Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Hæ? .

Jeg liker at dere gjør narr av meg hva gjelder Merkur-spørsmålet mitt til CEO på en tidligere Radium, men når jeg gjør narr av meg selv, så tar dere ikke spøken.

3 Likes

Ah, det var du som spurte Einarsson om hvorfor ikke alle noterte seg på Merkur for å slippe formuesskatt? Det hadde jeg ikke fått med meg. :sweat_smile:

…og forklarer jo flosshatten på ikonet ditt…

Hehe. Nei, altså (mods må gjerne slette denne utvekslingen) jeg mente å spørre Carlos på en Radium for litt siden om de, som Vaccibody har antydet, ville vurdere en internasjonal listing (les: Sverige/USA). Men kom til skade å benevne hovedlisten på OSE som Euronext Growth / Merkur (blandet pga. de nye benevningene etter Euronext tok over børsen). Dermed ble spørsmålet misforstått og CEO kunne forklare meg at de ikke var notert på Growt/Merkur, men på hovedlisten. Og svarte derfor aldri på det egentlige spørsmålet (fordi jeg noobet).

Mitt motto er og forblir:

Ny dag, nye nederlag.

4 Likes

Lol. Dette er too funny.
Polygon, du har ledd av dette i ukesvis ute å ane hva som var morsomt :grin:

Var det ikke sånn at big pharma skulle få interrim?

1 Like

Har jeg?!

Men nå må du komme deg tilbake på chatten, så folk slipper sånne dialoger som dette i trådene :grinning:

At BP får interim?! Mener du det?

1 Like

Hosj hosj tilbake til chaten med dere

4 Likes

.galt

Nei, det var bare for å tøyse med deg og @Neladner :slight_smile:

At det spørsmålet dukker opp igjen og igjen betyr enten at det finnes Ultimovacs-investorer som ikke er på TI, eller så gjør vi en for dårlig jobb her inne med å spre kunnskap om hva de forsøker å få til. En annen ting det er et symptom på er en type kortsiktighet jeg forbinder med lav kunnskap om sektoren og hvordan man må gjøre ting for at de skal bli godtatt og korrekt.

Har nivået tatt seg opp etter jeg forlot? :smiley:

1 Like

Ja merkbart faktisk :face_with_hand_over_mouth:

1 Like

Ja, ser gjengen står støtt bak sine enda :wink:

Nei spøk tilside, kom deg tilbake i chatten Fornybar, du er savnet :+1:

Ultimovacs Starts Clinical Evaluation of Novel TET-Platform with Phase I TENDU Study Investigating Prostate Cancer-Specific Therapeutic Vaccine

20 Likes

Nydelig, kan bli en super dag i dag :+1:

1 Like

Da, mine damer og herrer, har Ultimovacs TO forskjellige teknologier i klinikk.

  • Pipeline in a drug
  • Vaksinasjonsplattform for kreft og infeksiøse sykdommer

Ambisjonene begynner å åpenbare seg.

14 Likes

“Ultimovacs’ goal of becoming a leader in cancer vaccine development” - Nå er det er slutt på beskjedenheten! :sweat_smile:

“beneficial safety and administration profile, presenting an opportunity to treat patients at an early stage of their disease”. Det STORE poenget med denne teknologien er safety, altså bivirkninger som er så små at man kan gi det til friske personer - i motsetning til standard-adjuvanten GM-CSF (Sargramostim/Leukine) som har ganske heftige bivirkninger. Og svaret på safety får vi altså allerede inneværende år. Sett fra et aksjonærståsted blir denne studien da noe helt annet enn en fase 1b hvor man må vente i årevis på effektdata.

9 Likes

Ja nå er det frem med brystkassa, unne her :ok_hand:

1 Like

Det betyr vel i første omgang at ULTI må passere VACC i markedsverdi? Det er bare å glede seg :slight_smile: :money_mouth_face: :money_mouth_face:

Best å gå igjennom kontoene i tilfelle jeg har lagt noe til fremtidig salg. HOLD!!!

4 Likes

Start of TET clinical program supports Ultimovacs’ goal of becoming a leader in cancer vaccine development

Endelig snakker de med rett pondus og kjeft.

Edit:

Ser aksjen skal ned ja :joy:

Mange ble nok skuffet over at de ikke gikk rett i pivotal fase med readout rett etter sommeren.

1 Like