Alt under 200kr i morgen så dobler jeg!
Tror også det blir rykk og napp oppover i lang tid. Mange institusjonelle investorer trenger tid til å forstå og analysere dette først. Spørsmålet er vel heller når det annoseres partneravtale eller bud på selskapet.
Tror jeg er et veldig godt råd. Å prøve å “calle en topp” med alle de kreftene som drar i forskjellige retninger blir kaos. Her bør man vente til støvet har lagt seg, slik at den fundamentale verdien av en universell kreftvaksine som beviser effekt i en av de aller vanskeligste kreftindikasjonene kommer tydelig fram. Og det kan fort ta noen dager eller mer.
Jeg snittet litt opp fredag og sitter nå og lurer på hvorfor jeg ikke tok i mer. Det er en grei del av porteføljen, men likevel.
Hva er din kommentar på børsmeldingen og resultatene? Mener du tippet HR 0.7 ?
Gratulerer, alle sammen! Vi har diskutert i det vide og det brede her inne, men konsensus har hele tiden vært at det er så mange ting som peker i riktig retning at NIPU burde også komme inn lovende. Og omsider gjorde den det, på det desidert viktigste parameteret - overall survival.
En HR på 0.73, og dermed en 27% reduksjon i sjansen for å dø lar seg høre, og det er definitivt ingen overdrivelse av Ultimovacs når de sier at dette er første randomiserte POC i en ph2 fra en off-the-shelf cancervaksine med universalt rasjonale.
Gratulerer! Det blir spennende å følge Ultimovacs videre
Åpningskurs imorgen er nå én ting. Det er fortsatt ganske uviktig for meg.
I dag er jeg først og fremst stolt over å være eier av aksjer i et selskap som Ultimovacs, som har forsket på dette i over 40 år, og som har bygget stein på stein i selskapets utvikling, med nøktern optimisme.
Dette er ikke en «exit-mulighet», men et startskudd for en kommersialisering av en universell kreftvaksine som de neste årene vil komme tusenvis av pasienter til gode. Og som selvsagt vil belønne langsiktige investorer.
Gratulerer til alle dere som har hatt troa på Ultimovacs, og spesielt takk til dere kunnskapsrike som har delt av deres kompetanse for oss vanlige folk.
Gleder meg til fortsettelsen!
Nei, jeg tippet ≈0.70, men det vesentligste var at jeg og @Boblegutten tippet et signifikant resultat etter fase 2 statistikk. Og det klarte vi!
Og legg merke til at ORR er helt vanvittig mye bedre! Her vil forskjellen i OS bare øke og øke!
Hiver meg på og takker hjertelig alle dere som har regnet og modellert. Ingen tvil om det var utslagsgivende for min del etter å ha fått et par andre smeller i biotek. Learning the hard way. Denne gangen er hjemmeleksa gjort skikkelig, med ekstremt god hjelp av et knippe skribenter.
mPFS HR = 0,6 (PI)
OS HR < 0,73
Fy flate, dette er rått! Også i 2L MPM!
Jeg tror dette skaper muligheter for TI-folket til å øke på greie kurser fram til avlesning av INITUM og FOCUS. Noen blir overbevist i dag, veldig mange fler etter INITIUM og når FOCUS kommer inn med gode resultater så har vi prising som universell vaksine, tenker jeg.
Bare å glede seg
*andrelinje
De er nok godt på ballen allerede for å komme først til mølla.
Veldig enig.
Ringer du @Inven2 og sier det?
Hen fra Inven2 som råsolgte igår og idag får vel sparken før helga, tenker jeg…
“Dette er helt rått. Dette er en ekstremt krevende krefttype hvor veldig mange har forsøkt og veldig få har lykkes, sier Anne Worsøe”
Grattis alle sammen!
Håpet folk ikke selger i morgen, dette er bare børjan brusjan.
PS: 63 uleste meldinger fra sist man sjekket, man skjønner at noe har skjedd
TekInvestorer og Norsk biotek fortjente en oppsving nå, etter mange nedturer de siste årene, fantastiske nyheter!
Utrolig gøy at vi sammen har skapt denne møteplassen der info deles og formuer forhåpentligvis skapes! Kudos til skribenter og alle som bidrar!
Gleder meg til i morgen
LBA ble sent inn med frist 12.09. og det er vel data fra dette vi nå ser i dag. Har forstått det slik at Helland på lørdag vil kunne presentere enda nyere data, helt opp til det siste. Betyr det at du har tro på at det er sannsynlig at hun han legge frem en enda lavere HR under presentasjonen ?