Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

image

image

43 Likes

Denne er jo litt spesiell: “kreftkongressen ESMO valgte imidlertid å publisere resultatene fra NIPU-studien nå, til overraskelse også for Ultimovacs, forteller Worsøe.”

Hvorfor velger ESMO å gjøre dette allerede nå? Må jo være at det er ett lite sjokk så de ønsker å gi folk tid å fordøye før Helland går på senen?

1 Like

Nå er jeg spent på om svenskelars klarer å tolke dette til noe negativt

6 Likes

Je suis no Francoise

1 Like

Bertrand Delsuc.

https://twitter.com/BertrandBio

Det er et ønske fra flere av de som har diskutert med ham på twitter / X om at vi ikke skal “ta ham” – det beste vil være om han finner dette selv og klarer å skrive noe positivt. Hvis vi terger han så går han bare totalt i vranglås. Han kan fortsatt være nyttig for oss, det er en laaaaaaang vei å gå fram til INITIUM. Og folk må fortsatt få øynene opp for caset. Bertrand kan gjøre nytte for seg der; han har et stort publikum.

14 Likes

ESMO sa på twitter at de hadde fått lekkasje, så publiserte alle tidlig slik at ikke noen skulle ha informasjonen før andre.

https://x.com/myESMO/status/1714307840356024520?s=20

11 Likes

Klarte ikke vente til i morgen. Åpna allerede i kveld jeg.

12 Likes

Beklager jeg trodde det var deg som hadde en argumentasjon med han på twitter, men det var kanskje polygon i stedet.

Noen på ESMO tabba seg ut og la ut noen LBAs som de ikke skulle ha lagt ut før natt til torsdag. ESMO valgte da å legge ut alle LBAs kl 18:00 i kveld, slik at ingen skulle ha hatt fordel av å ha sett info andre ikke har hatt tilgang til. Forsåvidt ryddig gjort når skaden først har skjedd.

8 Likes

Ingen antagelse bare fakta

Åslaug Helland | ESMO

Toppnotering på 162kr*. Hva er grunnen til at vi skal være under det imorgen?
*skrev 150 før edit

1 Like

162kr

2 Likes

Data fra et eller annet LBA hadde blitt lekket, så ESMO slapp alt kl 18.

Ja, det har for så vidt blitt besvart mange ganger ser jeg.:moneybag:

Første kreftvaksine som kan vise POC i noe som helst, vi gjør det attpåtil i 2. Linje Meso - en dødsdom av en indikasjon.

Kreftvaksinen vår er targeter altså Telomerase som er tilstede i 80-90% av ALL kreft.

Og folk messer om ~30% oppgang imorgen?

Satt dere virkelig igjennom denne enorme datarisikoen for 30%?

25 Likes

Den burde ligge tett på 200 i morgen. Inven2 blir en joker her

1 Like

Man må jo flire litt når man tenker at Janus sitter med 700.000 aksjer i short :slight_smile:

30 Likes

Som sagt: alt under 200kr dobler jeg… Jeg har for f*** ikke sittet med denne risikoen for 30% opp og kurs under ATH!

12 Likes

Viktig å skille hva man mener åpningskurs burde være i morgen, og hva man tror den blir. :wink:

Uansett, anbefaler alle å ta de lange brillene på. Vi er bare i ferd med å runde første sving.

Hva skjer med de store aktørenes forventinger til INITIUM etter dette?

Nettopp. :rocket:

Men om det tar 1, 2, 3 dager eller om ikke det synker helt inn før på mandag, er jo vanskelig å si.

15 Likes

Får nok ikke internasjonal presse før Helland har presentert

8 Likes

Bms kan jo allerede har gjort klart bud, de har jo sittet med disse dataene en stund nå :clap:

6 Likes