Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Significant and Clinically Meaningful Improvement in Overall Survival in Malignant Mesothelioma

Dette er bare helt insane ! Helt insane !!

Og igjen:
Randomiserte data er gullstandarden i kliniske studier.
1:1 er gullstandarden for randomisering
Overall survival er gullstandard på klinisk endepunkt.

Og det på “siste-valget” av en indikasjon for bruk av UV, på en av de vanskeligste indikasjonene til å få noe til på.

Jeg er 100% bombesikker på at UV1 virker enda bedre på en bedre tilpasset indikasjon, som feks malignt melanoma (INITIUM) og non-small cell lung cancer (LUNGVAC).

54 Likes

Bud før helga?? :partying_face::sweat_smile:

1 Like

Man kan jo HÅPE at Oslo Børs investorer er så håpløse at kursen åpner under 200kr, for da kommer jeg til å gjøre mitt beste kjøp noensinne!

3 Likes

Jeg tror Janus dekker inn i morgen og vi får den største omsetningen i aksjens historie. Om jeg skal gjette så tror jeg vi flyr forbi ATH, men avslutter dagen på ca. 150kr. Men det betyr ikke at jeg ikke tror vi skal videre opp i dagene fremover når nyheten sprer seg og Helland får presentert!

Fantastisk melding :clinking_glasses:

7 Likes

Kurs kurs kurs. Short short short. Hurra, PoC for UV1. Nok om det.

Nå vil jeg at vi skal snakke om det som er viktig her:

Nemlig hva i huleste BICR har sett på / holdt på med?

2 Likes

Det er ikke så nøye det da. Nå vet alle 100% sikkert at PFS bedømt etter RECIST med CT er :poop:

Det vil aldri mer være primærendepunkt i en studie i mesoteliom

5 Likes

Ok, det holder for meg. Thank u :upside_down_face:

6 Likes

Du skal vel egentlig være sjeleglad for den HR1.01 @WernerVonHaussenberg, for ellers hadde vel ikke du vært Ultimo-aksjonær?? :laughing::heart_eyes::partying_face:

3 Likes

Noen spørsmål til helga, og noen til de neste ukene, og noen til 1H2024:

• Hvordan ser baseline characteristics ut i de to armene?

• Hvordan er ORR, PFS og OS i f.eks epitheloid vs non-epitheloid?

• Er OS-dataene like på lørdag eller kommer det enda freshere data?

• Hvordan vil markedet prise en off-the-shelf, universal cancervaksine som har levert proof of concept i en randomisert studie i 2. linje mesotheliom etter kjemoterapi?

• Beveger disse dataene sannsynligheten for at INITIUM - som er langt på overtid - også kommer inn hot?

• Får vi noe svar snart på om FDA synes de kan bytte avlesningstidspunkt i INITIUM så vi får en dato å forholde oss til?

• Dersom man kan anta at INITIUM vil bli en suksess: Hva tenker man da om FOCUS, DOVACC og LUNGVAC?

• Vil markedet prise inn noe av dette i ukene fremover?

Mange spennende spørsmål jeg gleder meg til å få svaret på de neste ukene og månedene :rocket:

31 Likes

Bud på under 30 milliarder kroner for Ultimovacs er uinteressant. Gjelsten selger aldri under dette for den første universelle kreftvaksinen i verden når potensialet er 100 + milliarder.

8 Likes

https://twitter.com/solskimm/status/1714346326299685155

33 Likes

Jeg er sjeleglad. Det er så mange ting som bare klaffa akkurat der og da at det nesten er litt Slumdog Millionaire-aktig.

Jeg er likevel sånn skrudd sammen at jeg irriterer meg over noe som er gjort dårlig, til og med når det gavner meg. Det er mulig den irritasjonen vil avta etterhvert utover høsten…

2 Likes

Satt kaffen i halsen! :rofl:

HR-verdi på 0.73 er på høyde med ALSYMPCA trialen, som hadde 0.70, og ble avbrutt av etiske hensyn for å gi tidligere godkjennelse.

https://www.thelancet.com/journals/lanonc/article/PIIS1470-2045(14)70474-7/fulltext

Det endte med salg av Algeta til Bayer for 17,3 mrd.
Og det kan vel ikke være tvil om at en kreftvaksine er adskillig mer attraktivt.

Sa jeg at 17,3 mrd var den gangen krona hadde verdi ?
Blir veldig mange 2023, eller 2024 kroner dette.

23 Likes

Mener å huske at det var på en dollarkurs på 6-7 kroner også. Nå er den 11!

EDIT: Sorry, du nevnte jo det :wink:

2 Likes

17.6 mrd kr / 2.9 mrd $ mener jeg det var :blush:

4 Likes

Gutta bare chill’en litt’a med å bulle så innmari. Skulle tro alle har ferdigkjøpt alt de ønsket allerede.

:sweat_smile:

11 Likes

Kommer nok en emisjon i morgen.