Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

På kjøkkenet eller på kona?

2 Likes

Fritt valg​:fireworks::fireworks::fireworks::fireworks:
Nei da… min kone er velsignet fra vår herre og jeg lige så. Så det blir nye fronter på kjøkkenet​:joy::joy:

Om det skjer, får dere bidra med å lage det til tidenes pr stunt for Ultimovacs.

Så prøver vi å samle inn penger til Kreftforeningen eller noe sånn i tilegg mens jeg vandrer.

4 Likes

Om ikke dette caset jinxes lukt til helvete, så kan “jinxing” forkastes som fenomen og hypotese.

3 Likes

Randomiserte studier kan fort bli påvirket av jinxing ja. Kanksje noen burde forsket på jinxing og kreftstudier. Vi ser jo hvordan det har gått med de andre selskapene som N og P. Med all omtalen de har fått på forum rundt om kring skulle det forundre meg meget om ikke disse rett og slett har blitt kraftig jinxet? I det minst vil vi nå vite hvor det gikk galt hvis UV1 nå feiler.

Hvis kursen går til 1500kr går jeg med deg👍

3 Likes

Jeg også. :joy:

2 Likes

Noen som vet program? Når skal Carlos presentere?

Ikke noe spenstig i programmet som sådan utover at de har en slot i dag klokken 15:47-16:04 (ikke mulig å følge live, tror jeg) .

Er det gitt når på døgnet meldingen om resultatene kommer? Er det sånn at hvis de ikke har kommet når børsen åpner, så kommer de ikke den dagen - eller kan de komme når børsen er åpen?

Nei, men er normalt å slippe store nyheter utenom åpningstid.

Gode resultater på NIPU vil implisere at utsettelsen på INITIUM også definitivt har noe med at UV1 har effekt å gjøre. Det blir selv markedet nødt til å ta innover seg (skulle man tro).

2 Likes

Hva tenker dere om nedside dersom NIPU ikke møter primary endpoint?

Det begynner å dra seg til nå skjønner jeg, langdistansegåing og nye fronter både her og der.
I den forbindelse er mitt tips, at NIPU kommer ut på 42 27, som ble nådd ca 1504 når man tar 2 linje kontra 1 linje i betraktning. Da har vi en p verdi på 0.0051, dvs over 99% sannsynlighet for at UV1 virker, samt en HR på ca 0.57.
Vi er da ca 4 uker ute i vaskeperioden, så kanskje 1 juni og 6 uker vask, ja da smeller det!
Datagrunnlag, Polygon sin tabell og hr kurve, ispedd tanker jeg satt igjen med etter å ha lest artiklen som ble publisert her på tråden om 2 linje behandling.

5 Likes

69 events i NIPU, så skal vi si 42 i kontrollarm vs 27 i eksperimentell?

1 Like

Da er det gode odds for at fu ender opp med én dreven golddigger med botoxnebb og det hele.

Og du er helt trygg på at din nåværende ikke er på Tekinvestor hun også?

Selvsagt 27, retter det nå

Haha, botoxnebb, klasse :grin:

Restylane eller filler nebb i så fall. Botox er i panna og øyekroken.

2 Likes

At du vet dette er skumlere enn botox i lepper må jeg si :stuck_out_tongue:

2 Likes

Alt en medisiner vet :grinning_face_with_smiling_eyes:Føler ingen skam over å surre litt med disse produktene. Men burde sjølsagt konsultert Sofie Elise før jeg ga meg ut på dette fagfeltet :rofl:

Ellers kan jeg legge til at jeg vet ørlite mer om taksidermi - og generelt at utstopping passer bedre på døde organismer enn levende.

2 Likes