Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Fine potensielle triggere i vente. Short (Janus) vedder stort på at kommende triggere går stang ut.

Edit: Hvordan Janus skal få tak i over 550 000 aksjer HVIS det kommer positive triggere er over min fatte evne. Men jeg ønsker Dem lykke til.

3 Likes

Glemte 4 års data fra UV1-103 som går i samme indikasjon som INITIUM.

Bør komme innen ~2 uker (3 års data kom 5. oktober i fjor).

3 Likes

Er det ikke Ellingsen som kommer med de data neste uke?

1 Like

Det kan jo være, det.

IMG_1358

9 Likes

Jeg glemmer ikke, jeg utelot det minst viktige for å ikke havne over character limit. :wink:

5 Likes

Shortsen har økt til 591 262 aksjer

3 Likes

En liten observasjon som ikke trenger å bety noe er at han som leder proffered paper session 1 i NSCLC and other thoracic malignancied har publisert flere artikler sammen med Åslaug Helland. Kjapt søk på Google scholar viser 7 artikler.


https://scholar.google.com/scholar?hl=no&as_sdt=0%2C5&q=Dziadziuszko+helland&btnG=

https://cslide.ctimeetingtech.com/esmo2023/attendee/confcal/session/calendar?q=Thoracic

20 Likes

Da er han inhabil da? Utelukket da? :pleading_face:

Jeg tuller!

3 Likes

Vil heller tro det taler for at den kan ende opp der fordi vi da vet at hennes forskning er på radaren hans og at det er et område han har interesse for.

3 Likes

Så er det også lov å drømme :wink:

image

image

Er 3 totalt og ingen av dem er blitt annonsert enda mtp. innhold så vidt jeg kan se. :slight_smile:

Dette er altså forskjellen mellom Presidential og Proffered:

Forventer et Proffered Paper da, er bare en drøm med Presidential.

4 Likes

Men denne gangen holder kursen seg?

6 Likes

alternativt:

7zq6p2

7 Likes

Helt stille når aksjen skyter fart oppover? Hva er det som skjer?

Vi håper det er dette som skal skje i flere uker fremover. De skal ha tak i (minst) 600.000 aksjer over børs.

Vanskelig å se hvordan de skal navigere ESMO (hvis LBA), mer data fra UV1-103 i samme indikasjon som INITIUM, presentasjon av TET-plattformen og avklaring på hvordan INITIUM skal leses av.

Alt innen relativt få uker.

7 Likes

Sikkert noen PHO-penger som kommer over. Er nok endel tradere som har fått kronene sine der nå

1 Like

Ingen vil Jinxe.:slightly_smiling_face:

For meg som fortsatt er litt teknisk amatør: Er det slik at de registrerte shortene er aksjer som shorterne er nødt til å kjøpe tilbake på et eller annet tidspunkt? Sånn at hvis de skulle kvele denne oppgangen ved å øke shorten, så er det bare flere aksjer de må kjøpe inn senere. Som da vil øke kursen igjen?

1 Like

Jepp

I teorien, ja. Dette er en ganske drøy ratio når vi vet hvor lav float og omsetning er fratatt alle shortaksjene.

9 Likes