Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Synes at vi burde være forsiktig med å gi Holom for mye pepper. Dersom han skulle vært totalt unyansert og vært ultrabull, så hadde han blitt en levende legende i ettertid (hvis det går slik flere av oss tror).
Samtidig så hadde han sett ut som tidenes idiot - på vegne av DNB - dersom det ikke skulle gå slik man håper på. Og vi er vel ikke i mål helt enda, selvom vi sitter med ledertrøya og gliser.
Vil strekke meg så langt til å si at han hadde fremstått veldig useriøs dersom han ikke evnet å kunne nyansere litt, det er et prekommersielt biotekselskap tross alt.

Dette er generelle kommentarer fra en analytiker på vegne av DNB, kommentarene er antageligvis ikke rettet mot denne trådens mest opplyste indre-kjerne. Kanskje noe å ha i mente.

9 Likes

DNB har ikke oppdatert sine estimater enda. Kursmål skal åpenbart økes.

1 Like

bilde

8 Likes

R.I.P . norsk biotek

Han jobber som aksjeanalytiker… En del av hans jobb er å aktivt dekke ULTI.

Det er nok mange som har fått med seg nyheten. Er jo ikke slik at vi er de eneste som følger med på hva som skjer.
Det kommer nye eiere til hele tiden og gårsdagens melding gjorde nok at flere aktører begynner å kjøpe. Så har vi de som ønsker å selge. Enten gevinst eller shorting. Dette er noe vi får akseptere, men trenden er nå oppover. Det store spørsmålet var om NIPU studien feilet helt eller om studien gav noen positive funn. Meldingen viser at NIPU så til grader leverte. Dette skaper en liten «bunn» når det kommer til risiko. Mange ønsker nok mer data før de går inn noe som vi får i løpet av de neste dagene.
Jeg har ikke solgt og er overbevist om at vi skal videre opp.

1 Like

Tror ikke hele markedet trykker F5 på newsweb

1 Like

Tvilsomt at suksesspenger fra ulti vil dryppe over på andre bioselskaper i årene fremover. De fleste er nok lei dette shitshowet.

5 Likes

Rent aksjeteknisk er dette perfekt. Fikk fill nå på 138kr. Nesten nede og testet seneste topp på 137kr. Nå kan vi vende snuta nordover igjen :slight_smile:

5 Likes

Jeg var nok litt vel rask med inngangen idag. Så er litt resignert nå, men velger å sitte en stund til. Kan alltids duppe litt til, men tror det er begrenset med nedside, kanskje 120-130. Uansett tror jeg dette er et bedre case enn da jeg var Bionor Pharma investor, husker jeg ikke hadde sjekket kontoen på en god stund, kom tilbake og da hadde Bionor Pharma blitt til Solon Eiendom, forstod ikke bæret da

Oppriktig trist på RADFORSK sine vegne i dag. Og Hubro, for den saks skyld.

Da ble jeg aksjonær for første gang. 140.

11 Likes

Vi får vel ikke noen innsidekjøp heller pga 30 dager innafor Q-rapport… Carlos river seg i håret

For et magaplask😄. Men det er jo ikke overraskende. Sa jo at den sikkert skulle ned til ESMO melding nivå.

Også skal vi begynne å diskutere emisjon.

Grattis og velkommen hit i tråden :slight_smile: Du har gjort et kjøp som nesten ikke burde være mulig, nemlig et derisket case hvor selskapet har levert PoC for en vaksine, som nå – etter alt å dømme – virker i svært mange krefttyper. Og det har ikke markedet helt fått med seg enda, selv om beskjeden om dette altså kom i går. Lanserer herved hashtaggen

#kunpåoslobørs

“Studien representerer dessuten også første gangen en universell kreftvaksine viser terapeutisk effekt i en klinisk randomisert fase 2­studie, opplyser selskapet.” (les: den virker)

kilde: medwatch (har vært lenka før i dag i tråden)

8 Likes

Er ikke redd i det hele tatt jeg. Case vinner alltid, tar bare litt tid. Om det så må BP til for å prise dette riktig.

1 Like

Vi kan ta med Carlos sine ord at visse aktiviteter vil bli satt i verk på en evt positiv fase 2 i meso.

1 Like

Sorry, U er nok siste biotekinvesteringen jeg sitter langsiktig i, RIP resten av sektoren.

Er det Janus som kjører på eller?

Blir selvrealisering og Bali for alle penga på hele tekinvestor.