Denne er jo litt spesiell: “kreftkongressen ESMO valgte imidlertid å publisere resultatene fra NIPU-studien nå, til overraskelse også for Ultimovacs, forteller Worsøe.”
Hvorfor velger ESMO å gjøre dette allerede nå? Må jo være at det er ett lite sjokk så de ønsker å gi folk tid å fordøye før Helland går på senen?
Nå er jeg spent på om svenskelars klarer å tolke dette til noe negativt
Je suis no Francoise
Bertrand Delsuc.
https://twitter.com/BertrandBio
Det er et ønske fra flere av de som har diskutert med ham på twitter / X om at vi ikke skal “ta ham” – det beste vil være om han finner dette selv og klarer å skrive noe positivt. Hvis vi terger han så går han bare totalt i vranglås. Han kan fortsatt være nyttig for oss, det er en laaaaaaang vei å gå fram til INITIUM. Og folk må fortsatt få øynene opp for caset. Bertrand kan gjøre nytte for seg der; han har et stort publikum.
ESMO sa på twitter at de hadde fått lekkasje, så publiserte alle tidlig slik at ikke noen skulle ha informasjonen før andre.
Beklager jeg trodde det var deg som hadde en argumentasjon med han på twitter, men det var kanskje polygon i stedet.
Noen på ESMO tabba seg ut og la ut noen LBAs som de ikke skulle ha lagt ut før natt til torsdag. ESMO valgte da å legge ut alle LBAs kl 18:00 i kveld, slik at ingen skulle ha hatt fordel av å ha sett info andre ikke har hatt tilgang til. Forsåvidt ryddig gjort når skaden først har skjedd.
Toppnotering på 162kr*. Hva er grunnen til at vi skal være under det imorgen?
*skrev 150 før edit
162kr
Data fra et eller annet LBA hadde blitt lekket, så ESMO slapp alt kl 18.
Ja, det har for så vidt blitt besvart mange ganger ser jeg.
Første kreftvaksine som kan vise POC i noe som helst, vi gjør det attpåtil i 2. Linje Meso - en dødsdom av en indikasjon.
Kreftvaksinen vår er targeter altså Telomerase som er tilstede i 80-90% av ALL kreft.
Og folk messer om ~30% oppgang imorgen?
Satt dere virkelig igjennom denne enorme datarisikoen for 30%?
Den burde ligge tett på 200 i morgen. Inven2 blir en joker her
Man må jo flire litt når man tenker at Janus sitter med 700.000 aksjer i short
Som sagt: alt under 200kr dobler jeg… Jeg har for f*** ikke sittet med denne risikoen for 30% opp og kurs under ATH!
Viktig å skille hva man mener åpningskurs burde være i morgen, og hva man tror den blir.
Uansett, anbefaler alle å ta de lange brillene på. Vi er bare i ferd med å runde første sving.
Hva skjer med de store aktørenes forventinger til INITIUM etter dette?
Nettopp.
Men om det tar 1, 2, 3 dager eller om ikke det synker helt inn før på mandag, er jo vanskelig å si.
Får nok ikke internasjonal presse før Helland har presentert
Bms kan jo allerede har gjort klart bud, de har jo sittet med disse dataene en stund nå