Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Men hva annet enn UV1 er det som kan gjøre en såpass stor forskjell her? En så stor økning fra tidligere checkmate-studier kan vel vel ikke tilskrives det at klinikere har blitt så mye bedre til å bruke checkpointinhibitorene?

Det er vel ikke så merkelig at LOA er lik. Det er jo basically sånn statistikken er før en fase 2 er ferdig. Og selv da spretter den vel ikke særlig lenger enn til 50%? Med mindre noe helt spesielt skjer.

1 Like

Dette er 1000kr-spørsmålet og usikkerhetsmomentet.
Det er vel derfor også selskapet er priset som det er

1 Like

Småaksjonærer lager støy som gir samme inntrykk av overbevisning uansett hvor bra grunnlag de har for den overbevisningen. Ta en titt på Hegnar-forumet så ser du også noen som har klokketro på aksjer uten solid grunnlag, og som maser om kontakt med investor relations og mailer til styret. Jeg vil tro “tips” fra småaksjonærer blir nesten momentant slettet og glemt. Sjansen for at de har noe håndfast er minimal, men faren for at de deler noe de ikke burde er til stede. Å prate med forumdeltakere er rett og slett elendig risk reward.

6 Likes

Det gjelder å tenke selv så ser man fort hvem som er til å stole på. Vi har noen her som har gode diskusjoner med selskapet, men også noen som ikke bør komme nær ledelsen…

2 Likes

Dersom man antar at alle pasientene som har fått “events” tilhører kontroll gruppen hvor mange events har vi pr idag forutsatt at vi antar utviklingen er rimelig identisk med tidligere behandlinger ?

Jeg spør for en venn.

2 Likes

Etter at INITIUM er lest av, vil vi da få tilgang til progresjonen i antall events underveis i studien?

Skulle vært artig å i etterkant vite hva som pr. dags dato betegnes som “langt” unna 70.

1 Like

Soon:

IMG_1171

2 Likes

Det vil man kunne lese av KM-plottet som på et eller annet tidspunkt blir tilgjengelig ja.

Edit: Nei, der kortsluttet jeg. Man vil ikke kunne lese det direkte av KM-plottet hva som var status på en bestemt dato. Men om man sammenstiller med rekrutteringskurven, så vil man kunne anslå hva som sannsynligvis var status på en bestemt dato.

8 Likes

Akkurat nå så er det vel motsatt :wink:

Man trenger ikke være doktor i børs for å stadfeste det.

1 Like

Aksjen går så det griner!
Ned.

Ja, nettopp. Det er til å grine av. Men når lyntoget en vakker dag tar av, vil de som står utenfor høre at det hviner når vi passerer.

1 Like

Tragisk. Og det værste er at det sikkert blir emi enten før eller samtidig med INITIUM… så han Janus får kloa i de aksjene han trenger der…

De gøyale GIFene er nok stikk motsatt når alt kommer til alt…

Om NIPU allerede om relativt få uker kommer inn som vi håper og selskapet sterkt antyder, så kan Janus og Oslo Børs gjøre hva pokker de vil. Da kommer det helt andre krefter til som vil sørge for at UV1 prises inn som verdens første randomiserte POC for en universell kreftvaksine.

10 Likes

Tenk så gøy det hadde vært om det ikke var central review på NIPU, -bare endpoint med ved lokal assessment.

Etterfulgt av denne utsettelsen av INITIUM.

:rocket::rocket:

Ohhh, well. Bare å smøre seg inn med tålmodighet :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 Likes

Bedre at det er bra for pasientene enn at vi bedrar oss selv med Confirmation Bias :slight_smile:

4 Likes

Det «gøyale» er jo at det BARE er NIPU utover INITIUM som hadde Central Review/BIRC. Snakk om natt og dag.

2 Likes

Det er jo Oslo børs, stedet hvor gode nyheter trekker opp kursen i ca. én dag.

Meeeen, hvis du har trua på caset skal/må/bør/kan [velg passende modalt hjelpeverb selv] du bare være glad til for muligheten til å kjøpe mer :wink:

Personlig blir jeg nødt til å sende takkebrev til Janus om dette går veien, for uten den shorten så hadde jeg vel neppe relativt kontroller kunnet handle ULTI-aksjer til ca. 75 kr de par sistemånedene.

Edit: Aksjemarkedet er ikke mye rettferdig – det må være irriterende / frustrerende å ikke få betalt for å ha vært tidligere ute med å kjøpe (og dermed tatt høyere risiko enn det jeg gjør).

1 Like

Jeg tror dessverre ikke reprisingen som en mulig universiell vaksine kommer før studie 3 og 4 viser gode resultater. Ett positivt fase II studie TROR jeg er for lite til å trekke den konklusjonen

2 Likes