Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

4 Likes

Ulti fail=nytt kjøkken
Ulti 20x=ny kone

2 Likes

image

image

Hyggelig det, da - Europas største konferanse av sitt slag med 200++ CEOs (ref. 2022 ^).

Kun Carlos fikk ringe bjella.

Ringer inn en ny tid for aksjen og selskapet, si? :cheese:

21 Likes

Ja, om noen skulle være i tvil om selskapet har bio-verdenens (og ikke bare TI/chattens) lys på seg, så er vel dette et helt greit signal.

2 Likes

Fint om vi slutter å benytte lys-metaforer her også. Flere av oss som har PTSD av tidligere PCIB-haussing med påfølgende fadese.

4 Likes

bilde

Meanwhile OSE:

2 Likes

Husker godt sist selskapet var veldig PÅ det før dataslipp… ASCO 2021.

https://newsweb.oslobors.no/message/532712

Det var en grei foreshadowing… :partying_face::wink:

Det eneste jeg har lovet er nytt kjøkken på fail. Og så har jeg lovet forumet å gå til Oslo om den går til 1500 på open etter gode intium resultater.

Nå kommer nipu først ,så på gode nipu resultater før gode intium resultater så kan jeg måtte ende opp med å kjøpe meg noen gode joggesko😅De skal være en slik modell der man kan skrive inn ett navn på skoen. Nike har vel noe slik. Så skal jeg få Gaudernack Sousa og Bjørheim til å signere de i Oslo om jeg er så heldig å nå fram.

Og nå må dere ikke glemme han som lovet å fly til kr sand å gå sammen med meg😂

Kanskje nye fronter til kona om hun ønsker det…

3 Likes

Får pitche det til NRK så kanskje det blir Fartins marsj minutt for minutt på NRK 3 :wink:

På kjøkkenet eller på kona?

2 Likes

Fritt valg​:fireworks::fireworks::fireworks::fireworks:
Nei da… min kone er velsignet fra vår herre og jeg lige så. Så det blir nye fronter på kjøkkenet​:joy::joy:

Om det skjer, får dere bidra med å lage det til tidenes pr stunt for Ultimovacs.

Så prøver vi å samle inn penger til Kreftforeningen eller noe sånn i tilegg mens jeg vandrer.

4 Likes

Om ikke dette caset jinxes lukt til helvete, så kan “jinxing” forkastes som fenomen og hypotese.

3 Likes

Randomiserte studier kan fort bli påvirket av jinxing ja. Kanksje noen burde forsket på jinxing og kreftstudier. Vi ser jo hvordan det har gått med de andre selskapene som N og P. Med all omtalen de har fått på forum rundt om kring skulle det forundre meg meget om ikke disse rett og slett har blitt kraftig jinxet? I det minst vil vi nå vite hvor det gikk galt hvis UV1 nå feiler.

Hvis kursen går til 1500kr går jeg med deg👍

3 Likes

Jeg også. :joy:

2 Likes

Noen som vet program? Når skal Carlos presentere?

Ikke noe spenstig i programmet som sådan utover at de har en slot i dag klokken 15:47-16:04 (ikke mulig å følge live, tror jeg) .

Er det gitt når på døgnet meldingen om resultatene kommer? Er det sånn at hvis de ikke har kommet når børsen åpner, så kommer de ikke den dagen - eller kan de komme når børsen er åpen?

Nei, men er normalt å slippe store nyheter utenom åpningstid.

Gode resultater på NIPU vil implisere at utsettelsen på INITIUM også definitivt har noe med at UV1 har effekt å gjøre. Det blir selv markedet nødt til å ta innover seg (skulle man tro).

2 Likes