert som de er.

Det kan sågar komme en signatur i morgen uten at dette er handel på innsideinformasjon.

Synes han driver det poenget hjem på en fin måte.

3 Likes

Jeg har også tro på én studie til, men den referansen der til “new studies” tror jeg var til de tre(!) vi vet starter nå i vårhalvåret. Jeg tenker det vil være litt umusikalsk om en ny studie annonseres i morgen rett etter dette innsidekjøpet, men det er ingen ting i veien for at det annonseres om f.eks. en måned, selv om det i så fall er under planlegging nå og har vært det lenge. Det er noe med størrelsen på kjøpet og hvem som gjør det også. Men om f.eks en av de største aksjonærene som er representert i styret hadde kjøpt 500.000 aksjer hadde det i en sånn situasjon ikke vært ok.

Uansett; jeg tror man bør legg litt mindre vekt på neste “trigger” vi ikke vet om, og heller fokusere på hva selskapet faktisk nå har klart å få til, og hva vi nå vet kommer til å skje de neste to årene - for det er overhodet ikke priset inn. Når egghodene i DNB og ABG pliktskyldig oppdaterer rNPV-analysene sine kommer det kanskje til skje noe i den retning…

13 Likes