Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Jeg er en av de som har vært konservative ift resultater og kursøkning mest pga Oslo Børs og hvordan det alltid er sell on news som er gjeldende. Kursen er normalt sett høyest etter news 5 minutt etter åpning og så lempes det ut i stor stil. Om nyhetene er gode nok har alle som ville ut tatt gevinst nå og oppturen kan begynne.

Det er jo bare tragisk. All denne risikoen og mindre enn ath.

Samme skjedde med Photocure… Sell on news

Det har vært 4min handel i aksjen siden nyheten ble sluppet.

1 Like

Spennende med webcast med Helland og ledelsen på mandag

Ja vi får håpe at 1 minutt til med dumping er nok til å få ut de kortsiktige da.

Blir mye kaffepauser i dag ja :custard: Hva mener folk er en god inngang i dag? Skulle jo fylt på i går, men sånn er det jo alltid.

Bedre inngang enn nå blir det lenge til du får. Tror jeg…

3 Likes

Superenkel TA :champagne: :clinking_glasses:

2 Likes

Du mener «får man aldri igjen» :wink:

Straks tilgjengelig under 150 NOK, 28 kroner ned fra toppen for 20 minutter siden. Crazy

150 nå

fikk kjøpt på 148,8 nå

3 Likes

Vi ser sikkert kurs ned mot ESMO melding high området.

Hvem er det som driver og dumper nå da?

Gevinstsikring

1 Like

Gratulerer de som fikk 160+ i dag. Riktig prising på Oslo Børs kommer bare ved oppkjøp/oppkjøpsrykter desverre.

1 Like

Hva er riktig pris da?

Bare vent til de våkner over dammen senere i dag.

1 Like

Rent teknisk, så er dette eksemplarisk oppførsel. Gap opp til ca ATH drevet av de ivrigste, så kommer en periode med gevinstsikring mens markedet orienterer seg.

Eksempler fra markedet:
image

Det aller mest vesentlige for aksjen på kort tid er å etablere seg over volumprofilen på 136, som mildt sagt ikke virker så usannsynlig.

Kommer til å drodle litt videre i TA-tråden.

11 Likes

En ting jeg føler meg ganske sikker på er at selve presentasjonen til Helland vil ha mer kontekst, trolig mer data og mer tolkning. Hun kan også sette dataene i sammenheng med dagens prognose og behandling.

Det er begrenset hva et abstract på 1000 ord (eller noe slikt) kan inneholde, noe annet er en oral presentasjon, selvom den er på noen minutter

18 Likes