Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

5 Likes

ULTI må vel snart komme opp med et litt fengende navn for medisinen sin, nå som det nærmer seg markedsføring. Da kan jo denne være til inspirasjon: https://antidepressantsortolkien.vercel.app

2 Likes

IMG_1919

29 Likes

Er ikke bare en konge som har den skjorta viser det seg

4 Likes

Skal si markedet tok dette lite pent. Vanskelig å skjønne seg på OBX enkelte ganger

image

Edit: Foreløpig er det noen som gjerne vil please søstrene da, men det kan veldig fort gå over.

2 Likes

Heftig sell on news. Børs på sitt beste

Klart statistisk signifikant POC på verdens første universelle kreftvaksine er jo ikke SÅ spennende, all den tid et umodent OS-plott ikke vant Miss KM-OS Plot Universe 2023 :joy:

Av alle mine år på børsen er dette det dummeste jeg har sett.

14 Likes

Hehe er litt rart dette:

Bemcentinib fungerte ikke i LBA-studiet som ble presentert:
image

UV1 fungerte i LBA-studiet som ble presentert:
image

Forstå det den som kan.

1 Like

Det var voldsomt til dumping på morgenkvisten!?! Generell sur børs, men likevel :man_shrugging:

Ble vel skapt forventninger om at det skulle komme mer, og kanskje også bedre data på ESMO.

Disse bevegelsene er vel bare en bekreftelse på at man må være langsiktig og at kort trading er bortimot umulig.

1 Like

Bare for Carlos å dra frem planboken nå

Fikk tredoblet i dag, takk🫶

2 Likes

Merkelig handel dukker opp noen kr her og der plutselig

Rister treet godt, men ser en underliggende kjøpsvilje, som det blir dumpet mot.
Så tror det over tid vil bli en god dag, men at de første minuttene nå blir mange ristet ut.

Men gang på gang, så prøver veldig mange på nettopp det. Og det er det, og lite annet som fører til den bevegelsen man ser i dag.

De burde legge inn et nytt siste punkt på agendaen: change of listing (away from OSE).

3 Likes

Deilig, fikk økt betydelig - tipper vi ender dagen kraftig i pluss.

4 Likes

Røk nok en del stop-loss på veien nedover. Satser på vi bunner ut og kan snu oppover snart.

1 Like

Bioskrekk

Volumet nå er suspekt høyt. Jeg mistenker at det meste av dette volumet er en viss kriminell bergenser som entret aksjen i forrige uke. Han kjører buss med alle de andre som forsøker å trade ved å gnukke på linjaler.