Ringer du @Inven2 og sier det?
Hen fra Inven2 som råsolgte igår og idag får vel sparken før helga, tenker jeg…
“Dette er helt rått. Dette er en ekstremt krevende krefttype hvor veldig mange har forsøkt og veldig få har lykkes, sier Anne Worsøe”
Grattis alle sammen!
Håpet folk ikke selger i morgen, dette er bare børjan brusjan.
PS: 63 uleste meldinger fra sist man sjekket, man skjønner at noe har skjedd
TekInvestorer og Norsk biotek fortjente en oppsving nå, etter mange nedturer de siste årene, fantastiske nyheter!
Utrolig gøy at vi sammen har skapt denne møteplassen der info deles og formuer forhåpentligvis skapes! Kudos til skribenter og alle som bidrar!
Gleder meg til i morgen
LBA ble sent inn med frist 12.09. og det er vel data fra dette vi nå ser i dag. Har forstått det slik at Helland på lørdag vil kunne presentere enda nyere data, helt opp til det siste. Betyr det at du har tro på at det er sannsynlig at hun han legge frem en enda lavere HR under presentasjonen ?
Tusen takk🙂. Lets gooooooo!
Noen må poste et screenshot som beskriver stemninga i chatten når denne kom😀
Burde være førstesiden i norske aviser i morgen, dette.
Vi har initium og
Tenk at man faktisk sendte Janus dette i juni.
Spørs om ikke 2.0 sendes dem før helgen.
Den stoppes vel allerede før åpning i morgen. Går sikkert lang tid før vi får vite hvordan kursen rusler av sted i morgen😀
Det er det verste.
Til nå har det vært brødpinner.
Og ESMO er bare en apertif eller forrett.
Hovedretten er fortsatt ikke servert.
Målløs.
Føkkings målløs.
Hvis ESMO er en pil, hva er initium da?
Jeg håper Helland deler hvor lang vasketid det var på NIPU, føler ikke helt closure på den diskusjonen.
En stor ildsprutende drage.
Hva het han franske twitter frosken? Han biotech karen. Han som mente at LBA ikke betydde noenting. @polygon
Når og hvor åpner vi i morgen?
- 150
- 200
- 250
- 300
- TO THE MOON!!
0 stemmegivere