For ikke å si hva de kan tillate seg av intervjuer og artikler etter helgen.
Den som “gevinstsikrer” på 150 er kandidat til børsens Darwin Awards for 2023.
Sånn kan det gå… ekstremt skuffende, men med det volumet tviler jeg på at det er mangelen på kjøpere som drar det ned, egentlig, heller en storfisk som selger eller Janus som drar på enda mer.
Ulti skal også presentere på Life Science Summit 2023 26. oktober Kom melding om det nå for 20 min siden: Ultimovacs presenterar på BioStock Life Science Summit den 26 oktober - Ultimovacs
Gratulerer med dagen
Dette er faktisk litt trist
Kan fort bli bare 20 % opp i dag, markedet er beinhardt og med så mange skuffelser de siste årene i biotek er nok fristelsen stor til å sikre når noe endelig leverer bra.
@Forsk er det ikke på tide å finne frem en liten opsjonspakke vi kan stemme over på en EGF?
FTF elsker jo denslags.
Børsen har såvidt åpnet, er det ikke litt tidlig å se etter et rep og passende tre?
At folk gevinstsikrer etter 40% opp er ikke unormalt.
Dette går litt langsiktig bare én vei. Opp.
Vi har funnet gull etter å ha gravd i ørkenen lenge.
Jeg koser meg.
Guttungen som dyttet sparepengene sine inn i Ulti på 60 kr koser seg enda mere.
Var nok for rask på labben her. Blir sikkert mulig å kjøpe på 110-120 innen et par dager
Absolutt ikke.
Hvor blir det av de større aktørene, som skulle inn ved positive resultater. De kan vel knapt tro sine egne øyne når de ser hvilken kurs de kan få kjøpe seg inn på.
De sitter vel i møte og diskuterer. Tar tid med dem…
Tviler på 110-120 og gap closed til 117,80, men at den skal ned til 137 og tidligere topp er mulig. Men, men det meste er mulig på OSEBX.
Husk dette:
Abstractet er sluppet med fantastisk resultat på HR, men detaljene og enda mer oppdaterte data kommer på lørdag på ESMO. Reach for denne nyheten hittil treffer en relativt liten sfære hvor mange allerede er dypt inne, men ESMO presentasjonen med oppdaterte data treffer hele verden av interessenter. Nå kjøres det ut artikler over alt, Ulti skal presentere selv 26. oktober og INITIUM oppdatering ang. prat med FDA om åpningen av datasettet kommer etter hvert. Det er primet her for et eventyr framover. Kortsiktig trading 1,5 timer etter første info om HR i OS er ikke nødvendigvis en indikasjon på hva som skjer videre. La de som vil tømme seg for noen tusenlapper, så kan den stabile aksjonærbasen sitte og få news på news og flere og flere øyne på Ulti denne og de neste dagene. Full effekt er ikke tatt ut før om et par uker av markedsføringen/news-bølgen som skjer nå.
Funker på PC, men ikke iphone
Forsiden på E24 nå
Også forsiden av dn.no:
Ultimovacs rett til værs på Oslo Børs etter oppdatering | DN
Pauset på 143
Ja, fordi den gikk ned 10% på kort tid. Helt unødvendig med børspause pga dette, irriterende