Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Noen hadde stilt inn roboten på nedgang og dro på vinterferie.

Problemet er at det er mikrovolumet 40k aksjer som har skiftet hender ETTER q og ETTER denne fpd-meldingen. Det er helt ekstremt lite. Det trengs noen nye aksjonærer her!

Er bare å stikke fingeren i jorden og anerkjenne at interessen er svært liten. Uten oppdaterte analyser og teskjeer er det ekstra seigt. Vi vet nye kursmål er 100+ prosent over dagens kurs, og det er eneste sjappa som leverer på rekruttering. Så får man åpne enda en boks med tålmodighetsvaselin og øke om man mener markedet sover i timen.

2 Likes
5 Likes

Men jeg blir trøtt av den vinklingen altså - det er MITT også!

1 Like

13 Likes

8 Likes

Kommer alle over i Nano eller hva driver dere med? Er det derfor kursen synker på god melding?

Jeg er i begge. Og det blir årets investering i 2021

Nano eller U ? :laughing:

1 Like

Jeg har ståltro på begge… men skjønner ikke hvordan den kan synke idag. Den eneste forklaringen er at folk letter seg for å kjøpe Nano stemmer det? Dagens melding er jo gull… dette må jo være verdens mest ekspansive kreft selskap small cap…

Det kan være Voleon som er ute etter nye tapsprosjekter :joy: :joy: :joy:

Alle skal vel ha Nano i dag. Handler litt mer Ultimo her ivertfall.

2 Likes

Børsen er jo også generelt rød, men det er jo overveiende sannsynlig at Nordic Nanovector sin lovende melding gir såpass FOMO blant traderne at penger blir trukket ut av andre selskaper for å kjøpe NANOV. Stresser ikke med det. Every dog has it’s day, og vi som frekventerer denne tråden vet hva ULTI kan levere i løpet av 2021. Lar den langsiktige posten stå, og ser etter en plass å øke inn mot neste bullrun, som jeg er 100% sikker på at kommer ila H1.

Må presisere at mitt mål er >60% avkastning på hele porteføljen årlig, og at jeg driter i når i løpet av året den kommer. Derfor kaster jeg meg ikke etter FOMO-meldinger, men holder øynene på ballen hele tiden.

edit 3: Om NANOV får til å lukke over 17.5 så kommer sannsynligvis jeg også til å kjøpe litt NANOV - men det betyr ikke at jeg rører ULTI-aksjene :sunglasses:

2 Likes

Årets dobbel. Ulti og Nanov. Hotteste sektor på osx i 2021 22. Tror fremdeles ulti blir mest verdt. Men plutselig ligger Nano svært mye foran i løypa. Bare å kjøpe i begge og holde seg fast. Dagens melding i ulti fører til nedgang er irrasjonelt deluxe. Vi snakker om en vaksine til folk som er erklært fri for kreft som på ett tidspunkt får tilbakefall. Uv2 kan fort sørge for at folk ikke får tilbakefall. (Slik jeg har forstått)

1 Like
5 Likes

Ny liten oppdatering hvor principal investigator har blitt byttet ut

4 Likes

Kanskje ett ledd i å få opp rekrutteringstakten. Eller noe helt annet :slightly_smiling_face:

1 Like

Studien er også forlenget med 2 år?

Primary end point (PFS) readout er nå etter 51 mnd mot 27 mnd tidligere.
Study end flyttet fra Sept 22 til Sept 24…

Men “primary completion” er august 2022, er det ikke det som er “målet” i første omgang?

2 Likes

Ja,

Man må skille litt på primary completion og study completion

Primary completion:
image

Study completion:
image

Primærendepunktet er PFS (etter 70 events?), mens sekundærendepunktet er overall survival, som er estimert til å ta en del lenger tid (heldigvis)
Secondary Outcome Measures :

  1. Overall Survival [ Time Frame: Time from randomization to death from any cause /follow-up until 70 PFS, estimated up to 51 months ]

Compare Overall Survival of UV1 vaccination in combination with nivolumab and ipilimumab to that of nivolumab and ipilimumab .

5 Likes