Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Er det ikke 19-20 juni vi får 3-årsdata eller har jeg misfortått?

Det som kommer er jo antallet overlevende etter 3 år. Nå venter de på at de siste som ble inkludert i studien skal ha vært innrullert i 3 år. Dersom de hadde vært døde hadde de jo kunne oppdatert om antallet ved 3 år på et tidligere tidspunkt.

4 Likes

https://www.dn.no/marked/makrookonomi/usa/olav-chen/gjeldsdrama-og-flere-nokkeltall-i-usa-jeg-har-null-tro-pa-soft-landing/2-1-1457916

Her går jeg å venter på ultimo også spår de resesjon igjen fra våren 2024! Det har vi ikke tid eller penger til!

I alle de de over 40 årene jeg har vært i markedet har nesten alle år med presidentvalg i USA vært kanonår i aksjemarkedet! Og 2024 må vel bli Ultimovacs sitt år etter det jeg har forstått om man tenker seg litt om!

1 Like

Kan bli resesjon høsten i år og først på 2024 men så blir det rente-nedsettelse og fyll fyr også i biotech igjen!

1 Like

Tenk for et sirkus det blir om de tilfeldigvis timer NIPU-data til ASCO (gitt at de er positive).

Det var vel det Algeta gjorde i sin tid.

8 Likes

Og i den linken du postet kan man klikke på Åslaug Helland med den tidliger annonseringen av i mål med rekrutteringen i NIPU. Fin artikkel det og selv om den er noen måneder gammel nå.

1 Like

Biden claimed he will cure cancer…

Har’n prata med sausen og /eller Einarsson igjen nå da :slight_smile:

h3nk1fuall

18 Likes

Når får vi NIPU-data?

  • 1-7. juni (ASCO)
  • 8-15. juni
  • 16-22 juni
  • 23-30 juni
  • Utsatt til juli → (H2)

0 stemmegivere

https://twitter.com/ultimovacs/status/1663924605172563970

https://www.redeye.se/video/company-prerecorded-presentation/911706/ultimovacs-2

22 Likes

Det er tidligere på forumet vært nevnt en teori om at UV1 kan kickstarte CPI, er det noe data vi har som kan indikere dette?
Om dette viser seg å være tilfelle så har vi vel gode muligheter til å få store utslag tip vår fordel i NIPU studiet.

Jag åkte ner till Stockholm och då fick jag se…

2 Likes

Sousa dro jo litt mer på i denne systes jeg ift hvor bra det var med utsettelsen… Max 30 dager igjen å vente folkens.

Det er gjort noen forsøk med CAR-T terapi í mesotheliom som har lovende resultater. Er det noen som har oversikt på dette?

Da er vi i Nipu måned!

5 Likes

Det er ikke alt som er like lett å forstå på denne tråden. Hvis resultatet av NIPO studiet foreligger om ca 20 dager, hva er et middels resultat, godt resultat og kjempegodt resultat i forhold til overlevelse sammenlignet med kontrollarm. Kan vi forvente en dobling av overlevelsestid i forhold til kontrollarm?

@ketilaaj har nettopp beskrevet dette glimrende på fundamental-tråden:

Jeg tenker enkelt og greit slik i forhold til statistikken. Vi har rundt 75% sannsynlighet i begge studier for gode resultater. Kun et må slå til for å kunne kalle det en suksess, NIPU har man lavest forventninger til og det kommer først, så der er nedsiden forholdsvis begrenset, men oppsiden stor. Spesielt fordi Initium som man har store forventninger til kommer litt etter.

Så har vi da disse to sannsynlighetene 3/4 x 3/4 = 9/16 for at begge gir gode eller bedre resultater, 1/4 x 3/4 + 3/4 x 1/4= 6/16 for en god en dårlig, 1/4 x 1/4= 1/16 sjanse for at begge blir dårlige gitt 75% sjanse for suksess. Så da har vi 15/16 sjanse for at minimum et studie gir gode resultater. Det er et godt veddemål i mine øyne.

6 Likes