Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Tusen takk🙂. Lets gooooooo!

Noen må poste et screenshot som beskriver stemninga i chatten når denne kom😀

6 Likes

Burde være førstesiden i norske aviser i morgen, dette.

8 Likes

Vi har initium og

1 Like

Tenk at man faktisk sendte Janus dette i juni.

Spørs om ikke 2.0 sendes dem før helgen.

12 Likes

Den stoppes vel allerede før åpning i morgen. Går sikkert lang tid før vi får vite hvordan kursen rusler av sted i morgen😀

2 Likes

Det er det verste.

Til nå har det vært brødpinner.

Og ESMO er bare en apertif eller forrett.

Hovedretten er fortsatt ikke servert.

Målløs.

Føkkings målløs.

4 Likes

Medieval Knight with Arrow In Eye Slot 3107

10 Likes

Hvis ESMO er en pil, hva er initium da?

Jeg håper Helland deler hvor lang vasketid det var på NIPU, føler ikke helt closure på den diskusjonen.

26 Likes

En stor ildsprutende drage.

1 Like

Hva het han franske twitter frosken? Han biotech karen. Han som mente at LBA ikke betydde noenting. @polygon

2 Likes

Når og hvor åpner vi i morgen? :wink:

• 150
  • 200
  • 250
  • 300
  • TO THE MOON!!

0 stemmegivere

image

image

43 Likes

Denne er jo litt spesiell: “kreftkongressen ESMO valgte imidlertid å publisere resultatene fra NIPU-studien nå, til overraskelse også for Ultimovacs, forteller Worsøe.”

Hvorfor velger ESMO å gjøre dette allerede nå? Må jo være at det er ett lite sjokk så de ønsker å gi folk tid å fordøye før Helland går på senen?

1 Like

Nå er jeg spent på om svenskelars klarer å tolke dette til noe negativt

6 Likes

Je suis no Francoise

1 Like

Bertrand Delsuc.

https://twitter.com/BertrandBio

Det er et ønske fra flere av de som har diskutert med ham på twitter / X om at vi ikke skal “ta ham” – det beste vil være om han finner dette selv og klarer å skrive noe positivt. Hvis vi terger han så går han bare totalt i vranglås. Han kan fortsatt være nyttig for oss, det er en laaaaaaang vei å gå fram til INITIUM. Og folk må fortsatt få øynene opp for caset. Bertrand kan gjøre nytte for seg der; han har et stort publikum.

14 Likes

ESMO sa på twitter at de hadde fått lekkasje, så publiserte alle tidlig slik at ikke noen skulle ha informasjonen før andre.

https://x.com/myESMO/status/1714307840356024520?s=20

11 Likes

Klarte ikke vente til i morgen. Åpna allerede i kveld jeg.

12 Likes