De har holdt fast på 200 hele veien. De vil justere etter man ser data.
Med de opplysningene @h3nk1 så ligner gårsdagens oppslag i Healthtalk som et forsøk på et « sucker punch» på Ultimovacs.
Skikkelig tilforlatelig, men vi vet at om noen hadde skrevet i går på Tekinvestor at:
«dritbra melding ! , aksjen opp 13% !!, nå feirer vi, btw kan aksjen falle tilbake nå som meldingen er ute?»,
så ville de fleste her på forumet kjent igjen trikset og « called him out».
Ikke helt ulikt dette.
Hva er motivet deres, for å drive på sånn?
CB fra start idag. Åpner vel ikke før ved 10 tiden
Match på 100 nå.
Var det rundt 130-140 den ble omsatt for da INITIUM først ble utsatt, og noen gamblet på at NIPU-data da kom først og skulle være dårlig?
Etter dette har
-INITIUM blitt utsatt en gang til
-NIPU var visst ikke fail
Er vel ikke å tro på julenissen at man da bør kunne forvente å nå disse nivåene igjen ila et par dager.
Tror ikke motivet er noe utover å være generelt udugelig.
Noen som har oversikt på shorteposisjonen til Janus? Pris og volum?
Og når de først har satt seg i en slik «uheldig» situasjon, hvilke triks og strategier kan de bruke for å begrense tapet?
De er short ~600.000 aksjer. Forsøkene på beregning av snittkurs gir en range på 80-85 kroner.
ATH intradag på 170ish priset Ultimovacs til ca. 4 dagers omsetning med immunterapimedisin på verdensbasis alt inkludert. Hvis UV1 fungerer i NIPU og i INITIUM er det veldig lett å se for seg at UV1 også bør fungere i en haug av andre indikasjoner, strengt tatt kanskje alle indikasjoner, hvor immunterapi mer eller mindre fungerer.
Kanskje du har rett h3nk1, de er rett og slett udugelig, selv om jeg ikke helt klarer la være å se det som et sucker punch i lys av opplysningen om krenkapodcasten.
Får kanskje lande på midten, kalle de nyttige idioter, twice, ferdig med det, foregive og heller glede meg over den 2. gode nyheten fra norsk biotek på kort tid; Cevira i Photocure og UV Mesotheliom i Ultimovacs.
Begge deler teknologier utviklet i Norge, og ser nå ut til med stor sannsynlighet å faktisk komme på marked og hjelpe pasienter.
Åh som jeg gleder meg til å se Janus blø i dag! Fremover håper jeg dere som har vært superlangsiktige får den avkastningen dere fortjener👍
Jeg bare BUMPER denne. Ber om et minutts stillhet for Janus, bruk gjerne tiden på å tenke litt gjennom dette Snoeffelen skrev her, og hva det betyr for en “universell” kreft vaksine
Og så må vi skjenke den lille australske postmannen en tanke - som nå får sin pensjon redusert som følge av noen udugelige bakoversleiker i City of London.
Hvorfor blir det ikke fill på 105?
Den går rett i auksjon og da bruker den litt tid på å åpne.
- Any higher?
Janus skal ikke få muligheten til å kjøpe én eneste aksje av meg! U blir ukens vinner. Bare å holde aksjene
Kjør da!