DNB har ikke oppdatert sine estimater enda. Kursmål skal åpenbart økes.
R.I.P . norsk biotek
Det er nok mange som har fått med seg nyheten. Er jo ikke slik at vi er de eneste som følger med på hva som skjer.
Det kommer nye eiere til hele tiden og gårsdagens melding gjorde nok at flere aktører begynner å kjøpe. Så har vi de som ønsker å selge. Enten gevinst eller shorting. Dette er noe vi får akseptere, men trenden er nå oppover. Det store spørsmålet var om NIPU studien feilet helt eller om studien gav noen positive funn. Meldingen viser at NIPU så til grader leverte. Dette skaper en liten «bunn» når det kommer til risiko. Mange ønsker nok mer data før de går inn noe som vi får i løpet av de neste dagene.
Jeg har ikke solgt og er overbevist om at vi skal videre opp.
Tror ikke hele markedet trykker F5 på newsweb
Tvilsomt at suksesspenger fra ulti vil dryppe over på andre bioselskaper i årene fremover. De fleste er nok lei dette shitshowet.
Rent aksjeteknisk er dette perfekt. Fikk fill nå på 138kr. Nesten nede og testet seneste topp på 137kr. Nå kan vi vende snuta nordover igjen
Jeg var nok litt vel rask med inngangen idag. Så er litt resignert nå, men velger å sitte en stund til. Kan alltids duppe litt til, men tror det er begrenset med nedside, kanskje 120-130. Uansett tror jeg dette er et bedre case enn da jeg var Bionor Pharma investor, husker jeg ikke hadde sjekket kontoen på en god stund, kom tilbake og da hadde Bionor Pharma blitt til Solon Eiendom, forstod ikke bæret da
Oppriktig trist på RADFORSK sine vegne i dag. Og Hubro, for den saks skyld.
Da ble jeg aksjonær for første gang. 140.
Vi får vel ikke noen innsidekjøp heller pga 30 dager innafor Q-rapport… Carlos river seg i håret
For et magaplask😄. Men det er jo ikke overraskende. Sa jo at den sikkert skulle ned til ESMO melding nivå.
Også skal vi begynne å diskutere emisjon.
Grattis og velkommen hit i tråden Du har gjort et kjøp som nesten ikke burde være mulig, nemlig et derisket case hvor selskapet har levert PoC for en vaksine, som nå – etter alt å dømme – virker i svært mange krefttyper. Og det har ikke markedet helt fått med seg enda, selv om beskjeden om dette altså kom i går. Lanserer herved hashtaggen
#kunpåoslobørs
“Studien representerer dessuten også første gangen en universell kreftvaksine viser terapeutisk effekt i en klinisk randomisert fase 2studie, opplyser selskapet.” (les: den virker)
kilde: medwatch (har vært lenka før i dag i tråden)
Er ikke redd i det hele tatt jeg. Case vinner alltid, tar bare litt tid. Om det så må BP til for å prise dette riktig.
Vi kan ta med Carlos sine ord at visse aktiviteter vil bli satt i verk på en evt positiv fase 2 i meso.
Sorry, U er nok siste biotekinvesteringen jeg sitter langsiktig i, RIP resten av sektoren.
Er det Janus som kjører på eller?
Blir selvrealisering og Bali for alle penga på hele tekinvestor.
La oss nå ha litt is i magen her, dagen er ikke over ennå. Presentasjonen holdes ikke før lørdag, det kan komme nye mediesaker osv osv. Det kom til slutt noen nyhetssaker idag men de omtalte stort sett bare at kursen gikk i været og ingen dykdykk på hva som faktisk var så positivt med dette. Hvis dette er så fundamentalt bra som vi her inne sier det er så vil det jo reflekteres i prisen på et eller annet tidspunkt - og da på høyere nivåer enn det vi ser nå. Koser meg med gevinst så langt i dag, og fylte på litt til på det jeg håper nå var bunn