Slaktebenk, faktisk.
Er det han ene som tvitret at det ikke var signifikant forskjell (på PFS iflg BICR) og han Nordea-fyren som viste bilde av discussant Aert? Har du flere eksempler?
Slaktebenk, faktisk.
Er det han ene som tvitret at det ikke var signifikant forskjell (på PFS iflg BICR) og han Nordea-fyren som viste bilde av discussant Aert? Har du flere eksempler?
Ja du har rett. Ser det opereres med to forskjellige OS HR verdier men kun et plot. Får nok mer informasjon i morgen.
Ikke flere eksempler enn det vi har sett i tråden her nei men med 0 - null - zero - ingen - nada upartiske som har gått ut med ros og hyllest på X for det de opplevde i den salen så falt ordvalget på slaktebenk ja. Ikke så seriøst ment selvfølgelig det skjønner jo alle, men hørtes bedre ut enn “2-0 til de negative”
Har du sett etter noen positive? Tror søket på x foregikk i ca 30 min under presentasjonen og diskusjonen. Bruker ikke X men det kunne være interessant å høre om det lå noen andre x’er? der ute
Virker forøvrig som du har mer tiltro til småprat enn Helland med tanke på dine konklusjoner på informasjonen som de har servert
Synes du bidrar til enda mer forvirring, ved å påstå at vi aldri bør anta at LBA er positivt, pga to personer har tvitret objektive beskrivelser av presentasjonen/discussant.
Personlig ser jeg frem til å høre mer fra både selskapet og Åslaug Helland i webcasten imorgen.
Om noen har blitt skremt av dette resultatet, så bør man kanskje ikke investere i biotek.
Men det jeg synes du har HELT rett i, er at det er hva beslutningstakerne i de store selskapene mener som betyr noe nå, ikke hva vi småsparerne mener. Men det som er helt sikkert er at kursen vil svinge fremover, så skal man være med på hele reisen, så må man nok tåle både oppturer og nedturer uten å sitte med fingeren på salgsknappen.
Hvor var det Hodor skulle ha podcast?
Radium på tirsdag
«This development, which marks the first demonstration of a universal cancer vaccine’s efficacy in a randomized Phase II clinical trial, is a potential game-changer in the fight against malignant mesothelioma—a form of cancer notoriously resistant to treatment and often linked to asbestos exposure. With no established standard of care for second-line treatment, these findings could pave the way for new therapeutic avenues for patients.
Ultimovacs remains optimistic about their UV1 vaccine, viewing this data as a green light for further clinical trials.»
Når kan vi da mene å ha nådd modne data?
Skulle tro 12 mnd. etter LPD, dvs. samme avlesningstidspunkt som man har i Fokus-studien burde være godt nok for å få modne data Nipu.
Oppdatering av OS-data er rimelig enkelt, så det er vel naturlig å tenke at de kommer med oppdaterte tall på Q3 hvis PI har fått gjort jobben.
Det virker som det er gjensidig begeistring mellom Helland og Ulti, så jeg tror de vil levere så gode oppdateringer til markedet som overhodet mulig.
Husk at det fortsatt er Åslaug Helland som eier dataene, så det er ingen automatikk i at data deles fordi Ultimovacs har kvartalsrapportering.
De har vel sagt at de skal følge opp pasientene på OS i 3 år, så det vil komme oppdateringer underveis, men jeg tviler på at det kommer noe allerede 8.november.
Husker at folk var kjempefornøyd med HR under 0.8.
Så ender vi på 0,6 i local review og på 0,73 i OS.
Jeg tipper ultimovacs er henrykt over resultatet og at dette vil gi god omtale. De dobler virkningen av cpi.
Nå får folk ta seg sammen… det var langt mer enn vi kunne håpe på.
I min verden er det 118 telefonsamtaler og ja/nei-data som mates inn i et system. Ut kommer KM-plott og tabeller.
Det burde være mulig å få til noe til Q3, imo.
Men vi må ikke glemme at det er PI som eier data og derfor styrer dataslippet. Det kan bety deling med Ultimovacs dets aksjonærer eller det kan bety publisering i tidskrift/konferanse
Ja, jeg vet hvordan det henger sammen, men jeg tror likevel de vil levere for å please selskapet. Jeg tror de ønsker sterkt at Ulti lykkes.
Bare en gut feeling. Helland har hatt sin oral på ESMO, ikke sikkert det er like viktig med publisering tre mnd senere. For selskapet kan det bety svært mye mtp investortilliten.
Det som betyr noe for oss investorer er jo om BMS vil gå videre med dette eller ikke.
Jeg tror de har sett nok til at de vil gjøre det.
Tror nok at dersom hun kan motbevise noen innvendinger, så vil hun komme med det så snart hun kan.
…og der er vi nok litt uenige
Jeg tror mer modne NIPU-data er neste trigger, foruten TET.
Tre år med den ene tragedien etter den andre på rad i sektoren har gjort at mange rett og slett ikke klarer å ta innover seg at (i) dette selskapet lykkes og/eller (ii) hvor betydningsfullt det er med et randomisert POC i en indikasjon det var lave/ingen forventninger til at vaksinen skulle gi effekt. Andrelinje dødsom etter immunforsvaret er ytterligere herjet av kjemoterapi.
At kursen ikke er ATH og det er vill eufori forteller alt om hva slags sentiment som har regjert og fortsatt sitter i. Verdens første universelle kreftvaksine har gitt signifikant signal. Deal with it (or not).