ULTI må vel snart komme opp med et litt fengende navn for medisinen sin, nå som det nærmer seg markedsføring. Da kan jo denne være til inspirasjon: https://antidepressantsortolkien.vercel.app
Skal si markedet tok dette lite pent. Vanskelig å skjønne seg på OBX enkelte ganger
Edit: Foreløpig er det noen som gjerne vil please søstrene da, men det kan veldig fort gå over.
Heftig sell on news. Børs på sitt beste
Klart statistisk signifikant POC på verdens første universelle kreftvaksine er jo ikke SÅ spennende, all den tid et umodent OS-plott ikke vant Miss KM-OS Plot Universe 2023
Av alle mine år på børsen er dette det dummeste jeg har sett.
Hehe er litt rart dette:
Bemcentinib fungerte ikke i LBA-studiet som ble presentert:
UV1 fungerte i LBA-studiet som ble presentert:
Forstå det den som kan.
Det var voldsomt til dumping på morgenkvisten!?! Generell sur børs, men likevel
Ble vel skapt forventninger om at det skulle komme mer, og kanskje også bedre data på ESMO.
Disse bevegelsene er vel bare en bekreftelse på at man må være langsiktig og at kort trading er bortimot umulig.
Bare for Carlos å dra frem planboken nå
Fikk tredoblet i dag, takk🫶
Rister treet godt, men ser en underliggende kjøpsvilje, som det blir dumpet mot.
Så tror det over tid vil bli en god dag, men at de første minuttene nå blir mange ristet ut.
Men gang på gang, så prøver veldig mange på nettopp det. Og det er det, og lite annet som fører til den bevegelsen man ser i dag.
De burde legge inn et nytt siste punkt på agendaen: change of listing (away from OSE).
Deilig, fikk økt betydelig - tipper vi ender dagen kraftig i pluss.
Røk nok en del stop-loss på veien nedover. Satser på vi bunner ut og kan snu oppover snart.
Bioskrekk
Volumet nå er suspekt høyt. Jeg mistenker at det meste av dette volumet er en viss kriminell bergenser som entret aksjen i forrige uke. Han kjører buss med alle de andre som forsøker å trade ved å gnukke på linjaler.