Handelsstans?
Ser sånn ut ja… Ligger på 113,2 i ordreboken nå…
Min dårligste børsdag på mange år
Men det fundamentale er på plass…⁰
Kommer sikkert news om at BMS kjøper hele skuta for 900kr/aksje og short-folket kan legge inn årene for godt. Not financial advice.
Hvis dupp under tresifret får man vurdere belåning og all-in
Har aldri skjønt den “Det har falt hittil, så fortsetter sikkert sånn”, aksjer går opp og ned, men mest bortover når man zoomer litt ut.
1 time til vi får virkelig fasit, for da kommer planen videre for UV1 i MPM og Ultimovacs som selskap etter Hellands presentasjon:
Nå styres vi av negative forventninger til det de skal si der, men tror man dette blir et negativt møte er man for innskrukket i TA-helvete. Nå har Ulti fått bevis på at UV1 virker. Endelig kan de gå til BP og si: Se hva var det vi sa, hvor mye vil dere bidra med? Oi dere vil kjøpe hele selskapet ja? Det blir dyrt!
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Nærmest loddrett krysning som dette er bull:
Tror ikke jeg skal følge dine følelsesstyrte avgjørelser hittil
No stress, joggedress. Det kommer seg etter hvert. Men helt enig, er 6-sifret på tapssiden her også fra fredag. Så bittert er det, men siden caset er gull nå er jeg ikke redd. Bare bitter for at Oslo Børs lar den bli dratt ned i søla.
Kan det være inndekning som er begynt. Det er sikker folk som er glad for å få over 120 for aksjene sine når kursen akkurat har vært nede i 113
Det er fullstendig uaktuelt både med belåning og all-in for min del i denne type aksje. 50% av porteføljen holder i massevis
…og det er en portefølje avgrenset i omfang og tiltenkt høyrisk…
@Omaniac : Ja, tar selvkritikk… det er svakt til tekinvestor å være
Pudding
Den callen kan ikke komme fort nok. Dette håper og tror jeg blir den mest idiotiske handelen av en fundamentalt ekstremt positiv nyhet jeg vil bevitne så lenge jeg har puls.
Håpløst å legge den callen så sent på dagen når behovet for avklaringer av div spm i markedet er så stort
Er på grunn av USA.
Sånn sett, så hadde det nok fungert greit med etter 16:25…
Logisk, tenkte jeg ikke på, da gir det mer mening
Er spent på morgendagen 15:30 når reduseringen av shorten vises.
Om man ser forbi løkskrellene sitt misforståtte fokus på “discussant” sin ikke-relevante kritikk (som uansett er noe PI / studieleder må svare for), så er det interessant å høre på CEO snakke.
Absolutely convinced by the data.¨
Sier rett ut at de har snakket lenge med BP allerede. Om man skal spekulere litt høres det ut som de kan komme med mer data allerede i november (for business development purposes).