Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Det er nok et spørsmål som vil bli stilt og da er vel spørsmålet om hun vet eller kan si

Jeg skal høre med henne. Vi jogger Sognsvann sammen med Truls og Gjelsten hver onsdag.

3 Likes
3 Likes

Håper, og tror Middelfart har lånt ut aksjene.
Disse rikingene i Norge kikker vel litt på hverandre, og snakker litt. Kanskje Janus økte shorten i går?

Sett i sammenheng med dette “ufrivillige” aksjeutlånet fra en annen investor, gir det veldig mening at Midelfart har lånt ut 80k. Men jeg kan selvsagt ta feil.

BørsXtra har ikke engang fått med seg dataene til Ultimovacs… Jeg ler meg ihjel!

1 Like

Er det noen med trading-skills som kan komme med innspill hvordan de ville gått frem om de skulle kjøpe i dag? Vente til bølgedalen rett etter åpning? Vente til slutten av dagen?

2 Likes

Kjøp og glem.

3 Likes

Kjøp i går :rofl:

SIT not THINK

Ser ut til å kunne åpne på ATH eller der omkring.

1 Like

Volumet ser såpass lavt ut at JH kan dumpe mer utover dagen frem til medier og meglerhus fanger det opp?

Hehe, det har jeg takk og lov gjort, i bøtter og spann (i min målestokk). Men jeg har fortsatt holdt igjen litt til Fase2-data

Godt over det slik det ser ut nå

Sitter de både på en betydelig long-posisjon samtidig som de sitter på en betydelig short-posisjon?

Jøss, Finansavisen har kursene FØR det åpner faktisk! Opp 56 %

Kjendisspekket aksje til værs

Ultimovacs med Gjelsten i spissen, har rapportert om oppmuntrende overlevelsesdata fra fase 2-studien der kreftvaksinekandidaten UV1 brukes i behandlingen av ondartet lungehinnekreft – Malignant Mesothelioma.

Kreftvaksinen, i kombinasjon med antistoffene ipilimumab og nivolumab, reduserte risikoen for å dø med 27 prosent, noe som er statistisk signifikant. Aksjen stiger 56 prosent

6 Likes

Ja får se når handelen endelig slippes.

1 Like

Godgutten is back

Alt under 200 er kupp. 300 burde være ok. Men Oslo Børs gir oss vel ikke det på dag 1.

Kan være at “ballen” er mye ute av spill iløpet av dagen. Hadde det vært fotball, så måtte vel dommerne lagt til 45-60 minutter i dag.